Δημοσιεύτηκε: 06 Σεπ 2013, 14:17
από Learner
Έχω μια εντύπωση πως το MBR ούτως ή άλλως είναι ακατάλληλο για δίσκο 3TB. ;)
fkol k4 έγραψε:
Δημιουργήθηκε ώστε να ξεπεραστούν οι περιορισμοί που υπάρχουν στους δίσκους με MBR (το MBR υποστηρίζει χωρητικότητα κατάτμησης μέχρι περίπου 2 TeraBytes ενώ το GPT μέχρι περίπου 9,3 ZettaBytes).


Οπότε κάνε την αλλαγή σε GPT και κάνε ένα φορμάτ είτε σε NTFS ή ext4 .
Αν τον θέλεις μόνιμα προσαρτημένο, το κοιτάμε και αυτό (μέσω του /etc/fstab) , έτσι δεν θα υπάρχει κάποιο θέμα "ασφαλούς κατάργησης" .. κλπ.