Newbie ! LInux xbmc= crach [toshiba qosmio f50-10b] κλαψψψ.

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Newbie ! LInux xbmc= crach [toshiba qosmio f50-10b] κλαψψψ.

Δημοσίευσηαπό axerontios » 16 Σεπ 2009, 19:53

Καλησπερα ειμαι κανουργιος στο κοσμο του πιγκουινου κ εχω παθει πλακα !
Παρολα αυτα αντιμετοπιζω ενα προβλημα ! ! !
Διαβασα οσα πιο πολλα ¨how to..¨ μπορουσα κ προχωρησα στην εγκατασταση(ubuntu 9.04) !
Ολα οκ κ αρχισα να κανω τα updates k.t.l.p. μεχρισ οτου δοκιμασω να κανω καθαρη εγκατασταση(μεσω terminal) του xbmc media center.. :(
Τα παντα κολησαν κ δεν μπαινει καν !
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ => Φορτωνει το ubuntu κ αμεσος μετα πεταει μαυρη οθονη οπου αναβοσβηνει κ δεν μπαινει ποτε(ουτε μεσω live cd καθως κολαει κ εκει ) κο@#$! xbmc
οι εντολες που περασα στο terminal οπου βρηκα απο αυτο το λινκ http://www.xbmc.org/forum/showthread.php?t=55282
ειναι =>
Κώδικας: Επιλογή όλων
wget http://www.virtualdanny.net/downloads/setupXBMC.sh
sudo chmod +x setupXBMC.sh
sudo ./setupXBMC.sh

Τι να κανω εχω απογοητευτει.......
μπουαααχχχχχαααααααααα...............
To μηνυμα αυτο το στελνω μεσω vista...
μπουαααααααααααααχχχχχχχαχαχαχχαχαχαχχα...

Το λαπτοπ που εχω ειναι ενα ΤOSHIBA QOSMIO F50-10B(μαστερ δισκος 300 χωρισμενος στη μεση 150 για vista και 150 για ubuntu)[/i]
Τελευταία επεξεργασία από Nisok και 18 Σεπ 2009, 22:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Διόρθωση BBCode
axerontios
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 19:29
Εκτύπωση

Re: Newbie ! LInux xbmc= crach [toshiba qosmio f50-10b] κλαψψψ.

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 16 Σεπ 2009, 20:13

Γεια σου φιλε μου και καλως μας ηρθες!!
Για δωκιμασε να μπεις απο recovery mod....
και πες μας το αποτελεσμα! :think:

Κανονικα με το live cd πρεπει να μπαινεις κανονικα, οτι και να εχεις κανει στην εγκατασταση σου!! :crazy: :crazy:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Newbie ! LInux xbmc= crach [toshiba qosmio f50-10b] κλαψψψ.

Δημοσίευσηαπό ftso » 16 Σεπ 2009, 20:13

Ακολούθησες λάθος οδηγίες...
Αν μπει σε recovery mode, επέλεξε fix X server και ξανα δοκίμασε...
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Newbie ! LInux xbmc= crach [toshiba qosmio f50-10b] κλαψψψ.

Δημοσίευσηαπό axerontios » 17 Σεπ 2009, 17:06

Eυχαριστω για τη βοηθεια !!
Τελικα ξαναπερασα το ubuntu και εφτιαξα λιγακι κ τα partition.
Μηπωs θα μπορουσε καποιοs να με βοηθησει καποιος να βρω τι εντολες για terminal για να εγκαταστισω το xbmc media ?
Και κανενα προγραμμα στυλ winamp(mp3 player) ?
ty
axerontios
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 19:29
Εκτύπωση

Re: Newbie ! LInux xbmc= crach [toshiba qosmio f50-10b] κλαψψψ.

Δημοσίευσηαπό ftso » 17 Σεπ 2009, 18:15

Αφού τσεκάρεις ότι έχεις συμβατή κάρτα γραφικών ακολουθείς με προσοχή τις οδηγίες εδώ
http://xbmc.org/wiki/?title=HOW-TO_inst ... ep-by-step
ρωτώντας σε ότι δεν καταλαβαίνεις.

axerontios έγραψε:Και κανενα προγραμμα στυλ winamp(mp3 player) ?

google it

(το rythmbox δεν σε βολεύει?)
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Newbie ! LInux xbmc= crach [toshiba qosmio f50-10b] κλαψψψ.

Δημοσίευσηαπό mrjack » 17 Σεπ 2009, 18:17

axerontios έγραψε:
Και κανενα προγραμμα στυλ winamp(mp3 player) ?


audacious
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Desktops & Laptops