Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

...το μέρος για να ξεκινήσετε!

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Παρακαλώ να επιλέξετε, με προσοχή, την άδεια που θέλετε να έχουν οι οδηγοί που συγγράφετε.
Πληροφορίες για τις άδειες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Άμα επιθυμείτε κάποια άλλη άδεια επικοινωνήστε με κάποιο Διαχειριστή είτε Συντονιστή.

Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία http://imagebin.ubuntu-gr.org για τις εικόνες.

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό logari81 » 30 Απρ 2010, 19:40

ninos έγραψε:Πώς ανοίγει το αρχείο .po στο οποίο στέλνει το launchpad τη μετάφραση;;;

με προγράμματα όπως το poedit, αλλα κανονικά αν έχεις λογαριασμο στο launchpad μπορεις να κανεις τις διορθώσεις/προτάσεις σου εδώ:
https://translations.launchpad.net/ubun ... +translate
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 30 Απρ 2010, 21:05

Προσοχή παιδιά :!: ό,τι διορθώσεις κάνετε να τις κάνετε online, γιατί υπήρξαν περιστατικά όπου με το ανέβασμα του αρχείου .po στο launchpad, διαγραφόντουσαν οι υπάρχουσες μεταφράσεις. Καλύτερα ότι δουλειά κάνετε να την κάνετε μέσω launchpad, έτσι και αλλιώς είναι ευκολότερο απο την διαδικασία των αρχείων. Επίσης επειδή παρατήρησα πως μερικοί δεν κάνουν τις διορθώσεις βάση των κανόνων της μετάφρασης (εντολές latex),σε αυτήν την περίπτωση είναι προτιμότερο να δημιουργήσετε ένα google doc όπου θα αναγράφεται αριθμό string και την διόρθωση. Προτείνω αυτήν την λύση για να μην δημιουργηθεί κανένα μπέρδεμα με τις μεταφράσεις στο launchpad, με ένα λάθος κλικ αντικαθιστάς λάθος μετάφραση.
Παρακαλώ να μην συνεχίσουμε το θέμα των μεταφράσεων σε αυτό το θέμα γιατί βγαίνουμε εκτός θέματος, υπάρχει ήδη ανοιχτό θέμα Ubuntu Manual: Η μετάφραση ξεκίνησε.

edited: :!: :!: Σε ό,τι διοθώσεις κάνετε να διαλέγετε έπειτα την επιλογή need review, γιατί ενδεχομένως να αντικαταστήσετε μια μετάφραση που περιέχει μικρολαθάκια και κατάλληλους κώδικες. Οι κώδικες latex π.χ /gls , /kati , παίζουν σημαντικό ρόλο καθώς βάση αυτών θα καταρτιστεί το κέιμενο πάνω στο pdf.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό mangelasakis » 06 Μάιος 2010, 06:55

ακόμα με το εγχειρίδιο???? Το χρειάζομαι για να το δώσω σε κάτι γνωστούς μου που τους έχω βάλει ubuntu....
Spoiler: show
Linux: 5ετής χρήση ┃ Προγραμ: μόνο C προς το παρών ┃ Αγγλικά: Μέτριος προς καλός
Desktop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64 - Debian testing amd64
CPU: 4x AMD Phenom II X4 955 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
[Radeon HD 4200] Radeon HD 7750 ⎨1002:9710⎬
RTL8111/8168B PCI ⎨10ec:8168⎬ (rev 02)
Laptop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64
4x Intel Core i3 M 330 2.13GHz ‖ RAM 3628 MiB ‖ Sony Corporation VPCEB1J1E
Intel VGA [8086:0046] (rev 02)
eth0: [11ab:4381] (rev 11) ⋮ wlan0: AR9285 [168c:002b] (rev 01)
mangelasakis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: 10 Μαρ 2009, 06:08
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ninos » 06 Μάιος 2010, 11:09

Έσωσα στο Launchpad και τις διορθώσεις των εδαφίων 1568-1628.

Κι εγώ περιμένω την τελική μορφή της ελληνικής μετάφρασης πώς και πώς
για να τη χρησιμοποιήσουν και οι μικροί πιγκουίνοι μου στο σχολείο!

Απ' ότι είδα, έχουν συμβάλει πολλοί φίλοι του ubuntu
και το αποτέλεσμα πρέπει να είναι καλό.
Εμμανουήλ Νίνος
συνταξιούχος καθηγητής αγγλικής
Ubuntu 22.04 LTS Gnome σε μεταχειρισμένο lenovo thinkpad i5-4300U CPU @ 1.90GHz memory 8GiB
[b]GNU/Linux
: αρχάριος, προγραμματισμός: καθόλου, αγγλικά: άριστα
ninos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: 08 Δεκ 2008, 00:14
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 06 Μάιος 2010, 15:25

Παιδία αυτήν την βδομάδα δουλεύαμε 2 άτομα όσο μπορούσαμε για την επιμέλεια του κειμένου (+ τον Εμμανουήλ (ninos) ο οποίος έριξε και μια τρίτη ματιά σε κάποια εδάφια). Μπορώ να σας βεβαιώσω πως έχει γίνει όσο καλύτερα δουλειά μπορούσαμε να κάνουμε στο κείμενο και από τις συζητήσεις που παρακολουθώ στο irc κανάλι #ubuntu-manual διαπιστώνω πως μπορεί να είναι απο τις πιο οργανωμένες προσπάθειες μετάφρασης του εγχειριδίου (αν όχι η πιο οργανωμένη). Η επιμέλεια τελείωσε χθες και από χθές κιόλας διορθώνω κάποια λάθη σε μερικούς κώδικες latex, ώστε να μπορέσω να κάνω compile το εγχειρίδιο στα ελληνικά. Ελπίζω σήμερα να προλάβω να το βγάλω :/ υπομονή μια-δυο μέρες το πολύ.

edited: Προέκυψαν κάποια προβλήματα με την μορφοποίηση του εγχειριδίου τα οποία χρειάζεται να τα λύσει ο προγραμματιστής Latex της ομάδας, οπότε δεν μπορώ να ξέρω πότε ακριβώς θα είναι 100% έτοιμο :(
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό mangelasakis » 20 Μάιος 2010, 01:26

καμία εξέλιξη???
Spoiler: show
Linux: 5ετής χρήση ┃ Προγραμ: μόνο C προς το παρών ┃ Αγγλικά: Μέτριος προς καλός
Desktop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64 - Debian testing amd64
CPU: 4x AMD Phenom II X4 955 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
[Radeon HD 4200] Radeon HD 7750 ⎨1002:9710⎬
RTL8111/8168B PCI ⎨10ec:8168⎬ (rev 02)
Laptop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64
4x Intel Core i3 M 330 2.13GHz ‖ RAM 3628 MiB ‖ Sony Corporation VPCEB1J1E
Intel VGA [8086:0046] (rev 02)
eth0: [11ab:4381] (rev 11) ⋮ wlan0: AR9285 [168c:002b] (rev 01)
mangelasakis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: 10 Μαρ 2009, 06:08
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό stelkabi » 20 Μάιος 2010, 11:41

καλημέρα σας θα ήθελα να με ενημερώσετε όταν θα έχει ολοκληρωθεί η μετάφραση του stelkabi@gmail.com
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-15-generic, Ubuntu 2.6.38-13-generic, Ubuntu 2.6.32-32-generic, Windows XP Professional, Ubuntu 2.6.31-14-generic (on /dev/sdb5)
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ Gigabyte EP31-DS3L
4 ATI Cedar PRO [Radeon HD 5450] [1002:68f9]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 01)
stelkabi
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 19 Μάιος 2010, 11:29
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 21 Μάιος 2010, 05:11

Πότε θα είναι έτοιμο στο περίπου το εγχειρίδιο παιδιά :?: :)
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 21 Μάιος 2010, 20:22

Μετά απο περίπου δυο μήνες αρκετής δουλειάς (και πολλών bugs προς το τέλος!) το εγχειρίδιο είναι έτοιμο. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Τονίζω πως δεν είναι η επίσημη έκδοση, έχουν μείνει κάποια διαδικαστικά θέματα. Οπότε μέχρι να δημοσιευτεί η επίσημη έκδοση έχουμε περιθώριο να διορθώσουμε όποια λάθη βρείτε στη μορφοποίηση, στο κείμενο κτλ. ώστε το έγγραφο να αγγίζει την τελειότητα. Η επίσημη έκδοση θα δημοσιευτεί σε λίγες μέρες και το εγχειρίδιο θα είναι διαθέσιμο και σε μορφή βιβλίου από το lulu :geek:.

:!: Για να κρατήσουμε το θέμα καθαρό, οι όποιες αναφορές σφαλμάτων να γίνουν είτε μέσω πμ είτε μέσω ηλ. μηνύματος, στη διεύθυνση c7p.info@gmail.com (θα με διευκολύνετε αν στέλνατε e-mail)

Ευχαριστώ :)
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό logari81 » 21 Μάιος 2010, 20:37

c7p έγραψε:Για να κρατήσουμε το θέμα καθαρό

Γιατι; Καλύτερα να γινουν εδω οι αναφορές για να μην αναφερονται 2 φορες τα ιδια σφαλματα. Τι εννοεις να κρατηθει το νημα καθαρο; Εφόσον τα ποστ ειναι εντ θεματος δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.

EDIT: Μετά την απάντηση του c7p οι οποιες παρατηρησεις ας γινονται στο παρακάτω νήμα
viewtopic.php?f=36&t=9695
που είναι το καταλληλότερο μερος.
Σε αυτο το νήμα ας αρκεστούμε στις ανακοινώσεις για το εγχειριδιο και στα συγχαρητηρια μας για την τρομερη δουλεια που κανανε τα παιδια!
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Οδηγοί - How to - Tutorials