Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2011, 19:52
από Star_Light
mangelasakis έγραψε:

Δεν είναι έτσι ακριβώς... Το ότι δεν πείθουν την πλειοψηφία του λαού τα μικρά κόμματα με τις προτάσεις τους δεν σημαίνει ότι δεν έχουν προτά σεις, όραμα ιδέες και προοπτική... Μια χαρά προτάσεις έχουν και στις περισσότερες φορές σε όλα όσα λένε έχουν δίκιο γεγονός που το αποδεικνύει δικαιώνοντας τους ο χρόνος και τα γεγονότα... Τα μικρά κόμματα δεν κερδίζουν ψήφους γιατί δεν υπόσχονται όσα δεν μπορούν να κάνουν , λένε την αλήθεια και δεν δημιουργούν πελατειακές σχέσεις. Δεν μπορούν άλλωστε να το κάνουν αυτό από την θέση από την οποία βρίσκονται...

Αντίθετα τα μεγάλα κόμματα υπόσχονται ένα σωρό πράγματα (τα οποία είναι μη υλοποιήσιμα) στον λαό και την μάζα που κάθετε και τα πιστεύει. Και τα πιστεύει γιατί νομίζει ότι επειδή θα έχουν την εξουσία θα μπορούν να τα υλοποιήσουν... Αλλά η μάζα είναι μάζα και δεν έχει γνώσεις , δεν έχει μόρφωση, δεν έχει τις υποδομές και τις βάσεις που χρειάζονται ,δεν γνωρίζει και δεν έχει μάθει να ακούει, να φιλτράρει όσα ακούει, να ξεχωρίζει το σωστό από το λάθος με αποτέλεσμα να παραπληροφορείτε να παρασίρετε από όσα του τάζουν και από όσα του υπόσχονται και να δημιουργεί πελατειακές σχέσεις και να γίνετε δούλος και χωρίς βούληση και γνώμη... Αλλά δυστυχώς η μάζα είναι αυτή που τους εκλέγει και με σύμαχο τους το τρύπιο σύστημα που μπάζει από παντού, τους ευνοεί να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να μας λογαριάζουν... Η μάζα δεν είναι εύκολο να την ελέγξεις και για αυτό καμιά φορά είναι απαραίτητο κάποιο πιο σκληρό καθεστώς (ακόμα και δικτατορία) το οποίο βέβαια να κυβερνάτε από τα σωστά άτομα ώστε να βγάλουν την χώρα από το αδιέξοδο και να ανοίξουν τα μάτια του λαού, των προβάτων και της μάζας για το καλό της χώρας... Σίγουρα δεν είμαι υπέρ ενός τέτοιου καθεστώτος αλλά αν είναι απαραίτητο ώστε να βγάλει την χώρα από αυτό το αδιέξοδο τότε γιατί όχι? Να μου πεις και τώρα τι έχουμε??? Μήπως έχουμε δημοκρατία και δεν το ξέρω??? Αν ναι που είναι και δεν την βλέπω??? Αλλά έτσι είναι τα πράγματα... Όπου υπάρχει το κέρδος και το συμφέρον και όπου δεν υπάρχει ισότητα και ισονομία τότε θα υπάρχει και διαφθορά δολιοφθορά , κλέφτες και απατεώνες....


Σωστοτατος. Ε ναι ρε φιλε.... τα μικρα κομματα δεν διατηρουν θεση τσαρλατανου... διοτι αυτη ακριβως ειναι η τεχνη του τσαρλατανισμου να δημιουργει φαντασιωσεις.... τα 2 μεγαλα κομματα ειναι απλα 2 συγχρονοι και εξευγενισμενοι τσαρλατανιστες.... Εκει στα πανεπιστημια της ΠΟλιτικης επιστημης τους μαθαινουν ολα αυτα τα κολπα.... και Μακιαβελλι και τα παντα. Εκμεταλευονται τις φαντασιωσεις και γινονται μυθομανεις. Εχω συναντησει αρκετους τετοιους τυπους και τυπισσες που ηταν σε αυτο μοτιβο... μυθομανεις... τετοιοι ανθρωποι δεν ειναι διαπραγματευσιμοι παιδια.... θελουν καθαρη απομονωση. Ποσο μαλλον συνεργασια.. εκτος και αν εχεις γερο στομαχι ωστε να συμμετεχεις χωρις να σε φανε... και να βγαλεις κατι.