Γεια σας ,
ειμαι νεος στα λινου3 , φορτωσα την ubuntu 7.10 και μετα εκανα upgrade στην 8.04.
κατεβαζω προγραμματα μεσω του αντ/ρεμουβ , και τα περναει στο μενου applications.
οταν ομως φορτωνω καποιο προγραμμα απο το synaptic , οπως πχ το kismet , , το κατεβαζει , το φορτωνει , και μετα δεν 3ερω πως να το ανοι3ω.
αν ψα3ω καποιο εχεψθταβλε φαιλς , τα βρισκω στον usr/bin
αλλα δεν μπορω να τα ανοι3ω ,
υπαρχει καποια εντολη ??? ειμαι νεος στα λινου3 αποτι καταλαβαινετε...


