Η αναζήτηση βρήκε 2845 εγγραφές

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση

Re: Η γωνιά του Ηπειρώτη (περι free software...)

Εγώ το είπα αυτό το με το DirectX κι έχει σχέση με το πως οι εταιρείες δουλεύουν χέρι-χέρι. Όταν άνα παιχνίδι θέλει DirectX έκδοση τάδε για να παίξει σε αναγκάζει πρακτικά να αγοράσεις και λειτουργικό που να το υποστηρίζει. Βεβαίως υπάρχουν και εξομοιωτές (όπως το wine ή οι εικονικές μηχανές), αλλά ...
από Epirotes
31 Μαρ 2009, 07:15
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Η γωνιά του Ηπειρώτη (περι free software...και περί ανέμων)
Απαντήσεις: 148
Προβολές: 40632

Re: Sony Handycam σε Ubuntu

... και συγνώμη για το σπρώξιμο και το κράξιμο. Την είχα δει αυτή την σελίδα, αλλά εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μπορώ να κατεβάζω βίντεο από την κάμερα στον Υ/Η χωρίς να χρειαστεί να τελειοποιήσω το δισκάκι της κάμερας. Στα παράθυρα του Μπιλάκου, η SONY διαθέτει το πρόγραμμα Pixela και εγκα...
από Epirotes
31 Μαρ 2009, 06:57
 
Δ. Συζήτηση: Περιφερειακά
Θέμα: Sony Handycam σε Ubuntu
Απαντήσεις: 10
Προβολές: 2448

Re: Για να γνωριστούμε...

Καλώς ήλθατε στους νέους χρήστες κι από μένα. Περί Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ): περί ορέξεως ... κολοκυθόπιτα. Εγώ τα'χα αλλά τα'χασα και τα ξαναβάλα. Τουλάχιστον τα ΧΡ μου είναι ακόμα απαραίτητα. Παρότι (ω του θαύταμος! :shock: :o :? ) σε εξομοιωτή (Sun xVM Virtual Machine) τρέχουν τόσο τα ΧΡ όσο ...
από Epirotes
31 Μαρ 2009, 06:44
 
Δ. Συζήτηση: Περί ανέμων
Θέμα: Για να γνωριστούμε...
Απαντήσεις: 887
Προβολές: 415922

Re: εγκατάσταση google earth

Google Earth puts the world’s geographic information at your fingertips. There’s a native Linux port of the latest version, Google Earth 5. To Google Earth σας προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε παγκόσμιες γεωγραφικές πληροφορίες. Υπάρχει ένα ενημερωμένο native Linux port, Google Earth 5 [Here’s how you ...
από Epirotes
29 Μαρ 2009, 04:53
 
Δ. Συζήτηση: Εφαρμογές για Internet
Θέμα: εγκατάσταση google earth
Απαντήσεις: 17
Προβολές: 3511

Re: Οδηγός εγκατάστασης-ρύθμισης Sun xVM VirtualBox

έγραψε:-Δημιουργούμε το host interface με ονομασία "vbox0"

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo VBoxAddIF vbox0 <όνομα_χρήστη> br0


Κώδικας: Επιλογή όλων
-Δημιουργούμε το host interface με ονομασία "vbox0"

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo VBoxAddIF vbox0 <όνομα_χρήστη> br0
:? :? :? :?
από Epirotes
29 Μαρ 2009, 03:07
 
Δ. Συζήτηση: Οδηγοί - How to - Tutorials
Θέμα: Οδηγός εγκατάστασης-ρύθμισης Sun xVM VirtualBox
Απαντήσεις: 129
Προβολές: 44729

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...  Το θέμα επιλύθηκε

Δεν ενοούσα ακριβώς αυτό όταν σου συνέστησα να φτιάξεις την υπογραφή σου, χρησιμοποιώντας σαν υπόδειγμα την δικιά μου. ;)
από Epirotes
28 Μαρ 2009, 23:51
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...
Απαντήσεις: 15
Προβολές: 1656

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...  Το θέμα επιλύθηκε

1. Διάβασε τις οδηγίες εδώ και φτιάξε την υπογραφή σου. Δες την δικιά μου και θα καταλάβεις.
2. Ψάξε και στους οδηγούς στην σελίδα που έχει όλους τους οδηγούς για εύκολη εύρεση.
από Epirotes
28 Μαρ 2009, 22:57
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...
Απαντήσεις: 15
Προβολές: 1656

Re: Δεν μπορω να ανοιξω τις "Εφαρμογες"

Ειμαι νεος χρηστης. Εγκατεστησα το ubuntu 8.10 απο το wubi πριν απο 2 βδομαδες. Χρησιμοποιώντας το transmission torrent κατέβαζα διαφορα αρχεια, ταινιες κλπ. Αν δεν το' χεις κάνει ήδη, διαβάσε τις οδηγίες για http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279 νεοεισερχόμενους . Κατά τ' άλλα θα ...
από Epirotes
28 Μαρ 2009, 22:40
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Δεν μπορω να ανοιξω τις "Εφαρμογες"
Απαντήσεις: 1
Προβολές: 181

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows  Το θέμα επιλύθηκε

ούπς! :oops: Δίπλα στο κουμπί επεξεργασία υπάρχει ένα πράσινο σύμβολο, πάτα πάνω σ' αυτό και συγνώμη για την σύγχιση. :oops: :shock: :mrgreen: :geek: :ugeek:
από Epirotes
28 Μαρ 2009, 22:16
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows
Απαντήσεις: 11
Προβολές: 1273

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows  Το θέμα επιλύθηκε

Ωραία, κάνε τώρα και μια επεξεργασία στο αρχικό σου μήνυμα και πάτα το πράσινο κουμπάκι που δείχνει ότι επιλύθηκε το πρόβλημα.
από Epirotes
28 Μαρ 2009, 18:09
 
Δ. Συζήτηση: Λειτουργικό Σύστημα
Θέμα: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows
Απαντήσεις: 11
Προβολές: 1273
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Ειδική αναζήτηση