help ubuntu  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: help ubuntu

Δημοσίευσηαπό darkaccess » 29 Ιαν 2010, 01:33

Κατι εχω κανει λαθος μου φαινεται.Πατησα αυτο και μου βγηκε αυτο:

lsb_release -rd
Description: Ubuntu 9.10
Release: 9.10


Μετα πατησα:

apt-cache policy virtualbox-ose
Εγκατεστημένα: (κανένα)
Υποψήφιο: 3.0.8-dfsg-1ubuntu1
Πίνακας Έκδοσης:
3.0.8-dfsg-1ubuntu1 0
500 http://gr.archive.ubuntu.com karmic/universe Packages
100 /var/lib/dpkg/status


Γιατι μου βγαζει κανενα?
Επισης εβαλα και αυτο:

modprobe -r kvm_intel
FATAL: Error removing kvm_intel (/lib/modules/2.6.31-17-generic/kernel/arch/x86/kvm/kvm-intel.ko): Operation not permitted



sudo update-rc.d -f qemu-kvm remove
Removing any system startup links for /etc/init.d/qemu-kvm ...
/etc/rc0.d/K20qemu-kvm
/etc/rc1.d/K20qemu-kvm
/etc/rc2.d/S20qemu-kvm
/etc/rc3.d/S20qemu-kvm
/etc/rc4.d/S20qemu-kvm
/etc/rc5.d/S20qemu-kvm
/etc/rc6.d/K20qemu-kvm

sudo /etc/init.d/qemu-kvm start
* Loading kvm module kvm_intel [ OK ]


Αλλα παλι τιποτα.Μηπως ειναι καλυτερο το vmware μπορει καποιος να με βοηθησει να το κανω εγκατασταση?


=========================
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Desktop : Ubuntu 10.04┃Linux: Μέτριο ας πουμε ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Ελάχιστα
Λειτουργικό:Ubuntu Karmic Koala 9.10 and Windows 7 Ultimate
Προδιαγραφές:Core 2 duo 6600 @ 2.40Ghz│nVidia 7600GS │Realtek Ltd. RTL8111/8168 /5.1 │Samsung S.M. 731bf
Laptop: Acer Aspire 1642 ubuntu 8.10 │Extensa 5220 xp │Aspire 8920G win 7 │Aspire 5610 ubuntu 8.10 │Aspire one D150 xp / ubuntu 8.10 │Acer Aspire 1410 ubuntu 10.04 and Windows 7 Ultimate
Άβαταρ μέλους
darkaccess
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 06:24
Εκτύπωση

Re: help ubuntu

Δημοσίευσηαπό linuxman » 29 Ιαν 2010, 02:56

Βλέπω έχεις
Κώδικας: Επιλογή όλων
virtualbox-ose

Ενώ σε μένα
Κώδικας: Επιλογή όλων
apt-cache policy virtualbox-3.1
virtualbox-3.1:
Εγκατεστημένα: 3.1.2-56127_Ubuntu_karmic
Υποψήφιο: 3.1.2-56127_Ubuntu_karmic
Πίνακας Έκδοσης:
*** 3.1.2-56127_Ubuntu_karmic 0
500 http://download.virtualbox.org karmic/non-free Packages

Απλά δεν έχεις βάλει το σωστό virtualbox
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: help ubuntu

Δημοσίευσηαπό darkaccess » 29 Ιαν 2010, 10:28

Καλημερα.Και τοτε ποιο virtualbox θελει να το κοιταξω μεσω του synaptic?Η για καθε υπολογιστη ειναι διαφορετικο?

=========================
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Desktop : Ubuntu 10.04┃Linux: Μέτριο ας πουμε ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Ελάχιστα
Λειτουργικό:Ubuntu Karmic Koala 9.10 and Windows 7 Ultimate
Προδιαγραφές:Core 2 duo 6600 @ 2.40Ghz│nVidia 7600GS │Realtek Ltd. RTL8111/8168 /5.1 │Samsung S.M. 731bf
Laptop: Acer Aspire 1642 ubuntu 8.10 │Extensa 5220 xp │Aspire 8920G win 7 │Aspire 5610 ubuntu 8.10 │Aspire one D150 xp / ubuntu 8.10 │Acer Aspire 1410 ubuntu 10.04 and Windows 7 Ultimate
Άβαταρ μέλους
darkaccess
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 06:24
Εκτύπωση

Re: help ubuntu

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 29 Ιαν 2010, 11:13

Eγκατέστησε το VirtualBox 3.Χ, ακολουθώντας τον Οδηγό. Είναι αναλυτικότατος.
Πριν ξεκινήσεις απεγκατάστησε από το Synaptic οτιδήποτε έχει σχέση με VirtualBox OSE.
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: help ubuntu

Δημοσίευσηαπό darkaccess » 29 Ιαν 2010, 11:15

Α καλα εγω εχω εγκαταστησει οτι υπαρχει σε VirtualBox στο Synaptic. :lol: :lol: θα κανω αυτο που λες αλλα πρωτα πρεπει να ανοιξουν παλι το linux.


=========================
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Desktop : Ubuntu 10.04┃Linux: Μέτριο ας πουμε ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Ελάχιστα
Λειτουργικό:Ubuntu Karmic Koala 9.10 and Windows 7 Ultimate
Προδιαγραφές:Core 2 duo 6600 @ 2.40Ghz│nVidia 7600GS │Realtek Ltd. RTL8111/8168 /5.1 │Samsung S.M. 731bf
Laptop: Acer Aspire 1642 ubuntu 8.10 │Extensa 5220 xp │Aspire 8920G win 7 │Aspire 5610 ubuntu 8.10 │Aspire one D150 xp / ubuntu 8.10 │Acer Aspire 1410 ubuntu 10.04 and Windows 7 Ultimate
Άβαταρ μέλους
darkaccess
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 06:24
Εκτύπωση

Re: help ubuntu

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 29 Ιαν 2010, 11:28

Υπομονή και Προσοχή στο τι απεγκαθιστάς, και μετά θα είσαι μια χαρά με τον Οδηγό.
Βασικά αν κάνεις δεξί κλικ στο VirtualBoxOSE και "Complete Removal" θα απεγκατασταθεί οτιδήποτε έχει σχέση με αυτό..
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: help ubuntu  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό darkaccess » 30 Ιαν 2010, 03:46

Μπραβο τελικα λυθηκε το προβλημα Babi το εκανα απεγκατασταση και μετα εγκατασταση και τωρα δουλευει μια χαρα.
Ευχαριστω παρα πολυ.
Desktop : Ubuntu 10.04┃Linux: Μέτριο ας πουμε ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Ελάχιστα
Λειτουργικό:Ubuntu Karmic Koala 9.10 and Windows 7 Ultimate
Προδιαγραφές:Core 2 duo 6600 @ 2.40Ghz│nVidia 7600GS │Realtek Ltd. RTL8111/8168 /5.1 │Samsung S.M. 731bf
Laptop: Acer Aspire 1642 ubuntu 8.10 │Extensa 5220 xp │Aspire 8920G win 7 │Aspire 5610 ubuntu 8.10 │Aspire one D150 xp / ubuntu 8.10 │Acer Aspire 1410 ubuntu 10.04 and Windows 7 Ultimate
Άβαταρ μέλους
darkaccess
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 06:24
Εκτύπωση

Re: help ubuntu

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 30 Ιαν 2010, 16:04

Τίποτα φίλε, να 'σαι καλά..! :)
Γενικά πάντως τσέκαρε τους Οδηγούς του φόρουμ πριν κάνεις κάτι, πολύ πιθανόν να υπάρχει ήδη με αναλυτικές οδηγίες. ;)
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα