Παλιός Υπολογιστής!

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 30 Ιαν 2010, 05:09

Έπεσε στα χέρια μου ένας πολύ παλιός υπολογιστής κι είπα ν'ανοιξω ένα θέμα, έτσι για να δω τις προτάσεις σας, τι μπορεί να γίνει.
Η αρχική σκέψη είναι να τον δώσω στον Πατέρα μου, να γράφει κάνα κείμενο, να παίζει καμιά πασιέντζα και να βλέπει κανα dvd.
Τώρα το Hardware του είναι:
Intel Celeron @ 766 MHz
32 MB NVIDIA GeForce2
2x128 MB RAM (266MHz)
Επίσης:
TEAC CDRW 52x
TEAC DVD reader
AOC Spectrum 7GLR 17"
HD Western Digital 60 GB
Κάρτα Ήχου & δικτύου δουλεύουν!
Δοκίμασα xubuntu, και είναι αρκετά βαρύ! Προσπάθησα να δοκιμάσω lubuntu, αλλά κάποια βλακεία έκανα στην απεγκατάσταση του xfce και δεν αναγνώριζε τύπους αρχείων, ενώ είχα τις κατάλληλες εφαρμογές εγκατεστημένες (πχ δεν άνοιγε αρχεία jpg ενώ είχα το gpicview).
Τώρα δοκιμάζω debian-lxde. Αν σέρνεται πάλι λέω να δω για puppel...
Περιμένω προτάσεις σε Διανομή, Λογισμικό, Περιβάλλον εργασίας, Χρήση...
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό Apopas » 30 Ιαν 2010, 05:35

Μια χαρά υπολογιστάκος και με LXDE θα πετάει.
Η πρότασή μου είναι το PCLinuxOS. Εξαιρετική, εύχρηστη, Desktop διανομή, βασισμένη στο Mandriva και με Control Centre που τα σπάει. Έχει και βιντεάκι για να σε πείσει :lol:
Έρχεται με όποιο γραφικό γουστάρεις, συμπεριλαμβανομένου και LXDE για να κάνεις τη δουλειά σου.
Ο πατέρας σου και τις ταινιούλες του μπορεί να βλέπει με την Geforce χωρίς πρόβλημα και να παίζει και άλλα παιχνιδάκια πέρα από πασιέντζα. Η συλλογή των παιχνιδιών Gnome έχει ενδιαφέροντα παιχνιδάκια σκέψης, κατάλληλα για μεγάλους ανθρώπους. :thumbup:
Επίσης, πρότασή μου είναι για DVD Player να του βάλεις Xine που πατάς απλά το κουμπί και παίζει το DVD/VCD χωρίς πολλά, πολλά και με καλύτερη υποστήριξη μενού απ' ότι ο Mplayer.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 30 Ιαν 2010, 11:05

Aν στις απαιτήσεις είναι και η πληθώρα των διαθέσιμων πακέτων τότε debian και PCLinuxOS έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα,
Αλλιώς Macpup. Είναι όμορφο, ελαφρύ και τα κάνει όλα και συμφέρει. Ή puppel αν είναι απαραίτητο να είναι μεταφρασμένο το λειτουργικό
Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 30 Ιαν 2010, 14:49

Κι όμως! Και με debian lxde σέρνεται...
Δε δικαιολογείται...
Κατεβάζω πάντως PC linux OS να δω...
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό xqtr » 31 Ιαν 2010, 12:47

Για πες εντυπωσεις απο pclinuxos... γιατι εχω και εγω ενα 800αρι pentium και λεω να το χρησιμοποιησω... επιπλεον κανε μια δοκιμη και βαλε το Geexbox... δεν ειναι κανονικη διανομη linux... ειναι μονο για να κανεις το pc να ειναι media player (dvd/mp3 κτλ)... το εχω βαλει σε ενα 1.8Mgh pentium και πεταει... ασε δε... που εχει και πολυ ευκολο menu πλοηγησης και αν θες υποστιρηζει και remote controls. Αν το δοκιμασεις και αυτο.. πες εντυπωσεις.
O χειμώνας έρχεται...
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο │ Προγραμματισμός: Ναι (Delphi/Lazarus) │ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 14.04 σε Acer Aspire 5520
Προδιαγραφές ⇛ AMD Turion 1.8GHz │ 1GB │ ATI X700 │ Broadcom BCM4318 │LCD 15.4"
Άβαταρ μέλους
xqtr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 19:00
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό angelapos » 31 Ιαν 2010, 21:48

Εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις έχω δοκιμάσει το puppy linux και πάτα με δούλευε τέλεια, απλά κάνεις κάποις θυσίες.

Η στο πιο Ελληνικό τουhttp://thehamsters.yolasite.com/downloads.php
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Πολύ καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 8.10 32bit + XFCE σε Laptop HP Compaq nx 9010
Προδιαγραφές ⇛ Pentium 4 - 2,8 GHz│ 1GB RAM │ ATI Mobility Radeon 64 MB │ TFT 15.4"
angelapos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 00:47
Τοποθεσία: Αθήνα(Βύρωνας) - Κιλκίς
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 01 Φεβ 2010, 18:06

Αυτό που δε σκέφτηκα ήταν τελικά και το προφανές! Debian5-KDE!
Το KDE 3 έχει φτιαχτεί για χαμηλές απαιτήσεις σε RAM και επεξεργαστή (εντάξει δε θα παίζει κι ο amarok!). Από το live που το δοκίμασα ήταν αρκετά γρήγορο!
Και φυσικά έχει ασύγκριτα μεγαλύτερες επιλογές σε προγράμματα και παραμετροποίηση από το lxde!!!
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό ftso » 01 Φεβ 2010, 18:23

Και εγώ προτείνω puppel :thumbup:
Το επεξεργάστηκα λίγο παραπάνω τελευταία και πραγματικά όσοι ασχολούνται με το project έχουν κάνει πάρα πάρα πολύ καλή δουλειά :clap:

Spoiler: show
Στην τελική, αν σου πέσει και αυτό βαρύ, βάλε tinycore...
Αν δεν σου κάνει ούτε αυτό, το βάφεις μπλε... :P
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 01 Φεβ 2010, 18:33

Συμφωνα με τα παραπανω χαρακτηριστικα, κανε εγκατασταση το Puppel 4.3.1
και θα εκπλαγεις απο τις επιδοσεις του!! :mrgreen:
http://hamster-linux.blogspot.com/searc ... el%204.3.1
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό ftso » 01 Φεβ 2010, 18:44

vagrale13 έγραψε:Συμφωνα με τα παραπανω χαρακτηριστικα, κανε εγκατασταση το Puppel 4.3.1

Και όταν λέμε εγκατάσταση για το puppel, το καλύτερο είναι απλά εξαγωγή των αρχείων και ρύθμιση του grub.
http://thehamsters.yolasite.com/tutoria ... pel-happy-
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Desktops & Laptops