Η αναζήτηση βρήκε 2845 εγγραφές

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση

Re: Γιατί οι Linuxαδες μισούν την Microsoft?

Μερικοί από εμάς είμαστε συναισθηματικοί κι έχουμε αναγάγει την χρήση των emoticons σε προσωπική επιστήμη! :shh: Λοιπόν, έκοψα κάμποσα κυρίως επαναλήψεις κι αφήνω τα άκρως απαραίτητα. :bow: Όσο για το όριο: υπάρχει όριο, κι αν να, ποιο είναι αυτό; :?:
από Epirotes
15 Μάιος 2010, 20:28
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Γιατί οι Linuxαδες μισούν την Microsoft?
Απαντήσεις: 44
Προβολές: 5101

Re: Re:προβλημα με την εντολη sudo gedit.... και sudo grub

Για δώσε σε τερματικό uname -a κι ανέφερε αποτέλεσμα! Το πιο πιθανό είναι ότι δεν έχεις grub legacy αλλά grub 2, οπότε δεν ισχύουν κι εντολές που εκτέλεσες, εξ ου και το menu.lst είναι κενό αρχείο. qed (= quod errat demomstratum = απόδειξη του ζητούμενου). :geek: :ugeek: Οπότε εγκαθιστάς τα Windows ...
από Epirotes
15 Μάιος 2010, 16:40
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Re:προβλημα με την εντολη sudo gedit.... και sudo grub
Απαντήσεις: 11
Προβολές: 2631

Re: Γιατί οι Linuxαδες μισούν την Microsoft?

Μέχρι τώρα το τι έκανε η microsoft, ούτε που μ' ένοιαζε. <snip> τώρα έχω κι εγώ έναν λόγο να λέω MICROSOFT SUCKS Είναι κι αυτός ένας σοβαρός λόγος. Όπως και το γεγονός ότι ο Μπιλάκος στα νιάτα του, όπως σωστά αναφέρει ο xqtr κατάκλεψε τους πάντες και συνήθως συμβιβάζονταν εξωδικαστικά με τους αντιδ...
από Epirotes
15 Μάιος 2010, 11:53
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Γιατί οι Linuxαδες μισούν την Microsoft?
Απαντήσεις: 44
Προβολές: 5101

Re: Grub2 sucks

Bootαρε με live CD Ubuntu και δώσε από κονσόλα τις εξής εντολές:

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo -fdisk -l

To
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo -i
δεν βλέπω τι δουλειά έχει εδώ;
Κώδικας: Επιλογή όλων
mount /dev/sdaX /mnt
όπου Χ τον αριθμό του διαμερίσματος εγκατάστασης ubuntu (/)

Κώδικας: Επιλογή όλων
grub-install --root-directory=/mnt/ /dev/sda
από Epirotes
14 Μάιος 2010, 18:29
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Grub2 sucks
Απαντήσεις: 3
Προβολές: 1656

Re: Επαναφορά Grub2 bootlοαder

minios67 έγραψε:Πρέπει να μπεί και η λύση από αυτό: viewtopic.php?f=4&t=11879
Ευχαριστώ.

Διαφέρει σε κάτι από την 3η μέθοδο του vagrale13, εδώ;
από Epirotes
14 Μάιος 2010, 18:21
 
Δ. Συζήτηση: Οδηγοί - How to - Tutorials
Θέμα: Επαναφορά Grub2 bootlοαder
Απαντήσεις: 117
Προβολές: 70760

Re: Κακοβουλη η ιστοσελιδα του Υπουργείου!!! αν ειναι δυνατο

Να είναι λάθος συναγερμός [false positive], το έχουμε αποκλείσει; :?:
από Epirotes
14 Μάιος 2010, 08:38
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Κακοβουλη η ιστοσελιδα του Υπουργείου!!! αν ειναι δυνατον.
Απαντήσεις: 18
Προβολές: 2665

Re: sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.

Για δοκίμασε:

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo grub-install --root-directory=/media/sdb1 /dev/sdb


κι αν βγάλει σφάλμα ανέφερέ το, αλλά δώσε μετά:

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo grub-install --recheck /dev/sdb


κι ανέφερε αποτέλεσμα.
από Epirotes
09 Μάιος 2010, 21:19
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.
Απαντήσεις: 13
Προβολές: 1322

Re: sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.

Δοκίμασε την 3η μέθοδο σ' αυτόν τον οδηγό και πες μας αποτέλεσμα.
από Epirotes
09 Μάιος 2010, 19:43
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.
Απαντήσεις: 13
Προβολές: 1322

Re: Πρόβλημα grub μετά απο αναβάθμιση σε 10.04  Το θέμα επιλύθηκε

Χαίρομαι που κατάφερες να το λύσεις επιτέλους. :thumbup: Πάτα και το πράσινο κουμπάκι για να εμφανίζεται ως επιλυμένο το πρόβλημά σου. :!:
Υ.Γ.: Το νήμα με τις οδηγίες για το testdisk είναι εδώ.
από Epirotes
08 Μάιος 2010, 22:34
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Πρόβλημα grub μετά απο αναβάθμιση σε 10.04
Απαντήσεις: 11
Προβολές: 1510

Re: kubuntu 10.04 Μου ανοίγει παραθυράκι που ζητάει root κωδικό.

Ρίξε μια ματιά εδώ, μήπως ισχύει και στην περίπτωσή σου.
από Epirotes
08 Μάιος 2010, 22:26
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: kubuntu 10.04 Μου ανοίγει παραθυράκι που ζητάει root κωδικό.
Απαντήσεις: 3
Προβολές: 472
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση