Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο?

Totem
24
19%
Vlc
49
38%
Mplayer
13
10%
Amarok
15
12%
Rhythmbox
15
12%
Κάποιον άλλο player
13
10%
Δεν χρησιμοποιώ κανέναν player
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων : 129

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 08 Φεβ 2010, 15:14

VLC και Exaile.
Και για να πω την αλήθεια ο VLC είναι ο μοναδικός player που κάνω εγκατάσταση πέρα από τους προεγκατεστημένους.
Πάντως ο Τotem έχει τα φόντα να γίνει πανίσχυρος player αλλά θέλει δουλίτσα ακόμα.
Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 08 Φεβ 2010, 15:56

vlc για ταινίες και τον (προεγκατεστημένο) rhythmbox για μουσική. Δεν πρόσεξα ότι έχω δυο επιλογές και ψήφισα μόνο vlc, αλλά μάλλον με αντιπροσωπεύει μιας που δεν πολυακούω μουσική, οπότε ο player που χρησιμοποιω κατά 95% απ'τους δυο είναι ο vlc.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 19 Φεβ 2010, 00:17

Περίπου στα ίδια επίπεδα χρησιμοποιώ Rhythmbox, audacious, totem και vlc.
Rhythmbox: μουσική και διαδικτυακό ραδιόφωνο
Audacious: μουσική, όταν θέλω ταχύτητα και χαμηλή δέσμευση πόρων
Totem και VLC: Για ταινίες, αν και προτιμώ τον totem ειδικά αν δεν έχω υπότιτλους ;-)
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό sotos_ubu » 19 Φεβ 2010, 13:00

Ψήφισα Totem+Vlc. Totem περισσότερο γιατί είναι απο προεπιλογή για τα βίντεο αλλά πιστεύω ο vlc είναι καλύτερος..Δεν ακούω ιδιαίτερα μουσική αλλά στις σπάνιες περιπτώσεις που το κάνω χρησιμοποιώ τον Rhythmbox.'

ftso έγραψε:που είναι ο smplayer???

Ο smplayer δεν είναι gui frontend για τον mplayer? Δεν είμαι και σίγουρος βέβαια..Αλλά αν είναι τότε δεν μπορεί να μπει σαν standalone player στο poll
Υπάρχουν 10 ειδών άνθρωποι. Αυτοί που καταλαμβαίνουν το δυαδικό
σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαμβαίνουν.
sotos_ubu
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 31 Μάιος 2009, 22:45
Τοποθεσία: Ελλάδα, Κύπρος
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό panligo » 19 Φεβ 2010, 13:05

sotos_ubu έγραψε:Ο smplayer δεν είναι gui frontend για τον mplayer? Δεν είμαι και σίγουρος βέβαια..

Ναι, δίκιο έχεις!!

tolis_01 έγραψε:Δεν πρόσεξα ότι έχω δυο επιλογές και ψήφισα μόνο vlc

Μπορείς ακόμα να αλλάξεις την ψήφο σου η να προσθέσεις και την δεύτερη...

Edit: Εγώ με Totem και Rhythmbox είμαι ευχαριστημένος. Γενικά προτιμώ τα προεγκατεστημένα προγράμματα..
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 19 Φεβ 2010, 13:45

panligo έγραψε:
tolis_01 έγραψε:Δεν πρόσεξα ότι έχω δυο επιλογές και ψήφισα μόνο vlc

Μπορείς ακόμα να αλλάξεις την ψήφο σου η να προσθέσεις και την δεύτερη...


Off topic:
Α, thank you, δεν το ήξερα. Πρόσθεσα και rhythmbox γιατί με αυτόν ακούω μουσική :)
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό panligo » 19 Φεβ 2010, 13:50

tolis_01 έγραψε:Πρόσθεσα και rhythmbox γιατί με αυτόν ακούω μουσική :)

Ωραία... έτσι να βλέπω το Rhythmbox να ανεβαίνει... :thumbup:
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 27 Φεβ 2010, 22:13

Off topic:
Γιατι ο vlc δεν μ κραταει την playlist??
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 27 Φεβ 2010, 23:29

dtrzG έγραψε:Off topic:
Γιατι ο vlc δεν μ κραταει την playlist??

Off topic:
Για δες εδω http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=13&t=67709
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Ποιον player χρησιμοποιείτε περισσότερο? (poll)

Δημοσίευσηαπό jemadux » 11 Μαρ 2010, 22:44

vlc για τσοντες :oops: εε....ταινιες και rhytmbox για μουσικη

vagrale13 έγραψε:
ftso έγραψε:που είναι ο smplayer???

Κάποιον άλλο player :thumbup:

ναι ενας αλλο player ειναι ο miro

Off topic:
σχετικα με αυτην την απαντηση
Spoiler: show
ειπα να κανω λιγο πλακα στο τσοντες
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικά