Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2010, 10:28
Καλημερα.Και τοτε ποιο virtualbox θελει να το κοιταξω μεσω του synaptic?Η για καθε υπολογιστη ειναι διαφορετικο?
=========================
Ευχαριστω εκ των προτερων.
=========================
Ευχαριστω εκ των προτερων.