Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem  Το θέμα επιλύθηκε

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό jstavropoulos » 17 Αύγ 2009, 17:10

Γεία σε ολους στο φορουμ. Εχω ενα προβλημα με τα Kubuntu μου και εχω φαει τον τοπο αλλα λυση δεν βρισκω. Εχω ενα Toshiba Satellite A305 με Kubuntu 8.04. Για καποιο λογο μου σβηνει η οθονη καθε 20-30 λεπτα αμα δεν το ακουμπησω [σαν screensaver] αλλα τον εχω απενεργοπιεισει. Ουτε στο Power Management βρηκα λυση. Μπορει παρακαλω καποιος να μου πει ποσους τροπους εχουν τα KDE ή το ubuntu για να σβηνουν την οθονη; Θα ηθελα αμα γινεται να μην πειραξω τον xorg.conf μου διοτι μου δουλευει αψογα με το 'tv-out' του Toshiba. Σας ευχαριστω για τον χρονο σας. Γιαννης
jstavropoulos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 17 Αύγ 2009, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό mrjack » 17 Αύγ 2009, 18:09

Kαλησπερα συνονοματε και καλωσηρθες στο forum : )

Στο μενου του screensaver τι λεει ;
Οταν "μπαινει" σ'αυτο το μαυρισμα της οθονης το pc, με κουνημα του ποντικιου επανερχεται κανονικα ;
To παραπανω το κανει και με μπαταρια και οταν ειναι στο ρευμα ;


Ειναι κατι τετοιο ;
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1081484
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό jstavropoulos » 18 Αύγ 2009, 11:22

Γεια σου MrJack! Και σ' ευχαριστώ

Στο μενου του screensaver εχει δυο 'modes': Blank Screen και Random [και ειναι default διαλεγμενο το Blank Screen]
Ναι, επανερχεται μετα απο κουνημα ποντικιου.
Ναι, δεν ειναι προβλημα Power Managment γιατι τα εχω φτιαχει τα profiles να μην κλεινει την οθονη σε καμια περιπτωση.

Εδω: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1081484
Τα παιδια βλεπω εχουν προβλημα Power Managment αμα γραφουν για 'darkens if it's on battery power'.

Αμα κοιταγα ποση ωρα της περνει να κλησει γπ. 30', και μετα εψαχνα για config αρχειο με 30 μεσα του, θα καταφερνα τιποτα?
jstavropoulos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 17 Αύγ 2009, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό mrjack » 18 Αύγ 2009, 11:46

Eδω τι εχεις ;

Εικόνα

Εχεις μηπως το activate κατω ;



Για το 30 που μου ειπες μου ακουστηκε λιγο ουτοπικο διοτι θα υπαρχουν εκατονταδες παραμετροι με αριθμο 30.
Αλλα δεν μπορω να σε αποτρεψω, αν θελεις ψαξε το : )
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό jstavropoulos » 18 Αύγ 2009, 12:06

Καλημερα MrJack

Συγνωμη αλλα δεν σε καταλαβαινω, τι ενοεις 'Eδω τι εχεις ; ' 'Εχεις μηπως το activate κατω ;'
Ποιο 'Activate', στα options του screensaver?
δυστιχως ειμαι στο γραφειο τωρα και δεν εχω kubuntu εδω...
jstavropoulos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 17 Αύγ 2009, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 18 Αύγ 2009, 12:12

Απλά καμια φορά πατάμε blank screen και ξεχνάμε να κλείσουμε το activate, το έχω πάθει κι εγώ :mrgreen:
Από την άλλη, εφόσον το κάνει οταν δεν χρησιμοποιείς τον υπολογιστή, αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Δεν χρειάζεται να είναι όλη μέρα ανοιχτή η οθόνη σου. Και παραπάνω ρευμα χαλάς και μειώνεται ο χρόνος ζωής της.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό jstavropoulos » 18 Αύγ 2009, 12:26

Γεια σου φιλε tolis_1 και σ΄ ευχαριστω για την απαντηση σου

Το Activate λογικα απο οτι θιμαμαι εχει ενα check button που οχι το εχω unchecked. Ναι εχεις δικιο για την οθονη αλλα θα ηθελα να το ακυρωσω γιατι ειναι σπαστικο οταν βλεπω ταινιες [και κυρίος video βλεπω]. Δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει :( . Καπου ειχα δει για ενα προγραμμα [toshutils] ή κατι παρομοιο, που κανονιζε τα functions του laptop αλλα δεν ειχα καταφερει να το δουλεψω γιατι ηταν μονο για konsole και ειμαι λιγο αρχαριος στην konsole. Και στο ιδιο post μιλαγανε για τα BIOS του Toshiba Satellite, οτι ειχε εκει option να κλεινει η οθονη, αλλα εγω δεν βλεπω τετιο option στα δικα μου :(

Οποιος μπορει ας με βοηθησει παρακαλω!!!
jstavropoulos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 17 Αύγ 2009, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό mrjack » 18 Αύγ 2009, 12:30

tolis_01 έγραψε:
Από την άλλη, εφόσον το κάνει οταν δεν χρησιμοποιείς τον υπολογιστή, αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Δεν χρειάζεται να είναι όλη μέρα ανοιχτή η οθόνη σου. Και παραπάνω ρευμα χαλάς και μειώνεται ο χρόνος ζωής της.


Θεωρητικα ναι αλλα θα ειναι σπασιμο τρεις την ωρα να σου ριχνει μαυρο :P


Γιαννη, δεν ξερω πως ακριβως ειναι το menu του ss σε kubuntu. Η ερωτηση για το activate ηταν η επιλογη
στην εικονα που εβαλα. Ισως το ειχες activate και blank απο πανω.
Αφου το εχεις unckecked τοτε, δεν ξερω :/
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό jstavropoulos » 18 Αύγ 2009, 12:34

Δεν μου την εμφανισε την εικονα που εβαλες Γιαννη γιαυτο δεν ηξερα γιατι ελεγες :?

Δεν τρεχει ρε φιλε, σ' ευχαριστω για την ωρα σου. Ελπιζω καποιος να ειχε το ιδιο προβλημα για να βρουμε λυση...
jstavropoulos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 17 Αύγ 2009, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Kubuntu Toshiba Satellite Screen problem

Δημοσίευσηαπό Nisok » 21 Αύγ 2009, 19:12

Κοίταξες σε όλα τα profiles?
Γιατί υπάρχουν πολλά σετ ρυθμίσεων.
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Desktops & Laptops