Καλησπερα
εχω ενα θεματακι με το ΒΤ του laptop λογικα περπει να το αναγνωριζει γτ στο μενου μου εμφανιζει ενα εικονιδιο μπλε του ΒΤ αλλα οταν το παταω το εικονιδιο δεν κανει τιποτα και το κουμπι που εχει στο πληκτρολογιο διπλα δεν δουλευει και δεν ξερω πως να το ελεγξω.
Off topic:
απο οτι καταλαβατε ειμαι αρκετα niewbακι αλλα θελω τοσο να ψαχτω με το linux απλα δεν εχω κανεναν να βοηθησει.
και επισης πως μπορω να στειλω παραδειγμα μια φωτογραφια μεσω ΒΤ οταν δουλεψει? ισχυει το ιδιο με windows δεξι κλικ αποστολη προς ΒΤ και λοιπα? αν οχι τοτε πωσ και πως μπορω να το κανο με δεξη κλικ?
χρησιμοποιω kubuntu 9.10 se laptop Acer Travelmate 5620.
Ευχαριστω.


