Η αναζήτηση βρήκε 2845 εγγραφές

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση

Re: ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ιστορικό

Κι είναι επίσης "ειρωνεία της τύχης" ότι ούτε ο ίδιος ούτε ο Γκέμπελς πληρούσε τα τυπικά χαρακτηριστικά της Άριας φυλής, δηλ. ξανθό μαλλί (ή τουλάχιστον κόκκινο) και μπλε μάτια. Πάντως, μπορεί να μην "ταύτιζε ή περιόριζε τους Αρίους με/στο Γερμανικό έθνος", αλλά το Γερμανικό έθνο...
από Epirotes
31 Ιαν 2012, 02:38
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ιστορικό
Απαντήσεις: 64
Προβολές: 4682

Re: Ubuntu 10.04:εγκατάσταση κάρτας γραφικών  Το θέμα επιλύθηκε

Το καλύτερο είναι αν μπορείς να το κάνεις νέα εγκατάσταση σε ξεχωριστό διαμέρισμα του δίσκου δίχως να διαγράψεις αυτή που έχεις τώρα. Αλλιώς το δοκιμάζεις πρώτα με LiveCD/DVD/USB να δεις αν δουλεύει ικανοποιητικά.
από Epirotes
31 Ιαν 2012, 00:33
 
Δ. Συζήτηση: Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV
Θέμα: Ubuntu 10.04:εγκατάσταση κάρτας γραφικών
Απαντήσεις: 26
Προβολές: 2825

Re: save as....


!

Μήνυμα συντονισμού πρός τον/την valantis

Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Όλες οι δημοσιεύσεις πρέπει να είναι σε λιτά πεζά ελληνικά, δηλ. όχι greeklish (εκτός αν δεν λειτουργούν τα ελληνικά), όχι κεφαλαία (φαίνεται ότι φωνάζεις), όχι ξένη γλώσσα (εκτός αν υπάρχει ανάγκη), όχι χωρίς λόγο πολλά χρώματα, bold, κλπ. Για αυτούς τους λόγους, κάνε τις απαραίτητες αλλαγές στην δημοσίευση σου.

Δεν γίνεται να αποθηκεύσεις κάτι στον αδιαμόρφωτο χώρο. Πρέπει να τον διαμορφώσεις πρώτα σε κάποιο σύστημα αρχείων (ext4, ntfs, fat κλπ).
από Epirotes
22 Ιαν 2012, 20:37
 
Δ. Συζήτηση: Ανάπτυξη Λογισμικού / Αλγόριθμοι
Θέμα: save as....
Απαντήσεις: 4
Προβολές: 405

Re: BOOTMGR is missing, καμιά ιδέα??

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις USB αντί για CD. Δοκίμασε την τρίτη μέθοδο κι αν δεν φτιάξει έτσι δοκίμασε και κάποια από τα εργαλεία της 4ης μεθόδου. Όμως, μήπως έκανες την εγκατάσταση μέσα από 7 με wubi?
από Epirotes
17 Ιαν 2012, 13:09
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: BOOTMGR is missing, καμιά ιδέα??
Απαντήσεις: 7
Προβολές: 901

Re: Παλιά κάρτα Nvidia  Το θέμα επιλύθηκε

Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα.

από Epirotes
15 Ιαν 2012, 18:24
 
Δ. Συζήτηση: Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV
Θέμα: Παλιά κάρτα Nvidia
Απαντήσεις: 13
Προβολές: 1124

Re: Αόρατα αρχεία σε USB-φορμά.  Το θέμα επιλύθηκε

Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα.

από Epirotes
13 Ιαν 2012, 13:45
 
Δ. Συζήτηση: Περιφερειακά
Θέμα: Αόρατα αρχεία σε USB-φορμά.
Απαντήσεις: 4
Προβολές: 782

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ


!

Μήνυμα ενημέρωσης προς τον/την vasiligun

Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Είναι σημαντική η προσάρτηση της υπογραφής με τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου hardware id (πχ [10ec:8168]), έτσι ώστε να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες όταν πρόκειται για επίλυση ενός προβλήματός σου. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον πίνακα ελέγχου αλλά και με το αυτόματο script που θα το βρεις παρακάτω.
Αυτόματο script υπογραφής

Μεταφέρθηκε στην κατάλληλη ενότητα :!:

από Epirotes
13 Ιαν 2012, 13:38
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
Απαντήσεις: 17
Προβολές: 1668

Re: Empire earth I

[z_sign:1hjkovce]jimakos81[/z_sign:1hjkovce] Να υποθέσω ότι είναι παιχνίδι για Windows και θέλεις να το παίξεις μέσω wine. Στην περίπτωση αυτή καλό είναι ρίξεις μια ματιά στην σελίδα: http://winehq.org και βάλε στην αναζήτηση εκεί τον τίτλο του παιχνιδιού. Διαφορετικά περιμένεις μέχρι να σου απαντήσ...
από Epirotes
10 Ιαν 2012, 22:22
 
Δ. Συζήτηση: Εφαρμογές για Διασκέδαση / Παιχνίδια
Θέμα: Empire earth I
Απαντήσεις: 1
Προβολές: 608

Re: Πρόβλημα με Ubuntu 11.10 σε ήχο, video, firefox,...  Το θέμα επιλύθηκε

Να υποθέσω ότι τους codecs κλπ. τους έχεις περάσει ήδη και παρ' όλα αυτά έχεις πρόβλημα; :?: :? :wtf:
από Epirotes
10 Ιαν 2012, 22:12
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Πρόβλημα με Ubuntu 11.10 σε ήχο, video, firefox,...
Απαντήσεις: 4
Προβολές: 465

Re: Το ΥouΤube έριξε το επίσημο κανάλι του Άλεξ Τζόουνς!

Απ' όσο ξέρω το youtube κατεβάζει μόνο βίντεο που παραβιάζουν την διεθνή νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων κι αυτό συνήθως μετά από όχληση του/των κάτουχου/-ων των εν λόγω δικαιωμάτων.
από Epirotes
10 Ιαν 2012, 21:59
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Το ΥouΤube έριξε το επίσημο κανάλι του Άλεξ Τζόουνς!
Απαντήσεις: 3
Προβολές: 828
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση

cron