Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2012, 20:16
από fkol k4
Οι εκλογές έγιναν και ο σοφός λαός έβγαλε την ετυμηγορία του.
Και ενώ όλοι εμείς οι υπόλοιποι είτε αριστεροί, είτε κεντρώοι είτε δεξιοί με βάση την οικονομική τοποθέτηση αλλά τουλάχιστον δημοκράτες τσακωνόμασταν για το ποιος έχει περισσότερο δίκιο ή άδικο, μια οργάνωση σαν τη χρυσή αυγή πήρε 37% των ψήφων που πήρε το πρώτο κόμμα.
Εγέρθητω ρε...
Άντε και καλή μας προπόνηση, θα το ακούμε αρκετά συχνότερα αυτό από εδώ και πέρα...
Όσο για το ότι δεν τους ψήφισε το 93.03%, δεν με παρηγορεί και τόσο όταν σκέφτομαι πως από εδώ και πέρα θα υπάρχουν 21 χρυσαυγίτες με βουλευτική ασυλία...