Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2013, 00:36
Ταλεπωρια απ'οτι βλεπω θα κατσω να ασχοληθω απο το πρωι μιας και δεν εχω χρονο τωρα και αμα ξερει κανεις αλλος πως το κανουμε ας το γραψει
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/