ανοίγοντας ένα σχετικά παλαιό λαπτοπ multirama, εμφανίζεται το μήνυμα " WARNING - KEYBOARD CONTROLLER FAILYRE"
- Κώδικας: Επιλογή όλων
press F2 to enter setup...... press F1 to continue
τα πλήκτρα προφανώς δεν δουλευουν....
καμιά ιδέα να ξεκινήσει με νεο λειτουργικό??????
ή πάει για απόσυρση....
ευχαριστώ...



