Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2010, 23:29
από vagrale13
dtrzG έγραψε:Off topic:
Γιατι ο vlc δεν μ κραταει την playlist??

Off topic:
Για δες εδω http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=13&t=67709