Η αναζήτηση βρήκε 2845 εγγραφές

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση

Re: Επεξεργασια βιντεο  Το θέμα επιλύθηκε

Αν δεν το 'χεις ήδη, εγκατέστησε από synaptic το kdenlive και μάθε να το δουλεύεις. Είναι ό,τι καλύτερο για την δουλειά που το θέλεις.
από Epirotes
23 Ιαν 2010, 19:04
 
Δ. Συζήτηση: Εφαρμογές για Πολυμέσα
Θέμα: Επεξεργασια βιντεο
Απαντήσεις: 8
Προβολές: 1360

Re: Επαναφορά Grub2 bootlοαder

Δοκίμασε και την πρώτη μέθοδο και πες μας αποτέλεσμα. ;) Αν πληθύνουν οι αναφορές ότι δεν δουλεύει η δεύτερη μέθοδος θα κάνω επεξεργασία στον οδηγό. ;)
από Epirotes
22 Ιαν 2010, 00:54
 
Δ. Συζήτηση: Οδηγοί - How to - Tutorials
Θέμα: Επαναφορά Grub2 bootlοαder
Απαντήσεις: 117
Προβολές: 70716

Re: Μεταφράσεις στο Launchpad

Καλώς ήλθατε και οι δύο στην ομάδα μεταφραστών. :thumbup: :wave: @ quantis θα το κοιτάξω κι εύχομαι καλή συνέχεια και στους δυό σας. :thumbup:
@ quantis έψαξα αλλά δεν βρίσκω τα strings που αναφέρεις. Μην σε απασχολεί πάντως. Κάποια στιγμή θα περάσουν κι αυτά από το απαραίτητο review.
από Epirotes
14 Ιαν 2010, 17:41
 
Δ. Συζήτηση: Μεταφράσεις Λογισμικού
Θέμα: Μεταφράσεις στο Launchpad
Απαντήσεις: 47
Προβολές: 19681

Re: Οι αγαπημένες μας ταινίες, προτάσεις, συζήτηση..

Μια πολύ καλή ταινία που μόλις θυμήθηκα και δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί εδώ είναι: "Και οι θεοί τρελάθηκαν", μια κωμωδία με ήρωα έναν πρωτόγονο Αφρικανό.
από Epirotes
06 Ιαν 2010, 17:49
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Οι αγαπημένες μας ταινίες, προτάσεις, συζήτηση..
Απαντήσεις: 98
Προβολές: 10158

Re: Τη γνώμη έχετε για αυτό το θέμα... Facebook=CIA

Off topic:
Εγώ πάντως θα ανησυχούσα περισσότερο για την πίσω πόρτα της NSA που είναι ενσωματωμένη στα λειτουργικά Windows παρά για τον όποιο αναπόδεικτο μέχρι στιγμής έλεγχο του facebook από την CIA. ;)
από Epirotes
06 Ιαν 2010, 17:01
 
Δ. Συζήτηση: Put the FUN back
Θέμα: Τη γνώμη έχετε για αυτό το θέμα... Facebook=CIA
Απαντήσεις: 49
Προβολές: 13844

Re: Η γωνιά του Ηπειρώτη (περι free software...και περί ανέμων)

Ξαναμανά Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
από Epirotes
01 Ιαν 2010, 00:45
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Η γωνιά του Ηπειρώτη (περι free software...και περί ανέμων)
Απαντήσεις: 148
Προβολές: 40613

Re: Πρόβλημα μετα την Εγκατάσταση του 9.10  Το θέμα επιλύθηκε

Ωραία! :D Πάντως το σφάλμα πάνω σημαίνει λογικά ότι εκτός από το τερματικό είχες και το synaptic ή το κέντρο λογισμικού ανοικτό, γιατί αυτό που λέει είναι ότι δεν μπορεί να κλειδώσει τον φάκελλο /var/lib/dpkg/, όπου αποθηκεύονται όλες οι πληροφορίες των αποθετηρίων και των πακέτων, και ρωτάει αν αυτ...
από Epirotes
28 Δεκ 2009, 16:32
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Πρόβλημα μετα την Εγκατάσταση του 9.10
Απαντήσεις: 4
Προβολές: 543

Re: Ubuntu: Linux for English human beings

Σε μένα δεν υπήρχε πουθενά και δεν έχω αυτόματο login. Έπρεπε να ψάξω να βρω τι λύση της χειρωνακτικής προσθήκης. Αυτά που λες εσύ είναι πως έπρεπε να δουλεύει -και δούλευε μια χαρά έως τώρα-, αλλά δεν δουλεύει σε αρκετούς χρήστες, μεταξύ αυτών κι εγώ, πλέον έτσι. ;)
από Epirotes
28 Δεκ 2009, 16:25
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Ubuntu: Linux for English human beings
Απαντήσεις: 40
Προβολές: 5754

Re: Συμβατότητα σκληρών Δίσκων με Linux;;

Με άλλο life CD δοκίμασες; Μήπως έχει κάποια βλάβη αυτό που έχεις και δεν εμφανίζει το πρόγραμμα διαμέρισης στην εγκατάσταση; :?: :? :?: Εγώ ΝΟΜΊΖΩ πως οι σκληροί είναι μπλοκαρισμένοι από το firmware τους για Linux. Δεν νομίζω να παίζει κάτι τέτοιο, θα ήταν πρωτάκουστο κατασκευαστής να κλειδώνει το ...
από Epirotes
28 Δεκ 2009, 15:47
 
Δ. Συζήτηση: Περιφερειακά
Θέμα: Συμβατότητα σκληρών Δίσκων με Linux;;
Απαντήσεις: 22
Προβολές: 3569
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση