Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

...το μέρος για να ξεκινήσετε!

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Παρακαλώ να επιλέξετε, με προσοχή, την άδεια που θέλετε να έχουν οι οδηγοί που συγγράφετε.
Πληροφορίες για τις άδειες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Άμα επιθυμείτε κάποια άλλη άδεια επικοινωνήστε με κάποιο Διαχειριστή είτε Συντονιστή.

Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία http://imagebin.ubuntu-gr.org για τις εικόνες.

Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 29 Απρ 2010, 16:24

Το αγγλικό εγχειρίδιο για το Ubuntu 12.10 έχει βγει, και μπορείτε να το κατεβάσετε, αγοράσετε από το http://ubuntu-manual.org/?lang=en_US
Η μετάφραση του παραπάνω εγχειριδίου θα αρχίσει λίαν συντόμως -θα ανοίξω ειδικό θέμα-, εντωμεταξύ η μετάφραση της έκδοσης για την 12.04 είναι ακόμα ανοιχτή βλπ ->
viewtopic.php?f=36&t=23974



Το εγχειρίδιο "Ξεκινώντας με το Ubuntu 10.04" είναι ένας περιεκτικός οδηγός αρχαρίων για το λειτουργικό σύστημα Ubuntu. Η συγγραφή του έγινε υπό μια άδεια ανοιχτού κώδικα και είναι ελεύθερο για λήψη, μελέτη, τροποποίηση και διανομή.

Το εγχειρίδιο αυτό θα σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε με καθημερινές εργασίες, όπως για παράδειγμα το σερφάρισμα στο διαδίκτυο, η αναπαραγωγή μουσικής και η σάρωση εγγράφων. Έχοντας δοθεί έμφαση στις εύκολες ως προς την εφαρμογή οδηγίες, είναι κατάλληλο για χρήστες ποικίλων επιπέδων εμπειρίας.

Κατεβάστε το εγχειρίδιο, τώρα!

http://ubuntu-manual.org/download/10.04/el/screen

http://ubuntu-manual.org/
Creative Commons License
Η εργασία υπάγεται στην άδεια Creative Commons Αναφορά-Παρόμοια διανομή 3.0 Ελλάδα


Εκτός από την ηλεκτρονική μορφή του εγχειριδίου μπορείτε να κατεβάσετε την ειδικά μορφοποιημένη έκδοση του για εκτύπωση, απο τον ιστότοπο http://ubuntu-manual.org/. Επίσης σας δίνετε η δυνατότητα να παραγγείλετε όλο το βιβλίο από το lulu.com

Το ελληνικό εγχειρίδιο είναι το πρώτο μεταφρασμένο εγχειρίδιο που δημοσιεύτηκε !!! Επί της ευκαιρίας να συγχαρώ τον Κώστα (grimm), τον Εμμανουήλ (ninos) και τον Κώστα (brz20) για την άψογη συνεργασία τους στην μεταφραστική ομάδα, για το όχι εύκολο έργο της μετάφρασης του Ubuntu Manual. :clap: :clap: :clap:

----
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Ubuntu Manual Project:

  • Σε κάθε έκδοση του Ubuntu θα δημοσιεύει νέο, ενημερωμένο εγχειρίδιο
  • Εργάζεται μαζί με την ομάδα τεκμηρίωση του Ubuntu, πάνω σε ένα νέο ιστότοπο το "Ubuntu Learning Center" που θα είναι μια πληρέστατη πηγή τεκμηρίωσης
  • Εργάζεται πάνω σε ένα νέο εγχειρίδιο (Developers/Contributors Manual) που θα απευθύνεται στους πιο προχωρημένους χρήστες
  • Αναπτύσσει την εφαρμογή quickshot, περισσότερα στο viewtopic.php?f=14&t=13165

Η ελληνική ομάδα του έργου ψάχνει για περισσότερους μεταφραστές, bug trackers και άτομα που κατέχουν την ελληνική γλώσσα- για να μας βοηθήσουν στην επιμέλεια του μεταφρασμένου κειμένου-. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στην ομάδα, ας μου στείλει ΠΜ (ανεξάρτητα από το αν έχει υψηλές ή χαμηλές γνώσεις πάνω σε τεχνικά θέματα ή στα αγγλικά).
Τελευταία επεξεργασία από c7p και 23 Ιούλ 2010, 00:12, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 29 Απρ 2010, 16:27

Το μεταφρασμενο ποτε θα ειναι διαθεσιμο ?? Ενα μεγαλο μπραβο παιδια για τη μαματη δουλεια σας !! :clap: :clap: :clap: :bow: :bow: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 29 Απρ 2010, 16:34

dtrzG έγραψε:Το μεταφρασμενο ποτε θα ειναι διαθεσιμο ??

Λογικά την ερχόμενη βδομάδα θα είναι έτοιμο, έχουν μείνει κάποια μικρά θέματα που πρέπει να διευθετηθούν. Εν τω μεταξύ πρέπει να ληφθούν δυο μεταφρασμένα screenshots, όποιος έχει όρεξη να βοηθήσει ας δει αυτό και για ότι ερωτήσεις, προβλήματα έχει, ας στείλει μου πμ :thumbup:
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ninos » 29 Απρ 2010, 18:41

c7p έγραψε:Η μετάφραση του εγχειριδίου έχει ήδη τελειώσει και αξίζει να σημειωθεί πως τα ελληνικά ήταν η δεύτερη στην οποία μεταφράστηκε το εγχειρίδιο.



Μας κάνει να νιώθουμε ιδιαίτερα υπερήφανοι που είμαστε από τις πρώτους μεταφραστές του εγχειριδίου!
Με ιδιαίτερη ανυπομονησία λοιπόν περιμένουμε την ελληνική μετάφραση,
και είμαι σίγουρος πως με την πείρα που αποκτήσαμε,
η επόμενη μετάφραση, της έκδοσης 10.10 Maverick Meerkat, τον Οκτώβριο,
θα είναι ακόμη καλύτερη.
Εμμανουήλ Νίνος
συνταξιούχος καθηγητής αγγλικής
Ubuntu 22.04 LTS Gnome σε μεταχειρισμένο lenovo thinkpad i5-4300U CPU @ 1.90GHz memory 8GiB
[b]GNU/Linux
: αρχάριος, προγραμματισμός: καθόλου, αγγλικά: άριστα
ninos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 08 Δεκ 2008, 00:14
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό jeff » 29 Απρ 2010, 23:07

Παιδιά η σελίδα του ελληνικού εγχειριδίου http://ubuntu-manual.org/?lang=el έχει πολλά λάθη!
Δεν ξέρω αν η μετάφρασή του έγινε απο άνθρωπο ή μηχανή (το πιο πιθανό), πάντως θέλει διόρθωση.
Όποιος έχει ασχοληθεί και γνωρίζει πώς μπορεί να γίνει αυτό, ας βοηθήσει, ή να μας πεί πως μπορούμε να βοηθήσουμε και 'μείς.
Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Λίγο ┃ Αγγλικά: Καλά
Ubuntu 9.10 x64 | Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83GHz │ Corsair 2x2GB@1333MHz │ Asus 9800GTX+ 512MB
Ubuntu 9.04 - Acer Aspire One D150
Άβαταρ μέλους
jeff
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 01 Ιουν 2009, 22:09
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 29 Απρ 2010, 23:30

jeff έγραψε:Παιδιά η σελίδα του ελληνικού εγχειριδίου http://ubuntu-manual.org/?lang=el έχει πολλά λάθη!

Έχει όντως αρκετά λάθη, τα περισσότερα διορθώθηκαν αλλά δεν ενημερώθηκε η σελίδα με τις σωστές μεταφράσεις. Θα ενημερώσω τον διαχειριστή. Επειδή άνθρωποι είμαστε, λογικά θα υπάρχουν και άλλα λάθη. Επειδή συμμετείχα και εγώ στην μετάφραση μπορώ να σου πω πως δεν γίνανε με κάποια μηχανή οι μεταφράσεις, απλώς μεταφράζαμε κάποια αμετάφραστα χωρίς να βλέπουμε που ακριβώς θα πηγαίναν.
Η διαδικασία της μετάφρασης είναι ανοιχτή για όποιον θέλει να ρίξει μια δεύτερη ματιά :) .
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό logari81 » 30 Απρ 2010, 10:12

Μπράβο παιδιά πολύ σημαντικό το έργο σας, κρίμα που δεν έχει ενημερωθει η σελίδα γιατι φαίνεται ότι εχετε διορθωσει ήδη πολλα. Έκανα κι εγώ καποιες διορθωσεις στο πακετο της ιστοσελίδας, παρακαλώ επιβεβαιώστε τες όποτε μπορέσετε.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό Alexandros » 30 Απρ 2010, 11:56

Όταν με το καλό μεταφραστεί και περάσει και από ξεγυρισμένη επιμέλεια, ίσως θα μπορούσαμε να το τυπώσουμε και να το δίνουμε πακετάκι με το cd. Σε μονοχρωμία και σε φθηνό χαρτί το κόστος δεν θα ήταν υπερβολικό και ενδεχομένως να μπορούσε να συμμετάσχει και η Canonical.

Θα βοηθούσε, πιστεύω, πολύ την προώθηση του Ubuntu στην Ελλάδα.

Μπράβο και πάλι μπράβο πάντως στα παιδιά για την δουλειά τους. :!: :!: :!: :clap: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :!: :!: :!:
ACER ASPIRE 5920G-934G32Bn, Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz FSB, 6MB L2 Cache, 800 MHz FSB), 4GB (2x2 GB) DDR2, Nvidia, GEFORCE 9500M-GS 512MB, 15.4 WXGA CB,802.11N - https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Alexandros
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 14:07
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ninos » 30 Απρ 2010, 18:20

c7p έγραψε:
jeff έγραψε:Παιδιά η σελίδα του ελληνικού εγχειριδίου http://ubuntu-manual.org/?lang=el έχει πολλά λάθη!

Έχει όντως αρκετά λάθη, τα περισσότερα διορθώθηκαν αλλά δεν ενημερώθηκε η σελίδα με τις σωστές μεταφράσεις. Θα ενημερώσω τον διαχειριστή. Επειδή άνθρωποι είμαστε, λογικά θα υπάρχουν και άλλα λάθη. Επειδή συμμετείχα και εγώ στην μετάφραση μπορώ να σου πω πως δεν γίνανε με κάποια μηχανή οι μεταφράσεις, απλώς μεταφράζαμε κάποια αμετάφραστα χωρίς να βλέπουμε που ακριβώς θα πηγαίναν.
Η διαδικασία της μετάφρασης είναι ανοιχτή για όποιον θέλει να ρίξει μια δεύτερη ματιά :) .


Ζήτησα ήδη από το launchpad να μου στείλει τη μετάφραση
να βοηθήσω κι εγώ.
Θα τη βελτιώσουμε όσο μπορούμε.
Ή μάλλον μέχρι να διορθώσουμε τα πάντα!


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!
Πώς ανοίγει το αρχείο .po στο οποίο στέλνει το launchpad τη μετάφραση;;;
Εμμανουήλ Νίνος
συνταξιούχος καθηγητής αγγλικής
Ubuntu 22.04 LTS Gnome σε μεταχειρισμένο lenovo thinkpad i5-4300U CPU @ 1.90GHz memory 8GiB
[b]GNU/Linux
: αρχάριος, προγραμματισμός: καθόλου, αγγλικά: άριστα
ninos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 08 Δεκ 2008, 00:14
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό ftso » 30 Απρ 2010, 18:29

Μπράβο παιδιά. Είναι πολύ σημαντική μια τέτοια μετάφραση :thumbup:
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Οδηγοί - How to - Tutorials