Το μήνυμα λάθους στην εικόνα λέει: "Αποτυχία εκκίνησης της εικονικής μηχανής victrualwin. To virtualbox δεν μπορεί να λειτουργήσει σε τρόπο λειτουργίας VMX root. Παρακαλώ απενεργοποιήστε την επέκταση πυρήνα KVM, κάντε recompile τον πυρήνα και επανεκκινήστε το μηχάνημα." Λογικά, αν απενεργο...