Γεια σου φιλε tolis_1 και σ΄ ευχαριστω για την απαντηση σου
Το Activate λογικα απο οτι θιμαμαι εχει ενα check button που οχι το εχω unchecked. Ναι εχεις δικιο για την οθονη αλλα θα ηθελα να το ακυρωσω γιατι ειναι σπαστικο οταν βλεπω ταινιες [και κυρίος video βλεπω]. Δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει

. Καπου ειχα δει για ενα προγραμμα [toshutils] ή κατι παρομοιο, που κανονιζε τα functions του laptop αλλα δεν ειχα καταφερει να το δουλεψω γιατι ηταν μονο για konsole και ειμαι λιγο αρχαριος στην konsole. Και στο ιδιο post μιλαγανε για τα BIOS του Toshiba Satellite, οτι ειχε εκει option να κλεινει η οθονη, αλλα εγω δεν βλεπω τετιο option στα δικα μου
Οποιος μπορει ας με βοηθησει παρακαλω!!!