Συνεχομενα beeeep κατα την εκκινηση.Τι μπορει να ειναι??  Το θέμα επιλύθηκε

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Re: Συνεχομενα beeeep κατα την εκκινηση.Τι μπορει να ειναι??

Δημοσίευσηαπό limas » 27 Σεπ 2009, 16:36

cyberpython έγραψε:Στο βιβλιαράκι οδηγιών της μητρικής σου πρέπει να αναφέρει τι ακριβώς σημαίνει ο ήχος που ακούς (εξαρτάται από τον αριθμό και τη διάρκεια)



Κατεβασα το manual αλλα δεν αναφερει τιποτα για τους ηχους που ακους κατα το μπουταρισμα..
Λεεο ομως σε ποιες περπτωσεις σταματαει το bios την φορτωση του λειτουργικου αν αντιμετωπισει καποιες κατηγοριες λαθων/σφαλματων.Απο default ειναι να σταματει σε ολα τα λαθη..
Θα παιξω λιγο με τις αλλες περιπτωσεις που ειναι πιο συγκεκριμενες και θα σας πω..
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04.1 LTS σε Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU @ 2.00GHz
Προδιαγραφές ⇛ T5750│ RAM:3GB │Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM │ Atheros AR5001 │Intel 82801H │ TFT 15.6''
limas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 06 Σεπ 2009, 15:47
Εκτύπωση

Re: Συνεχομενα beeeep κατα την εκκινηση.Τι μπορει να ειναι??  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό limas » 27 Σεπ 2009, 17:08

limas έγραψε:
cyberpython έγραψε:Στο βιβλιαράκι οδηγιών της μητρικής σου πρέπει να αναφέρει τι ακριβώς σημαίνει ο ήχος που ακούς (εξαρτάται από τον αριθμό και τη διάρκεια)



Κατεβασα το manual αλλα δεν αναφερει τιποτα για τους ηχους που ακους κατα το μπουταρισμα..
Λεεο ομως σε ποιες περπτωσεις σταματαει το bios την φορτωση του λειτουργικου αν αντιμετωπισει καποιες κατηγοριες λαθων/σφαλματων.Απο default ειναι να σταματει σε ολα τα λαθη..
Θα παιξω λιγο με τις αλλες περιπτωσεις που ειναι πιο συγκεκριμενες και θα σας πω..



Ελεξα τις περιπτωσεις λαθων για τις οποιες θα κολλαγε το μπουταρισμα του λειτουργικου και μια απο τις περιπτωσεις αυτες αναφεροταν σε λαθη απο το πληκτρολογιο. Χθες ηταν το μικρο μου ξαδερφακι εδω και επαιζε με τον H/Y και ειχε πατηθει μεσα ενα πληκτρο.... :lol: :lol: :lol:
Αποτελεσμα, να κολλαει σε αυτο το λαθος το bios αφου οπως προανεφερα ειχα default επιλογη να σταματαει το boot για οποιοδηποτε λαθος και αν εμφανιστει :geek:
Ελυσα το πληκτρολογιο και τοποθετησα το κουμπι στη θεση του.Δοκιμασα και εκανα επανεκκινηση 2 φορες και δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα... :bow: :bow: :bow:

Σας ευχαριστω για ολες τις πολυτιμες συμβουλες σας :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04.1 LTS σε Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU @ 2.00GHz
Προδιαγραφές ⇛ T5750│ RAM:3GB │Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM │ Atheros AR5001 │Intel 82801H │ TFT 15.6''
limas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 06 Σεπ 2009, 15:47
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Desktops & Laptops