Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2013, 13:44
simosx έγραψε:lucinos έγραψε:
Το git έχει δημιουργηθεί με πλήρη άγνοια τής ύπαρξης τών windows. Μπορεί να «τρέξει» στα windows αλλά όποιος είναι χρήστης windows πρέπει να προτιμήσει το mercurial που είναι φτιαγμένο "cross-platform"
Σε άκουσε η Microsoft πριν από λίγες μέρες, http://arstechnica.com/information-tech ... tegration/
Ενδιαφέρον νέο, αλλά...
όπως το καταλαβαίνω αν η Microsoft προσφέρει ικανοποιητικές λύσεις αυτό θα είναι μόνο εντός τού visual studio. Για κάποιον που δεν θα επιθυμεί να το χρησιμοποιήσει το mercurial (ή το Bazaar) θα συνεχίσει να είναι πρακτικά η cross-platform επιλογή.