Παλιός Υπολογιστής!

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 01 Φεβ 2010, 18:51

ftso έγραψε:
vagrale13 έγραψε:Συμφωνα με τα παραπανω χαρακτηριστικα, κανε εγκατασταση το Puppel 4.3.1

Και όταν λέμε εγκατάσταση για το puppel, το καλύτερο είναι απλά εξαγωγή των αρχείων και ρύθμιση του grub.
http://thehamsters.yolasite.com/tutoria ... pel-happy-

Ναι, μπορει να γινει και ετσι.... οπως επισης απλα να το τρεχει live,
και να Αποθηκευει τις οποιες ρυθμισεις, αλλαγες κανει στο δισκο!
Διαλεγει και παιρνει! : :mrgreen:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό Apopas » 01 Φεβ 2010, 18:53

emmsarris έγραψε:Και φυσικά έχει ασύγκριτα μεγαλύτερες επιλογές σε προγράμματα και παραμετροποίηση από το lxde!!!

Σε παραμετροποίηση ίσως, αλλά οι περισσότερες ρυθίσεις απαιτούν και πόρους συστήματος και δεν απευθύνονται σε παλιούς υπολογιστές.
Τώρα για πρόγράμματα η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του lxde, καθώς είανι GTK και οι εφαρμογές από το Gnome και το XFCE λειτουργούν απρόσκοπτα, εν εντιθέσι με τις QT του KDE.
Επίσης, όσο ελαφρύ και να φτιάξεις το KDE3, ακόμα υστερεί σε επιδόσεις από το LXDE.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 01 Φεβ 2010, 19:34

Ρίξε μια ματιά και εδώ
Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 02 Φεβ 2010, 02:06

Ευχαριστώ ubuntunoid! Βρήκα το u-lite που το θυμόμουνα ubuntulite και δε μπορούσα να το βρώ.
Λοιπόν το gnome είναι αρκετά πιο βαρύ από το kde 3. Οπότε αν βάλω lxde και μετά το γεμίσω με gnome εφαρμογές, έχασα το παιχνίδι!
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 03 Φεβ 2010, 22:08

Κανονικά θα έπρεπε να κάνω άλλο post για να γελάσει κάθε πικραμένος, αλλά όχι! Αυτό άνοιξα, εδώ θα τα γράψω. Και οι προνομιούχοι που μου απάντησαν θα έχουν και την ευτυχία να το διαβάσουν!!!
Εμπειρίες λοιπόν στο συγκεκριμένο μηχάνημα:
30 Ιανουαρίου έκανα την ανάρτηση, 3 Φεβρουαρίου έχουμε σήμερα!
5 μέρες παλεύω με το θηρίο! Ξεκινάω, λοιπόν και κάπου είχε πάρει το μάτι μου στο synaptic ένα πακέτο lubuntu-desktop. Λέω, ας εγκαταστήσω xubuntu, και μετά κατεβάζω και το lubuntu-desktop και κάνω και μιά εκκαθάριση, από τα προγράμματα του xfce ώστε να μείνει πανάλαφρο! Αμ δε! Μαζί με τις εξαρτήσεις του xfce και του thunar που αφαίρεσα, ήταν και κάποιες απαραίτητες και το lubuntu δεν ξεκινούσε!!! Παρεμπιπτόντως, πολύ βαρύ δεν είναι το xubuntu για xfce? To ZenWalk, που έχει κι ένα σωρό προγράμματα είναι πιο ελαφρύ! Τι λέτε κι εσείς?
Τέλοσπάντων εψαχνα το ubuntulite δεν το έβρισκα, αλλά βρήκα στις θήκες ένα CD Debian LXDE-XFCE. Το δοκιμάζω, αλλά μάταια! Επίσης πολύ βαρύ για το συγκεκριμένο μηχάνημα. Προσπάθησα να αντικαταστήσω τις προεπιλεγμένες εφαρμογές, αλλά μόλις αφαίρεσα αυτές που είχε, o PCMANFM σταμάτησε να αναγνωρίζει τα αρχεία. Ούτε mp3 ούτε jpg! Ωστόσο κατέβηκε το PCLINUXOS-LXDE, και το εγκατέστησα. Ομολογώ ήταν πολύ καλό! Αλλά στην πρώτη αναβάθμιση, πάνω την ώρα που τα είχε κατεβάσει όλα και τα εγκαθιστούσε, έκανε restart. Που να τα ξαναεγκαταστήσει! Εδω δεν ξεκινούσε καν το lxde!!! Λογικό μεν, αλλά χωρίς γραφικό και να ψάχνω από το laptop δε μπορούσα να κάνω δουλειά. Εδώ άρχισα να ψιλιάζομαι πρόβλημα...!
Δοκιμάζοντας τώρα slax, αν και live έτρεχε σφαίρα! Λέω ας το εγκαταστήσω...Την έκανα την παλικαριά, αλλά μετά δε μπορούσα να το κάνω να δει τα partition των windows που είχε! Πως θα έπαιρνα τα αρχεία? Χώρια που δεν έβρισκα τρόπο να κάνει autologin και το slackware είναι για σκληροπυρηνικούς...! Για να τρέχει όμως slax λέω, θα τρέχει και άλλες διανομές με kde 3.5.10. Ε, η πρώτη που μου ήρθε ήταν το Debian5! Που τέτοια τύχη! Καλά πήγαινε βέβαια, αλλά μετά τα updates και διάφορα codecs, έδειξε τα δόντια του!!! Έκανα και μιά προσπάθεια να διαβάσει ntfs διαμέρισμα και έπαθε ένα πανικό (kernel panic)...
Το puppy-puppel το είχα απ' όταν βγήκε. Είναι όμως λίγο εξωπραγματικό για τη δουλειά που το προορίζω. Που να το συνηθίσει ο πατέρας μου... Αν ήταν gnome ή kde3, κάπως κάτι θα κάναμε...Ομοίως και το dsl και οι λοιπές ελαφριές διανομές. Για e17 ούτε λόγος! Και δεν έχει ένα απλό θέμα! Όλα ή ξύλινα ή πέτρινα ή υπερβολικά εν πάση περιπτώσει είναι! Εντυπωσιάστηκα δε από το Austrumi που είναι και στα ελληνικά. Αλλά ούτε 'γω μπορώ να τα συνηθίσω!
Κάπου ξέθαψα ένα cd ubuntu mini. Λέω, εντάξει, δεν έχει γραφικό, αλλά εύκολο είναι! Το ίδιο ουσιαστικά! Θα του εγκαταστήσω και το lubuntu-desktop και θα γλιτώσω και από gnome και από xfce! Χα! Έλα μου που είναι στα backports! Δεν ήταν στις επιλογές. Άσε που στις 4 πρώτες προσπάθειες μου πετούσε error στο κατέβασμα κάποιων βασικών αρχείων. Και κάπου εδώ καίγεται η κάρτα γραφικών! Πάει η Nvidia.
Βρήκα μία ATI rage 128, 32 MB και λέω πάμε πάλι! Καταφέρνω να εγκαταστήσω το lubuntu-desktop, μέσα από το ubuntu mini, αλλά έλα μου που πάλι δε μπορώ να κάνω τον pcmanfm να συνηθίσει να ανοίγει τα διάφορα αρχεία με τα αντίστοιχα προγράμματά τους... Όλα μα όλα τα αρχεία φαινόταν σαν εκτελέσιμα (με σήμα το γρανάζι!!!) Βρε από δω βρε από κει, εγκαθιστώ το Ναυτίλο και μπαίνω σε ένα περιβάλλον gnome, εκεί άνοιγαν κανονικά οι εικόνες με το gpicview, ταινίες και μουσική με mplayer, Και θα το άφηνα, αν δεν τρεμοσβηνε ενοχλητικα το ποντίκι!!!
Μετά ο ubuntunoid μου έδωσε ένα link κι έτσι βρήκα το ubuntulite (u-lite πλέον), όπου και το δοκίμασα, αλλά δε μπορώ να πω πως κατάφερα να το φέρω στα μέτρα μου.
Κι εδώ καίγεται το τροφοδοτικό! Ευτυχώς, είχα ένα κομπρεσέρ (!), και του το έβαλα χθές.
Ξεκινάω πάλι δοκιμές, ZenWalk και Vector, καλά, αλλά δε βρήκα ελληνικά (δεν το έψαξα σε βάθος, αλλά από τα repository που έδιναν) και επίσης επειδή είχαν xfce δε μπορούσα να προσαρτήσω την κατάτμηση των windows (στο Vector!). Είναι και slack-based και τις ψιλοφοβήθηκα...
Σήμερα δουλεύει και είπα να δώσω μιά ευκαιρία πάλι στο pclos. Αν δεν το καταφέρω, θα πάει σίγουρα για puppel κι ο Θεός βοηθός!!!
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό skoliX » 04 Φεβ 2010, 00:17

emmsarris έγραψε:
Κι εδώ καίγεται το τροφοδοτικό! Ευτυχώς, είχα ένα κομπρεσέρ (!), και του το έβαλα χθές.

χαχαχαχαχαχα :lol: :lol: :lol: αυτο θα πει σπασιμο νευρων!!! μετα απο ολα τα παραπανω!


και επιδει ειπες οτι ολα αυτα σαν πρωτη σκεψη, σου λεω και μια δευτερη (για να μην φυγει το μηχανημα απο το παραθυρο) δεν φορτωνεις πανω ενα server (εχει και λιγες απαιτησεις) να κουμποσεις και εναν ακομη σκληρο και να σηκωσεις ενα ftp και να βαλεις τραγουδια, φωτογραφιες και αλλα διαφορα για το οικιακο σου δικτυο (και αμα θελεις το βγαζεις και παραεξω);
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: τα βασικα για scriptακια | Αγγλικά: Μέτρια

Desktop ⇛ Intel pentium 4 3.00GHz ┃ Μνήμη: 512 MB ┃ Σκληρός δίσκος: 160 GB ┃ Ubuntu 9.10 (32bit

Laptop ⇛ sony vaio VGN-FS215S ┃ openSUSE 11.3 (32bit) ┃ backtrack4

my blog

το κάψιμο είναι επιλογή! ...skoliX
Άβαταρ μέλους
skoliX
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2009, 14:11
Τοποθεσία: Γιαννιτσά / Θεσσαλονίκη
IRC: skoliX
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 04 Φεβ 2010, 02:22

Ναι η δεύτερη είναι να εκπαραθυρωθεί! Κάνει πολύ θόρυβο για να παραμείνει εντός του δωματίου! Ίσως βέβαια να το έβαζα στο θάλαμο του Καυστήρα... χμ?????
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό Apopas » 04 Φεβ 2010, 02:39

Χαχαχα ο emmsarris και το linux του σε νέες περιπέτειες :bow:
Πάντως, εγώ πιστεύω ότι αν καταφέρεις το PCLOS ή κάποια άλλη διανομή να δουλέψει... να δεις ότι θα σου καεί ο επεξεργαστής :lol:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό skoliX » 04 Φεβ 2010, 11:38

emmsarris έγραψε:Κάνει πολύ θόρυβο για να παραμείνει εντός του δωματίου! Ίσως βέβαια να το έβαζα στο θάλαμο του Καυστήρα... χμ?????


Αμα μενεις σε μονοκατοικια το βαζεις οπου θελεις. Εγω το εχω στο μπαλκονι και με τα κρυα τωρα ειναι οτι πρεπει! Παντος πιστευω μια διανομη server θα σε σωσει (ειναι απο του λιγους λογους σημερα να δουλεβεις καποιο OS χωρης GUI).

Off topic:
@Apopas
ε και μετα απο αυτο η επομενη λυση ειναι αυτη εδω
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: τα βασικα για scriptακια | Αγγλικά: Μέτρια

Desktop ⇛ Intel pentium 4 3.00GHz ┃ Μνήμη: 512 MB ┃ Σκληρός δίσκος: 160 GB ┃ Ubuntu 9.10 (32bit

Laptop ⇛ sony vaio VGN-FS215S ┃ openSUSE 11.3 (32bit) ┃ backtrack4

my blog

το κάψιμο είναι επιλογή! ...skoliX
Άβαταρ μέλους
skoliX
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2009, 14:11
Τοποθεσία: Γιαννιτσά / Θεσσαλονίκη
IRC: skoliX
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 04 Φεβ 2010, 15:48

:lol: :lol: @apopas:
...φάε τη γλώσσα σου..!
Κι εσένα skolix καλή η λύση σου αλλά έχω κάνει ήδη τον παλιό 486 έτσι... :lol: :lol:
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Desktops & Laptops