Η αναζήτηση βρήκε 2845 εγγραφές

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση

Re: Δεν ξεκινάει το Ubuntu 11.04

Αν δεν είναι το /dev/sda1/, θα είναι είτε το /dev/sda3/ ή το /dev/sda4/. Απλά θυμήσου ότι η τελευταία από τις τρεις εντολές του οδηγού για την επανεγκατάσταση του grub είναι διαφορετική από την 11.04 και μετά (είναι σε δικό της πλαίσιο ακριβώς κάτω από τις τρεις αυτές εντολές). Υπάρχει μια πιθανότητ...
από Epirotes
05 Ιαν 2012, 21:21
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Δεν ξεκινάει το Ubuntu 11.04
Απαντήσεις: 41
Προβολές: 3794

Re: Σύνθεση Desktop συμβατού με ubuntu για χρήση Kdenlive, G

Όχι άλλο Asus, μπούχτισα! :lol: Σοβαρά τώρα ψάξε μήπως βρεις την ίδια κάρτα με τα ίδια χαρακτηριστικά, όπως Saphire, Gigabyte, ATI κλπ. Προσωπικά προτιμώ Saphire, παρότι συνήθως είναι λίγο πιο ακριβές από π.χ. Asus ή Gigabyte. Αποκλείεται να μην βρεις μία σε κάποιο μαγαζί ή σε κάποιο απ' τα οnline ...
από Epirotes
05 Ιαν 2012, 20:07
 
Δ. Συζήτηση: Desktops & Laptops
Θέμα: Σύνθεση Desktop συμβατού με ubuntu για χρήση Kdenlive, Gimp
Απαντήσεις: 16
Προβολές: 1682

Re: Ποιον παροχο Internet εχετε, εισαστε ευχαριστημενοι;

Off topic:

H υπογραφή είναι όντως προαιρετική, παρ' όλα αυτά εγώ θεωρώ καθήκον μου να υπενθυμίζω σε χρήστες που δεν έχουν καθόλου υπογραφή να φτιάξουν μια με το αυτόματο σκριπτ που έχουμε γι' αυτή την δουλειά -αχρείαστη να 'ναι.

από Epirotes
05 Ιαν 2012, 16:42
 
Δ. Συζήτηση: Περί Τεχνολογίας
Θέμα: Ποιον παροχο Internet εχετε, εισαστε ευχαριστημενοι;
Απαντήσεις: 27
Προβολές: 3594

Re: Ποιον παροχο Internet εχετε, εισαστε ευχαριστημενοι;


!

Μήνυμα ενημέρωσης προς τον/την rat

Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Είναι σημαντική η προσάρτηση της υπογραφής με τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου hardware id (πχ [10ec:8168]), έτσι ώστε να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες όταν πρόκειται για επίλυση ενός προβλήματός σου. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον πίνακα ελέγχου αλλά και με το αυτόματο script που θα το βρεις παρακάτω.
Αυτόματο script υπογραφής
από Epirotes
05 Ιαν 2012, 04:25
 
Δ. Συζήτηση: Περί Τεχνολογίας
Θέμα: Ποιον παροχο Internet εχετε, εισαστε ευχαριστημενοι;
Απαντήσεις: 27
Προβολές: 3594

Re: Windows ή linux ??

Σωστά, έχει επαφές, τι άλλο θέλεις; :lol:
από Epirotes
05 Ιαν 2012, 01:55
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Windows ή linux ??
Απαντήσεις: 161
Προβολές: 28685

Re: Ποιον παροχο Internet εχετε, εισαστε ευχαριστημενοι;

OTE εκ πεποιθήσεως κι είμαι σχετικά ευχαριστημένος πελάτης. Το ζήτημα είναι για μένα ότι όσο όλοι οι άλλοι μισθώνουν γραμμές από τον ΟΤΕ και δεν αναπτύσσουν δικό τους δίκτυο με οπτική ίνα μέχρι την πόρτα μου δεν βλέπω τον λόγο να αλλάξω!
από Epirotes
05 Ιαν 2012, 01:43
 
Δ. Συζήτηση: Περί Τεχνολογίας
Θέμα: Ποιον παροχο Internet εχετε, εισαστε ευχαριστημενοι;
Απαντήσεις: 27
Προβολές: 3594

Re: Πρόβλημα με nvidia 9800-GT

Δεν πειράζει, θα το θυμάσαι για άλλη φορά! Τώρα περιμένεις να σου απαντήσει ο medigeek ή κάποιος άλλος γνώστης. Πιστεύω ότι είναι ζήτημα κάποιας ρύθμισης.
από Epirotes
04 Ιαν 2012, 16:49
 
Δ. Συζήτηση: Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV
Θέμα: Πρόβλημα με nvidia 9800-GT
Απαντήσεις: 28
Προβολές: 2373

Re: οι εμπειρίες σας από την εγκατάσταση εκτυπωτών στο linux

Γενικά, με εκτυπωτές ή πολυμηχανήματα της ΗΡ δεν είχα ποτέ πρόβλημα, παίζουν δίχως καμιά ενέργεια εγκατάστασης. Παλιά είχα έναν 930C, τώρα έχω δανεικό ένα πολυμηχάνημα psc 1310 series που κι αυτό μάλλον δουλεύει απροβλημάτιστα. Λέω μάλλον γιατί έχω δοκιμάσει μόνον το σαρωτή, γιατί τα μελάνια έχουν τ...
από Epirotes
04 Ιαν 2012, 16:47
 
Δ. Συζήτηση: Γενικά
Θέμα: Οι εμπειρίες σας από την εγκατάσταση εκτυπωτών στο linux..
Απαντήσεις: 50
Προβολές: 10367

Re: Πρόβλημα με nvidia 9800-GT

Τον κώδικα τον βάζουμε μέσα σε [cοde]κώδικας[/cοde]. Επιλέγουμε το κείμενο και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα.

από Epirotes
04 Ιαν 2012, 16:41
 
Δ. Συζήτηση: Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV
Θέμα: Πρόβλημα με nvidia 9800-GT
Απαντήσεις: 28
Προβολές: 2373

Re: Windows ή linux ??

@ tolis: Αυτό μου είπε ο συγκεκριμένος επαγγελματίας, το ίδιο έχω ακούσει και από άλλους επαγγελματίες, αυτό μεταφέρω. Προσωπικά, δεν πρόκειται ποτέ να πάρω Mac, κι ας ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την επεξεργασία ήχου και εικόνας (κοινώς βίντεο). Και κάτι τρέχει με την εικόνα σου: φαίνεται σαν να είνα...
από Epirotes
04 Ιαν 2012, 16:35
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Windows ή linux ??
Απαντήσεις: 161
Προβολές: 28685
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση