Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση
H υπογραφή είναι όντως προαιρετική, παρ' όλα αυτά εγώ θεωρώ καθήκον μου να υπενθυμίζω σε χρήστες που δεν έχουν καθόλου υπογραφή να φτιάξουν μια με το αυτόματο σκριπτ που έχουμε γι' αυτή την δουλειά -αχρείαστη να 'ναι.
! |
Μήνυμα ενημέρωσης προς τον/την rat Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Είναι σημαντική η προσάρτηση της υπογραφής με τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου hardware id (πχ [10ec:8168]), έτσι ώστε να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες όταν πρόκειται για επίλυση ενός προβλήματός σου. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον πίνακα ελέγχου αλλά και με το αυτόματο script που θα το βρεις παρακάτω.Αυτόματο script υπογραφής |
Τον κώδικα τον βάζουμε μέσα σε [cοde]κώδικας[/cοde]. Επιλέγουμε το κείμενο και πατάμε το κουμπάκι
.