Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

...το μέρος για να ξεκινήσετε!

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Παρακαλώ να επιλέξετε, με προσοχή, την άδεια που θέλετε να έχουν οι οδηγοί που συγγράφετε.
Πληροφορίες για τις άδειες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Άμα επιθυμείτε κάποια άλλη άδεια επικοινωνήστε με κάποιο Διαχειριστή είτε Συντονιστή.

Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία http://imagebin.ubuntu-gr.org για τις εικόνες.

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 21 Μάιος 2010, 20:42

logari81 έγραψε:
c7p έγραψε:Για να κρατήσουμε το θέμα καθαρό

Γιατι; Καλύτερα να γινουν εδω οι αναφορές για να μην αναφερονται 2 φορες τα ιδια σφαλματα. Τι εννοεις να κρατηθει το νημα καθαρο; Εφόσον τα ποστ ειναι εντ θεματος δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.

Απλώς επειδή ό,τι δουλειά είχε να κάνει με την δημιουργία γινόταν, στο θέμα "Ubuntu Manual: Η μετάφραση ξεκίνησε". Αλλά οκ, δεν υπάρχει πρόβλημα ;)
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 22 Μάιος 2010, 18:57

Θα μπορούσατε να πείτε στην κοινότητα την επόμενη φορά το εγχειρίδιο να το βγάλουν σε μορφή βίντεο όπως πχ τα Lynda για τα windows αν τα έχετε ακουστά.
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 22 Μάιος 2010, 19:30

xaris2335 έγραψε:Θα μπορούσατε να πείτε στην κοινότητα την επόμενη φορά το εγχειρίδιο να το βγάλουν σε μορφή βίντεο όπως πχ τα Lynda για τα windows αν τα έχετε ακουστά.

Από όσο ξέρω δεν είναι στα σχέδια του Ubuntu Manual Project, αλλά το έργο είναι αρκετά φιλόδοξο . Μπορείς να κάνεις τι σχετική πρόταση στη mailing list : ubuntu-manual@lists.launchpad.net και που ξέρεις μπορεί να το δούμε και αυτό!
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό alani42 » 05 Ιούλ 2010, 14:54

ευχαριστούμε πολύ παίδες...
alani42
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 31 Μάιος 2010, 15:34
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 07 Ιούλ 2010, 06:03

Η επισημη εκδοση ποτε αναμενεται τελικα ?
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 07 Ιούλ 2010, 11:49

dtrzG έγραψε:Η επισημη εκδοση ποτε αναμενεται τελικα ?

Χθες λύσαμε ότι πρόβλημα είχε μείνει και προχθές δημιουργήθηκε το εξώφυλλο για το εκτυπωμένο βιβλίο, το οποίο θα μπορείτε να το παραγγείλετε απο το lulu. Είμαστε έτοιμοι :). Αναμένουμε την έγκριση του Kevin ότι όλα είναι όντως οκ, και μετά θα είναι διαθέσιμο και επίσημα.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 07 Ιούλ 2010, 11:59

Ομολογω πως γελασα με το lulu.Τι εστι τουτο ?? Αντε ωραια !
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό medigeek » 07 Ιούλ 2010, 12:55

dtrzG έγραψε:Τι εστι τουτο ??

http://www.lulu.com/ :)
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό sst » 18 Ιούλ 2010, 17:17

Τελικά διορθώθηκε ο οδηγός;
Αν ναι που μπορώ να τον βρώ;
Αν πάντως θέλεται βοήθεια ίσως μπορώ να βοηθήσω και εγώ
sst
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 17:24
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 18 Ιούλ 2010, 19:14

sst έγραψε:Τελικά διορθώθηκε ο οδηγός;
Αν ναι που μπορώ να τον βρώ;
Αν πάντως θέλεται βοήθεια ίσως μπορώ να βοηθήσω και εγώ

Σίγουρα μπορείς να βοηθήσεις, ο οποιοσδήποτε μπορεί να βοηθήσει σε αυτό το project :). Εν συντομία μπορείς να συνησφέρεις είτε μεταφράζοντας είτε βρίσκοντας συντακτικά, γραμματικά λάθη στο κείμενο κτλ κτλ ;) .Θα ανοίξω σχετικό θέμα σύντομα για περισσότερα.
Έχει αρκετό καιρό που διορθώθηκαν αρκετά λάθη... αυτή τη στιγμή περιμένω να μου στείλουν το τελικό έγγραφο για να δώσω το τελικό οκ :D. Αν χρειάζεσαι άμεσα τον οδηγό μπορώ να στον στείλω με πμ.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Οδηγοί - How to - Tutorials