Δυστυχώς και με safe mode να ξεκινήσω με οδηγεί πάλι στις ίδιες οθόνες αφού αρχίσει να φορτώνει αρχεία που βλέπω στην οθόνη
μάλλον πάμε για format
Συντονιστής: adem1



ntinos_ έγραψε:μπα, τι format? πήγεναι πες τους οτι ενα recovery cd δεν κάνει πάνω απο 10 euro
βασικά με βάση αυτό το site πρέπει να το κάνεις μέσα απο το λειτουργικό... αναρωτιέμαι αν το κάνεις απο ένα άλλο μηχάνημα με vista αν θα πετύχει

MakisM1 έγραψε:
Πιθανον να εχει χτυπησει το Master Boot Record. Θα χρειαστεις ενα CD των Vista, για να το επισκευασεις, αλλα περιμενε να σου πουν τα παιδια απο εδω τη γνωμη τους για τη διαγνωση μου.

