Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

...το μέρος για να ξεκινήσετε!

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Παρακαλώ να επιλέξετε, με προσοχή, την άδεια που θέλετε να έχουν οι οδηγοί που συγγράφετε.
Πληροφορίες για τις άδειες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Άμα επιθυμείτε κάποια άλλη άδεια επικοινωνήστε με κάποιο Διαχειριστή είτε Συντονιστή.

Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία http://imagebin.ubuntu-gr.org για τις εικόνες.

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό logari81 » 24 Ιούλ 2010, 14:09

vista killer έγραψε:To είδα σήμερα στο ubuntu planet να το έχουν και official διαθέσιμο ακόμα και σε έντυπη έκδοση

http://humphreybc.wordpress.com/2010/07 ... -in-greek/


παιδιά είστε τρομεροί, χίλια μπράβο!!!!!
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ark@s » 24 Ιούλ 2010, 16:01

Πολύ καλό και πολύ χρήσιμο!
Ευχαριστούμε για τον χρόνο και την προσπάθειά σας!
Άβαταρ μέλους
ark@s
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: 21 Οκτ 2008, 17:44
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 24 Ιούλ 2010, 19:12

Μπράβο και από μένα πολύ καλή δουλειά :clap:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 24 Ιούλ 2010, 23:04

Να 'στε καλά όλοι :), ομολογώ πως δεν περίμενα τόσο μεγάλη ανταπόκριση και πολύ περισσότερο τέτοιο ενθουσιασμό ;). Δίνεται στην ομάδα ένα επιπλέον κίνητρο για να προσφέρει ακόμα καλύτερη δουλειά.

Ήδη το εγχειρίδιο αριθμεί πάνω από 1060 λήψεις, περίπου 20 λήψεις την ώρα και κάθε μέρα το ποσοστό αυτό αυξάνετε [1]!
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ninos » 25 Ιούλ 2010, 19:38

c7p έγραψε:Να 'στε καλά όλοι :), ομολογώ πως δεν περίμενα τόσο μεγάλη ανταπόκριση και πολύ περισσότερο τέτοιο ενθουσιασμό ;). Δίνεται στην ομάδα ένα επιπλέον κίνητρο για να προσφέρει ακόμα καλύτερη δουλειά.

Ήδη το εγχειρίδιο αριθμεί πάνω από 1060 λήψεις, περίπου 20 λήψεις την ώρα και κάθε μέρα το ποσοστό αυτό αυξάνετε [1]!


Tα στατιστικά που παραθέτεις αφορούν στο εγχειρίδιο γενικώς, σε όλες τις γλώσσες;
Έχουμε στατιστικά για τις λήψεις ΜΟΝΟ της ελληνικής μετάφρασής του;;;
Εμμανουήλ Νίνος
συνταξιούχος καθηγητής αγγλικής
Ubuntu 22.04 LTS Gnome σε μεταχειρισμένο lenovo thinkpad i5-4300U CPU @ 1.90GHz memory 8GiB
[b]GNU/Linux
: αρχάριος, προγραμματισμός: καθόλου, αγγλικά: άριστα
ninos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: 08 Δεκ 2008, 00:14
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό jim137 » 25 Ιούλ 2010, 19:41

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ninos » 25 Ιούλ 2010, 20:00

jim137 έγραψε:αυτό μου αρέσει! http://stats.ubuntu-manual.org/downloads/?id=23
Εικόνα



Η Ελλάδα πρώτη χώρα σε λήψεις του εγχειριδίου.
Yπέροχα νέα!
Εμμανουήλ Νίνος
συνταξιούχος καθηγητής αγγλικής
Ubuntu 22.04 LTS Gnome σε μεταχειρισμένο lenovo thinkpad i5-4300U CPU @ 1.90GHz memory 8GiB
[b]GNU/Linux
: αρχάριος, προγραμματισμός: καθόλου, αγγλικά: άριστα
ninos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: 08 Δεκ 2008, 00:14
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 25 Ιούλ 2010, 21:31

ninos έγραψε:Tα στατιστικά που παραθέτεις αφορούν στο εγχειρίδιο γενικώς, σε όλες τις γλώσσες;
Έχουμε στατιστικά για τις λήψεις ΜΟΝΟ της ελληνικής μετάφρασής του;;;

Βασικά η παραπάνω διεύθυνση που έδωσα είναι μόνο για την ελληνική έκδοση !
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 05 Οκτ 2010, 23:41

Καλησπέρα, η έκδοση του εγχειριδίου για το Ubuntu 10.10 θα αργήσει σχετικά λίγο (γενικά όλο το πρόγραμμα του project πήγε αρκετά πίσω) ωστόσο υπάρχει διαθέσιμη μια προ-έκδοση του οδηγού στη σελίδα http://dl.dropbox.com/u/382986/ubuntu-manual/UbuntuManual.html για ανίχνευση σφαλμάτων, οπότε ό,τι bug βρείτε αναφέρετε το στη διεύθυνση https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu-manual.
Για την ελληνική έκδοση δεν μπορώ να πω πότε θα είναι έτοιμη αφού δεν ξέρω ακόμα πότε θα μπορούμε να αρχίσουμε τη μετάφραση.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό 2010 » 06 Οκτ 2010, 09:08

c7p έγραψε:Για την ελληνική έκδοση δεν μπορώ να πω πότε θα είναι έτοιμη αφού δεν ξέρω ακόμα πότε θα μπορούμε να αρχίσουμε τη μετάφραση.

Πώς μπορω να συμμετασχω στη μεταφραση αυτου του manual;
Γνώσεις ⇛ Linux: Ελάχιστες ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Άριστα
1. Dell Inspiron Q15R N5110: Intel Core i5-2450M (2.50 GHz) / 4 GB RAM / NVIDIA GT525M 1GB |Λειτουργικό: Ubuntu 16.04 LTS 64bit
2. HP Probook 4520s: Intel Core i3-370M (2.40 GHz) / 3 GB RAM / ATI Mobility Radeon HD 4500 | Λειτουργικό: Ubuntu 12.10 64bit
_____________________________________________________________________________________________________________
My Samos Blog
Άβαταρ μέλους
2010
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: 12 Δεκ 2009, 13:41
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Οδηγοί - How to - Tutorials