recovery σε aspire 5920g

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Re: recovery σε aspire 5920g

Δημοσίευσηαπό vasilis50 » 29 Σεπ 2009, 09:31

Δυστυχώς και με safe mode να ξεκινήσω με οδηγεί πάλι στις ίδιες οθόνες αφού αρχίσει να φορτώνει αρχεία που βλέπω στην οθόνη
μάλλον πάμε για format
vasilis50
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 17 Μάιος 2009, 19:29
Εκτύπωση

Re: recovery σε aspire 5920g

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 29 Σεπ 2009, 09:56

μπα, τι format? πήγεναι πες τους οτι ενα recovery cd δεν κάνει πάνω απο 10 euro Acer-Aspire-5920G-Vista-Driver-Recovery-CD-Restore-Disk

βασικά με βάση αυτό το site πρέπει να το κάνεις μέσα απο το λειτουργικό... αναρωτιέμαι αν το κάνεις απο ένα άλλο μηχάνημα με vista αν θα πετύχει :think:
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: recovery σε aspire 5920g

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 29 Σεπ 2009, 10:03

Βασιλη, ασε το format ησυχο... δεν ειναι ωρα ακομη!

Πιθανον να εχει χτυπησει το Master Boot Record. Θα χρειαστεις ενα CD των Vista, για να το επισκευασεις, αλλα περιμενε να σου πουν τα παιδια απο εδω τη γνωμη τους για τη διαγνωση μου.

Δες και την παρακατω συζητηση:

http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=4&t=755&hilit=fixmbr+vista

Αν ηταν σε ΧΡ, θα μπορουσα να σε βοηθησω, εχω πληρωσει για το CD της MS...

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: recovery σε aspire 5920g

Δημοσίευσηαπό vasilis50 » 30 Σεπ 2009, 06:46

ntinos_ έγραψε:μπα, τι format? πήγεναι πες τους οτι ενα recovery cd δεν κάνει πάνω απο 10 euro
βασικά με βάση αυτό το site πρέπει να το κάνεις μέσα απο το λειτουργικό... αναρωτιέμαι αν το κάνεις απο ένα άλλο μηχάνημα με vista αν θα πετύχει :think:

Δοκίμασα με ενα disk recovery φτιαγμένο για laptop toshiba και εκείνο που είδα είναι ότι ξεκινώντας απο το cd αυτό μετά από λίγο με προειδοποιεί ότι αν προχωρήσω θα σβήσει όλο το σκληρό δίσκο και βεβαίως το σταμάτησα. Απ ότι φαίνεται δεν διορθώνει το λειτουργικό αλλά το ξαναεγκαθιστά ίσως από την αρχή.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis50 και 30 Σεπ 2009, 06:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
vasilis50
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 17 Μάιος 2009, 19:29
Εκτύπωση

Re: recovery σε aspire 5920g

Δημοσίευσηαπό vasilis50 » 30 Σεπ 2009, 06:58

MakisM1 έγραψε:
Πιθανον να εχει χτυπησει το Master Boot Record. Θα χρειαστεις ενα CD των Vista, για να το επισκευασεις, αλλα περιμενε να σου πουν τα παιδια απο εδω τη γνωμη τους για τη διαγνωση μου.

¨Εχω κατεβάσει ένα cd recovery των vista από κάποιο site αλλά όταν το βάζω στο laptop αν και του έχω βάλει στο bios να διαβάζει πρώτα το cd drive, δεν καταλαβαίνει τίποτε και ξεκινάει κανονικά. Το κατέβασα δεύτερη φορά, είναι κάπου 120 ΜΒ με torent κλπ αλλά είχα το ίδιο αποτέλεσμα.
Σίγουρα χρειάζομαι ένα cd που να διορθώνει τα (s)vista όπως λένε πολλοί, αλλά δεν το έχω βρεί ακόμα.
Ένα θέμα που με προβληματίζει και ίσως κάποιος γνωρίζει είναι το γιατί όταν ανοίγοντας το acer πατώντας Alt+F10 βγαίνω στο μενού με τις επιλογές για διορθωση του λειτουργικού και κάτι άλλες επιλογές, όταν όμως επιλέγω την πρώτη επιλογή μου ζητάει τον κωδικό, που ο default είναι 6 μηδενικά. Όμως όταν τον δίνω, μου λέει ότι είναι λάθος, χωρίς όμως εγώ να έχω αλλάξει ποτέ αυτόν τον κωδικό μιας και πριν 2 και χρόνια που έχω πάρει το acer laptop, δεν είχα δει ούτε και γνώριζα τα σχετικά περί disk recovery κλπ. Ίσως να βρίσκεται ο κωδικός αυτός γραμμένος σε κάποιο αρχείο στο κρυφό partition του acer, που όμως?
vasilis50
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 17 Μάιος 2009, 19:29
Εκτύπωση

Re: recovery σε aspire 5920g

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 30 Σεπ 2009, 10:01

Δεν ξερω απο Vista, αλλα μηπως το CD πρεπει να ειναι σε bootable format? Εσυ εκανες απλη αντιγραφη των αρχειων σε CD?

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Desktops & Laptops