από Epirotes » 05 Δεκ 2009, 16:22
Κατά την άποψή μου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, αλλά περίμενε να σου απαντήσει και κάποιος πιο έμπειρος από μένα. Μητρική GIGABYTE έχω κι εγώ, αν και μοντέλο για Intel Core Duo επεξεργαστή, και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα συμβατότητας με Λίνουξ/Ουμπούντου. Off topic:
Μετά από χρόνια πήρα για πρώτη φορά επεξεργαστή Intel, κι αυτό όχι επειδή οι AMD είναι κατώτεροι ή επειδή δεν έμεινα ευχαριστημένος. Απλά, όταν τον πήρα δεν ήμουν σίγουρος αν οι αντίστοιχοι της AMD είχαν φτάσει σε ποιότητα και απόδοση αυτούς της Intel. Σήμερα πλέον δεν νομίζω να τίθεται τέτοιο θέμα.
Οδηγίες για νέα μέλη ----
Οδηγοί - How to - Tutorials1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)