...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ
Συντονιστής: adem1
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)
-
- AWN - Avant Window Navigator[ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]
από digestived » 19 Δεκ 2008, 19:39
- 1 Απαντήσεις
- 342 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από headless
19 Δεκ 2008, 20:18
-
- Πρόβλημα με τα Visual effects
από Σωκράτης » 18 Δεκ 2008, 15:48
- 4 Απαντήσεις
- 803 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από logari81
19 Δεκ 2008, 18:52
-
- Ερώτηση για Konqueror σε KDE 4 και session manager
από sdim » 18 Δεκ 2008, 01:54
- 0 Απαντήσεις
- 376 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από sdim
18 Δεκ 2008, 01:54
-
- Διαχείρηση πολλαπλών Desktop
από nikotou » 15 Δεκ 2008, 19:53
- 3 Απαντήσεις
- 895 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από linuxman
15 Δεκ 2008, 20:55
-
- Εξαφάνιση εικονιδίου ενημερώσεων πίνακα εφαρμογών[ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

από mgian » 10 Δεκ 2008, 16:56
- 3 Απαντήσεις
- 742 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από mgian
13 Δεκ 2008, 19:35
-
- Compiz fusion - Κύβος [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

από aris306 » 13 Δεκ 2008, 15:43
- 5 Απαντήσεις
- 1255 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από aris306
13 Δεκ 2008, 16:14
-
- Διαχείριση μενού μπάρας
από DarkFire21 » 13 Δεκ 2008, 01:52
- 2 Απαντήσεις
- 526 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από DarkFire21
13 Δεκ 2008, 16:01
-
- conky + xubuntu
από st2 » 09 Δεκ 2008, 01:17
- 1 Απαντήσεις
- 435 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από dpol
10 Δεκ 2008, 16:25
-
- προβλημα με beryl και πλαισια παραθυρων.(ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ)
από dexter_ax » 06 Δεκ 2008, 04:43
- 3 Απαντήσεις
- 734 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από dexter_ax
06 Δεκ 2008, 14:32
-
- cpu scaling
από dianikol » 05 Δεκ 2008, 22:50
- 3 Απαντήσεις
- 884 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από Dimitris
06 Δεκ 2008, 02:12
-
- Art Manager οτι πιο cool υπαρχει
από amag » 05 Δεκ 2008, 13:21
- 3 Απαντήσεις
- 946 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από amag
05 Δεκ 2008, 15:23
-
- Λάθος δικό μου με compiz ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ
από amag » 01 Δεκ 2008, 13:40
- 12 Απαντήσεις
- 3072 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από amag
05 Δεκ 2008, 14:21
-
- Αποκρυψη της κλασσικης "εικονας" επιλογης λειτουργικου.[SLV]
από sorolop » 02 Δεκ 2008, 18:00
- 5 Απαντήσεις
- 860 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από sorolop
05 Δεκ 2008, 04:34
-
- αλλαγη στα icons και fonts
από dianikol » 04 Δεκ 2008, 12:34
- 2 Απαντήσεις
- 644 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από vbessas88
04 Δεκ 2008, 20:14
-
- Βασικές απορίες για εφφέ/engines κλπ...
από dpol » 03 Δεκ 2008, 23:55
- 4 Απαντήσεις
- 1296 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από ilpara
04 Δεκ 2008, 12:31
-
- Γραμματοσειρά - Theme
από ZedBlue » 03 Δεκ 2008, 04:47
- 2 Απαντήσεις
- 591 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από ZedBlue
03 Δεκ 2008, 15:45
-
- gDesklets - δουλεύουν σε σας;
από nikosal » 29 Σεπ 2008, 19:59
- 10 Απαντήσεις
- 1793 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από Mapras10
02 Δεκ 2008, 14:19
-
- προβλημα με Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφε σε xubuntu
από atomo » 29 Νοέμ 2008, 20:00
- 7 Απαντήσεις
- 998 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από atomo
01 Δεκ 2008, 23:55
-
- Χάθηκαν τα Applications, place, system! [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]
από nickgr » 01 Δεκ 2008, 13:39
- 2 Απαντήσεις
- 515 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από nickgr
01 Δεκ 2008, 14:12
-
- linux ubuntu beryl
από ub23 » 23 Οκτ 2008, 11:34
- 4 Απαντήσεις
- 1299 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από logari81
29 Νοέμ 2008, 19:17
-
- Δε μπορώ να ενεργοποιήσω τον κύβο

από xlv1000 » 21 Οκτ 2008, 15:05
- 28 Απαντήσεις
- 4721 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από ponaei
29 Νοέμ 2008, 17:07
-
- Θα ηθελα screensavers για το buntu 8.10
από wasilis » 29 Νοέμ 2008, 10:35
- 3 Απαντήσεις
- 590 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από The_Mentor
29 Νοέμ 2008, 13:46
-
- Ενδείξεις ram και cpu στο desktop σε kde 4
από aflaouras » 29 Νοέμ 2008, 00:08
- 1 Απαντήσεις
- 495 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από headless
29 Νοέμ 2008, 01:28
-
- προβλημα με visual effects
από kriti » 28 Νοέμ 2008, 10:46
- 10 Απαντήσεις
- 1368 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από linuxman
29 Νοέμ 2008, 00:24
-
- Δεν λειτουργεί το κουμπί Applications [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]
από spirosvii » 28 Νοέμ 2008, 11:03
- 1 Απαντήσεις
- 317 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση από spirosvii
28 Νοέμ 2008, 12:15
Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης
Προσβάσεις σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση