από adem1 » 24 Νοέμ 2012, 17:31
Όλοι θα έχουμε τους λόγους μας που στραφήκαμε στο ελεύθερο λογισμικό.
Εκτός από τον οικονομικό λόγο, που είναι απόλυτα κατανοητός από όλους πιστεύω, οι υπόλοιποι θα μπορούσαν να αναλυθούν λίγο παραπάνω. Οπότε μαζί με τις ψήφους σας, και αν υπάρχει όρεξη για κουβέντα, αν θέλετε αναλύστε και λίγο γιατί κάνατε αυτήν την επιλογή. Κάθε άποψη θα με/μας βοηθήσει για να δούμε την οπτική της κοινότητας για το ελεύθερο λογισμικό, το βλέπουμε έτσι ''ξερά'' σαν ελεύθερο-τζάπμα ή υπάρχει κάτι άλλο;
Pc1
3 Intel Core i5-3317U CPU @ 1.70GHz ‖ RAM 5856 MiB ‖ ASUS S56CA
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 0a)
Pc 2
3 Intel Core2 CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 3962 MiB ‖ FOXCONN P45A01
4 ATI RV730XT [Radeon HD 4670] [1002:9490]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 01)