Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

...το μέρος για να ξεκινήσετε!

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Παρακαλώ να επιλέξετε, με προσοχή, την άδεια που θέλετε να έχουν οι οδηγοί που συγγράφετε.
Πληροφορίες για τις άδειες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Άμα επιθυμείτε κάποια άλλη άδεια επικοινωνήστε με κάποιο Διαχειριστή είτε Συντονιστή.

Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία http://imagebin.ubuntu-gr.org για τις εικόνες.

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό mangelasakis » 18 Ιούλ 2010, 20:44

Ε αντε ρε παιδιά... Υποτίθετε ότι είμασταν η πρώτη χώρα που θα τον είχαμε έτοιμο...
Spoiler: show
Linux: 5ετής χρήση ┃ Προγραμ: μόνο C προς το παρών ┃ Αγγλικά: Μέτριος προς καλός
Desktop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64 - Debian testing amd64
CPU: 4x AMD Phenom II X4 955 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
[Radeon HD 4200] Radeon HD 7750 ⎨1002:9710⎬
RTL8111/8168B PCI ⎨10ec:8168⎬ (rev 02)
Laptop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64
4x Intel Core i3 M 330 2.13GHz ‖ RAM 3628 MiB ‖ Sony Corporation VPCEB1J1E
Intel VGA [8086:0046] (rev 02)
eth0: [11ab:4381] (rev 11) ⋮ wlan0: AR9285 [168c:002b] (rev 01)
mangelasakis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: 10 Μαρ 2009, 06:08
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 18 Ιούλ 2010, 20:48

mangelasakis έγραψε:Ε αντε ρε παιδιά... Υποτίθετε ότι είμασταν η πρώτη χώρα που θα τον είχαμε έτοιμο...

Δεν υποτίθεται ... είμαστε ! Η πρώτη μεταφρασμένη έκδοση του εγχειριδίου απο όλο το κόσμο, θα είναι στα ελληνικά! Εμείς ως ομάδα κάναμε ότι μπορούσαμε και με ταχύτητα, η αργοπορία έκδοσης του εγχειριδίου οφείλεται κυρίως στην έλλειψη χρόνο και στο μεγάλο φόρτο εργασίας που έχει ο μοναδικός Texician, του project.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 22 Ιούλ 2010, 10:19

Λοιπόν, αυτό ήταν. Επιτέλους το εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο απο το http://ubuntu-manual.org/?lang=el μετά από μήνες συλλογικής εργασίας της ελληνικής ομάδας αλλά και των κύριων παραγόντων του project.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα παιδιά που κάναμε μαζί την μετάφραση δηλ. τον Κώστα (grimm), τον Εμμανουήλ (ninos) τον Κώστα (brz20) και επίσης τον Kώστα (topografos ή topo) και τον Kevin για την βοήθεια τους στο τελευταίο και πιο ζόρικο κομμάτι, της επίλυσης σφαλμάτων της Latex. Επιπλέον βοήθησε και ο emmsarris κατά την επιμέλεια του κειμένου. :clap: :clap: :clap: :clap: μπράβο σε όλους σας :clap: :clap: :bow:

Αναμένουμε επίσημη ανακοίνωση σήμερα ή αύριο αλλά ... δεν πειράζει :) μπορείτε να κατεβάσετε από τώρα τα αρχεία ή ακόμα και να παραγείλετε το εγχειρίδιο σε μορφή βιβλίου, απο το lulu.

υγ: Συγγνώμη για την μεγάλη αναμονή αλλά ότι μπορούσαμε κάναμε.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό jim137 » 22 Ιούλ 2010, 10:39

μπράβο παιδιά!
πολλή καλή δουλειά !
:clap: :clap: :clap: :clap:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ftso » 22 Ιούλ 2010, 13:45

μπράβο σε όλα τα παιδιά που συνέβαλαν στο έργο :clap: :clap: :clap:
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 22 Ιούλ 2010, 16:32

Μπράβο κι από μένα. Κάνατε εξαιρετική δουλειά. :thumbup: :clap: :bow:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό spyroskaftanis » 22 Ιούλ 2010, 17:28

Συγχαρητήρια και από εμένα. Δεν πρόλαβα να βοηθήσω και εγώ, αλλά δεν πειράζει. Πολύ καλή δουλειά!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: C/C++,Java, Bash, Android┃ Αγγλικά: Μέτρια (B2) | Γαλλικά: Λίγα (Β1)
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: |ext4| Fedora 20 σε multirama notbook
Προδιαγραφές ⇛ CPU- Intel(R) Core(TM) 2 Duo @ 2.00GHz│ RAM 2GB │Intel Corporation Mobile GM965/GL960|
my personal blog: http://skaftanis.blogspot.com
my fedora blog : http://fedora-gr.blogspot.com/
My New Project: http://showmeyourcode.co.nf/
CEID upatras 3rd year student.
Άβαταρ μέλους
spyroskaftanis
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 22:04
Τοποθεσία: Αργολίδα
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό headless » 22 Ιούλ 2010, 18:12

Πολλά μπράβο σε όλους σας.
Όπως καλά ξέρει ο c7p η μετάφραση του manual ήταν απο αυτά που εντυπωσίασαν πιο πολύ το Council κατα την διαδικασία επανέγκρισης του Ελληνικού LoCo (όπως επίσης και το Ubuntistas)
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ninos » 23 Ιούλ 2010, 19:42

Και το εγχειρίδιο της επόμενης έκδοσης θα είναι καλύτερο.
Φυσικά υπολογίστε με από τώρα!
Εμμανουήλ Νίνος
συνταξιούχος καθηγητής αγγλικής
Ubuntu 22.04 LTS Gnome σε μεταχειρισμένο lenovo thinkpad i5-4300U CPU @ 1.90GHz memory 8GiB
[b]GNU/Linux
: αρχάριος, προγραμματισμός: καθόλου, αγγλικά: άριστα
ninos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 08 Δεκ 2008, 00:14
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό vista killer » 24 Ιούλ 2010, 12:27

To είδα σήμερα στο ubuntu planet να το έχουν και official διαθέσιμο ακόμα και σε έντυπη έκδοση

http://humphreybc.wordpress.com/2010/07 ... -in-greek/
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Οδηγοί - How to - Tutorials