Παρολα αυτα αντιμετοπιζω ενα προβλημα ! ! !
Διαβασα οσα πιο πολλα ¨how to..¨ μπορουσα κ προχωρησα στην εγκατασταση(ubuntu 9.04) !
Ολα οκ κ αρχισα να κανω τα updates k.t.l.p. μεχρισ οτου δοκιμασω να κανω καθαρη εγκατασταση(μεσω terminal) του xbmc media center..
Τα παντα κολησαν κ δεν μπαινει καν !
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ => Φορτωνει το ubuntu κ αμεσος μετα πεταει μαυρη οθονη οπου αναβοσβηνει κ δεν μπαινει ποτε(ουτε μεσω live cd καθως κολαει κ εκει ) κο@#$! xbmc
οι εντολες που περασα στο terminal οπου βρηκα απο αυτο το λινκ http://www.xbmc.org/forum/showthread.php?t=55282
ειναι =>
- Κώδικας: Επιλογή όλων
wget http://www.virtualdanny.net/downloads/setupXBMC.sh
sudo chmod +x setupXBMC.sh
sudo ./setupXBMC.sh
Τι να κανω εχω απογοητευτει.......
μπουαααχχχχχαααααααααα...............
To μηνυμα αυτο το στελνω μεσω vista...
μπουαααααααααααααχχχχχχχαχαχαχχαχαχαχχα...
Το λαπτοπ που εχω ειναι ενα ΤOSHIBA QOSMIO F50-10B(μαστερ δισκος 300 χωρισμενος στη μεση 150 για vista και 150 για ubuntu)[/i]




