Συντονιστής: adem1


emmsarris έγραψε:Στην παρούσα φάση το gnome είναι αρκετά πιο βαρύ από το KDE. Σου μιλάω εκ πείρας.


Dstil έγραψε:μα γιατι να μοιαζει με ubuntu...
Dstil έγραψε:εγώ εβαλα ενα μικρο remix του Lubuntu τελικα σε ενα λαπ-τοπ - 2,5 GHz, 512 RAM, 32 ΜΒ καρτα γραφικων -, το ελληνικο remaster lubuntu rmx 10.10 respin" (υπαρχει και το οχι-respin αλλα εχει καποια προβληματακια).
και το respin ειχε καποιο προβλημα αλλα το ξεπερασα. δες εδω: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=7&t=15169&start=20
(εβαλα vlc και audacius αντι αυτων που ειχε)



