Δημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2012, 17:40
Και το οικονομικό και το ιδεολογικό, με κυριότερο το ιδεολογικό!
Μου άρεσε η ιδεολογία πίσω από το ΕΛ/ΛΑΚ...η ανιδιοτέλεια και ο εθελοντισμός...
Μου άρεσε η ιδεολογία πίσω από το ΕΛ/ΛΑΚ...η ανιδιοτέλεια και ο εθελοντισμός...