Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό ftso » 15 Σεπ 2009, 03:46

Μεταφέρθηκε στο hardware

Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 15 Σεπ 2009, 17:55

Παίζει να'ναι και θέμα τροφοδοτικού ή μητρικής, αλλά όχι σοβαρό πρόβλημα. Εμένα μια asus (s754) όποτε άνοιγα το pc ή άνοιγε κανονικά ή έκανε 3 μπιπ και έμενε σε μια μαύρη οθόνη. Το pc δουλεύει ακόμα και τώρα (5-6 χρόνια μετά) με το ίδιο πρόβλημα!

Αν θες λύση:
- Πρώτα memtest.
- Μετά κάρτα γραφικων (την αλλάζεις με κάποια πρόχειρη και δοκιμάζεις).
- Δοκιμή με άλλο τροφοδοτικό.
- Αν δεν είναι τίποτα από αυτά είναι μάλλον η μητρική.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 15 Σεπ 2009, 17:58

Γεια σου φιλε μου και απο εμενα......
Δεν ξερω κατα ποσο μπορει να σε βοηθησει αυτο ....... κατι παρομοιο ειχα και εγω παλια σε ενα αλλο pc,
και το προβλημα τοτε ειχε λυθει, οταν ειχα κανει update το Bios!! :think:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό ant_0611 » 16 Σεπ 2009, 01:08

memtest υπάρχει σε οποιαδήποτε εγκατάσταση ubuntu (εκτος απο wubi). Εκει που επιλέγεις σε ποιο λειτουργικό θα μπεις, εχει επιλογη και για τεστ μνήμης.
Εναλλακτικα, με ενα live cd μπορεις να κανεις τεστ.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Laptop:
Spoiler: show
Ubuntu 9.10 σε Fujitsu-Siemens A1667G2
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : AMD Turion 64 ML-37 │ Μνήμη : 1GB│ Κάρτα Γραφικών : ATI X700 128MB │ Κάρτα Ασύρματη : Broadcom Corporation BCM4318 [AirForce One 54g] 802.11g (rev 02) │ Κάρτα Ήχου : VIA 8237 │ 15.4" Glossy 1280x800

Desktop:
Spoiler: show
Ubuntu 10.04
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : AMD Αthlon 1800+ │ Μνήμη : 1GB│ Κάρτα Γραφικών : Geforce 4 mx440 64MB │ 17" Glossy 1280x1024
Άβαταρ μέλους
ant_0611
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: 11 Απρ 2009, 15:16
Τοποθεσία: Χανιά
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό limas » 16 Σεπ 2009, 21:12

ntinos_ έγραψε:
limas έγραψε:
ntinos_ έγραψε:υποψιάζομαι τις μνήμες ή τη κάρτα γραφικών, κάνε κανένα memtest απο κάποιο CD, αν έχεις 2 κάρτες γραφικών κάνε ένα τεστ αν και κανονικά θα έπρεπε να ακούς κάτι beep beep... παίζει να είναι και η μητρική...



Τα beep beep τα ακουω οντως οταν παταω τερματισμο του Η/Υ και τον κλεινω...
Οποτε???


δεν εννοούσα αυτά τα beep, εννοώ τα Beep όταν ξεκινάει ο Υπολογιστής.



Αυτα τα beep που κανει παλια δεν τα εκανε..
Ειδικα οταν κανω επανεκκινηση κανει πολλα επανειλλημενα..
Αυτο το memtesτ πως γινεται??Συγνωμη αλλα δεν το εχω ξανακουσει... :o
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04.1 LTS σε Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU @ 2.00GHz
Προδιαγραφές ⇛ T5750│ RAM:3GB │Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM │ Atheros AR5001 │Intel 82801H │ TFT 15.6''
limas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 06 Σεπ 2009, 15:47
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό limas » 18 Σεπ 2009, 13:44

Τελικα το mem test πως γινεται???
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04.1 LTS σε Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU @ 2.00GHz
Προδιαγραφές ⇛ T5750│ RAM:3GB │Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM │ Atheros AR5001 │Intel 82801H │ TFT 15.6''
limas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 06 Σεπ 2009, 15:47
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό pros » 18 Σεπ 2009, 13:52

Κατά την εκκίνηση πάτησε Esc
και θα εμφανιστεί το μενού του Grub.
Εκεί θα υπάρχει η επιλογή για το memtest.
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό limas » 24 Σεπ 2009, 10:44

ntinos_ έγραψε:
limas έγραψε:
ntinos_ έγραψε:υποψιάζομαι τις μνήμες ή τη κάρτα γραφικών, κάνε κανένα memtest απο κάποιο CD, αν έχεις 2 κάρτες γραφικών κάνε ένα τεστ αν και κανονικά θα έπρεπε να ακούς κάτι beep beep... παίζει να είναι και η μητρική...



Τα beep beep τα ακουω οντως οταν παταω τερματισμο του Η/Υ και τον κλεινω...
Οποτε???


δεν εννοούσα αυτά τα beep, εννοώ τα Beep όταν ξεκινάει ο Υπολογιστής.



Δεν ακουω κατι τετοιο....
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04.1 LTS σε Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU @ 2.00GHz
Προδιαγραφές ⇛ T5750│ RAM:3GB │Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM │ Atheros AR5001 │Intel 82801H │ TFT 15.6''
limas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 06 Σεπ 2009, 15:47
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 24 Σεπ 2009, 12:01

Δωκιμασε αυτο αν θελεις http://www.memtest86.com/ :thumbup:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Προβλημμα οταν παταω το κουμπι Start του Η/Υ.

Δημοσίευσηαπό limas » 25 Σεπ 2009, 16:42

vagrale13 έγραψε:Δωκιμασε αυτο αν θελεις http://www.memtest86.com/ :thumbup:



Eυχαριστω πολυ για το λινκ αλλα οταν πηγαινω αριστερα στην σελιδα που μου εγραψες και επιλεγω "Free download" , εμφανιζονται οι παρακατω επιλογες:

http://www.memtest86.com/memtest86-3.5.iso.zip
http://www.memtest86.com/memtest86-3.5.iso.gz
http://www.memtest86.com/memtest35.zip
http://www.memtest86.com/memtestsmp35.zip
http://www.memtest86.com/memtest86-3.5.usb.tgz
http://www.memtest86.com/memtest86-3.5.tar.gz

Ποιο να καταβασω απο ολα??
Πως θα καταλαβω αν υπαρχει προβλημα??Δηλαδη θα εμφανισει καποια ενδειξη??
Ειναι το ιδιο memtest με το αλλο που μου προτειναν τα αλλα παιδια να κανω οταν γινεται boot??

Τhanks a lot mates :thumbup: :thumbup:
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04.1 LTS σε Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU @ 2.00GHz
Προδιαγραφές ⇛ T5750│ RAM:3GB │Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM │ Atheros AR5001 │Intel 82801H │ TFT 15.6''
limas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 06 Σεπ 2009, 15:47
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Desktops & Laptops