Σύνθεση desktop

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό Hephaestus » 02 Δεκ 2009, 14:37

Η δημοσίευση διαγράφηκε.
Τελευταία επεξεργασία από Hephaestus και 15 Δεκ 2009, 04:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο με 64 φουσκάλες ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Ναι
Άβαταρ μέλους
Hephaestus
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 13 Απρ 2009, 22:10
Τοποθεσία: /dev/null
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό Apopas » 02 Δεκ 2009, 18:54

Γενικά ο Athlon ήταν σαφώς ταχύτερος εκείνη την εποχή από τους Intel επεξεργαστές. Μέχρι και οι Duron με τη μικρή cache κωδικοποιούσαν γρηγορότερα από Celeron, P3 και αργότερα P4. Σήμερα όμως έχουν αλλάξει τα πράγματα. Σε παρόμοιες τιμές οι I5 και I7 αποδείχθηκαν ταχύτεροι σε κωδικοποιήσεις video και ήχου απ' ότι οι Phenom σύφωνα με τα ανά τω internet συγκριτικά. Αλλά σε 3D rendering φαινόταν να υπερτερεί η AMD ακόμα.
Το καλό είναι ότι η AMD μπροστά στον ανταγωνισμό έριξε πολύ τις τιμές με αποτέλεσμα ο Phenom II 965 που κόστιζε περίπου όσο ο I7920 να κοστίζει 30% λιγότερα, οπότε ακόμα μπορούμε να πούμε ότι η τιμή προς απόδοση γέρνει προς την AMD.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό helen » 05 Δεκ 2009, 16:13

Λοιπόν, το ξανασκέφτηκα το θέμα και μάλλον τελικά θα καταλήξω στα εξής:
AMD PHENOM II X4 955 3.2GHZ
GIGABYTE GA-MA785GMT-UD2H
GIGABYTE GEFORCE 9800GT
Από άποψη συμβατότητας με linux είναι εντάξει;;
Ευχαριστώ
helen
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 21:36
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 05 Δεκ 2009, 16:22

Κατά την άποψή μου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, αλλά περίμενε να σου απαντήσει και κάποιος πιο έμπειρος από μένα. Μητρική GIGABYTE έχω κι εγώ, αν και μοντέλο για Intel Core Duo επεξεργαστή, και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα συμβατότητας με Λίνουξ/Ουμπούντου. Off topic:
Μετά από χρόνια πήρα για πρώτη φορά επεξεργαστή Intel, κι αυτό όχι επειδή οι AMD είναι κατώτεροι ή επειδή δεν έμεινα ευχαριστημένος. Απλά, όταν τον πήρα δεν ήμουν σίγουρος αν οι αντίστοιχοι της AMD είχαν φτάσει σε ποιότητα και απόδοση αυτούς της Intel. Σήμερα πλέον δεν νομίζω να τίθεται τέτοιο θέμα.
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 05 Δεκ 2009, 16:49

Βρηκα αυτο:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1312786
ελπιζω να μην το παθαινε λογω της μητρικης.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 05 Δεκ 2009, 17:53

tolis_01 έγραψε:Βρηκα αυτο:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1312786
ελπιζω να μην το παθαινε λογω της μητρικης.

Δεν νομίζω. Το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ είναι ότι κάποια λάθος ρύθμιση στο BIOS είχε ή πρόβλημα υπερθέρμανσης. Δεν νομίζω να φταίει η μητρική.
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 05 Δεκ 2009, 21:55

Δες εδώ τις εντυπώσεις του μέλους του φόρουμ ugggf από παρόμοια σύνθεση υπολογιστή
Για το λινκ του tolis_01 θα συμφωνήσω με τον Epirotes. Δε φαίνεται να είναι θέμα μητρικής
Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό Hephaestus » 06 Δεκ 2009, 00:04

Η δημοσίευση διαγράφηκε.
Τελευταία επεξεργασία από Hephaestus και 15 Δεκ 2009, 04:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο με 64 φουσκάλες ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Ναι
Άβαταρ μέλους
Hephaestus
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 13 Απρ 2009, 22:10
Τοποθεσία: /dev/null
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 06 Δεκ 2009, 08:25

@helen:
Να προσθέσω και την βλακεία μου πριν πάρεις την τελική απόφαση; :?: Αντί για την nvidia κάρτα γραφικών πάρε ΑΤΙ Radeon HD 4870 ή και πιο νεότερη αν αντέχει η τσέπη σου. Πρόβλημα συμβατότητας δεν θα έχεις ούτε με ΑΤΙ ούτε με την nvidia που διάλεξες. Να, απλά, παίρνεις ΑΜD επεξεργαστή, πάρε και κάρτα γραφικών της ίδιας εταιρείας. Εγώ σκεφτόμουν αρχικά να πάρω την καλύτερη κάρτα γραφικών της nvidia για παιχνίδια, αλλά τελικά μετά από επίπονη έρευνα αγοράς, κατέληξα ότι καλά είμαι με ΑΤΙ. Η απόφαση είναι δική σου. ;) :thumbup: :wave:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Σύνθεση desktop

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 06 Δεκ 2009, 13:21

Πολλά προβλήματα ακούω πάντως με τις ati. Από 2.6.32 και μετά λένε οτι θα στρώσει.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Desktops & Laptops