Συντονιστής: adem1

gotanos έγραψε:Σας χαιρετω ολους.Εχω ενα προβλημα λογω ασχετοσυνης απο linux, ασχετως τα χρονια που εχω επαφη με υπολογιστες.Ποτε δεν ειναι αργα θα μου πεις. Το θεμα μου ειναι λειτουργει καλα ο ανταπτορας pcie-rs232 στο ubuntu;Aν ναι πως το βλεπω.Αν οχι απλα πως γινεται να τον εγκαταστησω. Aυτα και δεκτη καθε βοηθεια
lspci