από ant_0611 » 08 Οκτ 2009, 09:20
Επειδή ο επεξεργαστής σου έχει 667ΜΗz FSB, με την 1066 μνήμη δεν προκειται να δείς καμία απολύτως διαφορά στην ταχύτητα. Αυτή θα εξακολούθήσει να δουλευεί στα 667MHz, εκτός και άν το bios υποστηρίζει διαφορετικό χρονισμό μνημών - επεξεργαστή (μεχρι πριν λιγα χρονια μονο οι ακριβές μητρικες το ειχαν αυτο). Οπότε, εγώ θα σου πρότεινα να έβαζες 6γιγα, μιας και κανεις αναβάθμιση, ή να μην άλλαζες καθόλου μνήμη. Βάλε το applet για παρακολούθηση φορτίου μνήμης και επεξεργαστή και παρατήρησε τι ποσοστό χρησιμοποιείς κανοντας τις δουλειές που θες να κάνεις.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Laptop:
Ubuntu 9.10 σε Fujitsu-Siemens A1667G2
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : AMD Turion 64 ML-37 │ Μνήμη : 1GB│ Κάρτα Γραφικών : ATI X700 128MB │ Κάρτα Ασύρματη : Broadcom Corporation BCM4318 [AirForce One 54g] 802.11g (rev 02) │ Κάρτα Ήχου : VIA 8237 │ 15.4" Glossy 1280x800
Desktop:
Ubuntu 10.04
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : AMD Αthlon 1800+ │ Μνήμη : 1GB│ Κάρτα Γραφικών : Geforce 4 mx440 64MB │ 17" Glossy 1280x1024