Παλιός Υπολογιστής!

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό dim459 » 10 Δεκ 2010, 12:20

Εκτός από το live cd που αναφέρεις, αν θέλεις να δοκιμάσεις κάποιο γραφικό περιβάλλον, μπορείς να το εγκαταστήσεις από το synaptic, στο σύστημα που ήδη έχεις. Μετά την εγκατάσταση στη login screen θα έχεις επιλογή σχετικά με το με ποιο γραφικό περιβάλλον να μπεις.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 14 Δεκ 2010, 02:14

Στην παρούσα φάση το gnome είναι αρκετά πιο βαρύ από το KDE. Σου μιλάω εκ πείρας.
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό Acanthor » 14 Δεκ 2010, 09:55

emmsarris έγραψε:Στην παρούσα φάση το gnome είναι αρκετά πιο βαρύ από το KDE. Σου μιλάω εκ πείρας.


Εμένα μου έδωσε άλλη αίσθηση, ίσως επειδή τα γραφικά του είναι εντυπωσιακά και μου φάνηκε βαρύ και επειδή το γονάτισα με τις ενημερώσεις. Δεν ξέρω. Θα το κοιτάξω λίγο καλύτερα. Και απ' ό,τι βλέπω έχουμε πανομοιότυπο σύστημα...
Αυτό πάντως που μου έκανε εντύπωση είναι το lubuntu που πραγματικά πετάει. Το θέμα είναι ότι προσπαθώ να το κάνω να μοιάσει με το ubuntu γιατί μ'αρέσει περισσότερο!
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Άριστα
Λειτουργικά ⇛ Windows 7 Pro 64 bit ┃ Manjaro Linux 32bit
Άβαταρ μέλους
Acanthor
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2010, 09:56
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό Dstil » 15 Δεκ 2010, 13:12

μα γιατι να μοιαζει με ubuntu...
εγω εβαλα ενα μικρο remix του Lubuntu τελικα σε ενα λαπ-τοπ - 2,5 GHz, 512 RAM, 32 ΜΒ καρτα γραφικων -, το ελληνικο remaster lubuntu rmx 10.10 respin" (υπαρχει και το οχι-respin αλλα εχει καποια προβληματακια).
και το respin ειχε καποιο προβλημα αλλα το ξεπερασα. δες εδω: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=7&t=15169&start=20
(εβαλα vlc και audacius αντι αυτων που ειχε)

μονο που το Lubuntu δεν εχει εκγατεστημενο το openoffice και ειναι λιγο διαφορετικο απο gnome σε καποια πραγματα (οπως στο πως εγκαθιστας θεματα).
αν εχεις ορεξη για παιχνιδια δοκιμασε το και αλλο.

στο κυριως desktop μου εχω ubuntu καθαρο!
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32bit σε Acer Aspire 5738ZG
Προδιαγραφές ⇛ T4200│ RAM 4GB │ NVIDIA G105M (512 απο συστημα) │
Dstil
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 07 Ιουν 2010, 11:43
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό Acanthor » 15 Δεκ 2010, 14:16

Dstil έγραψε:μα γιατι να μοιαζει με ubuntu...


Γιατί μ'αρέσει!!! Αν και το έχω φέρει στα μέτρα μου κάπως θέλει λίγη δουλίτσα ακόμα. Παρεμπιπτόντως, έχω περάσει και τα Kubuntu στο 2ο σκληρό κι έτσι κάθε φορά που ανοίγω το PC είμαι σε δίλημμα ("τρίλημμα" για την ακρίβεια! :-P) και δεν ξέρω ποιο desktop να ανοίξω!

Χθες δοκίμασα και σε liveCD τα Xubuntu!

Dstil έγραψε:εγώ εβαλα ενα μικρο remix του Lubuntu τελικα σε ενα λαπ-τοπ - 2,5 GHz, 512 RAM, 32 ΜΒ καρτα γραφικων -, το ελληνικο remaster lubuntu rmx 10.10 respin" (υπαρχει και το οχι-respin αλλα εχει καποια προβληματακια).
και το respin ειχε καποιο προβλημα αλλα το ξεπερασα. δες εδω: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=7&t=15169&start=20
(εβαλα vlc και audacius αντι αυτων που ειχε)


Θα το δοκιμάσω και αυτό! Το είχα δει το θέμα αυτό και σα χρήστης δε χρησιμοποιώ εξειδικευμένες εφαρμογές στα λίνουξ οπότε δεν είμαι και τόσο απαιτητικός!
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Άριστα
Λειτουργικά ⇛ Windows 7 Pro 64 bit ┃ Manjaro Linux 32bit
Άβαταρ μέλους
Acanthor
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2010, 09:56
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 15 Δεκ 2010, 15:54

Υπάρχει και το οραιότατο fluxbox πανάλαφρο και με μια αίσθηση αρχαιότητας!
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 17 Δεκ 2010, 01:40

Μιλάω για απόκριση συστήματος, χρήση επεξεργαστή και διαχείριση αρχείων. Άσε τα γραφικά - compiz (gnome) ή kwin(kde). Ο dolphin είναι κατάτι ταχύτερος του nautilus, το gwenview σαφώς ανώτερο του eye of gnome. Και μιλάω εγώ που αν δεις παλιότερες αναρτήσεις μου έχω καταθάψει το KDE...
Βέβαια και με ενεργοποιημένα γραφικά, δοκίμασε στο kubuntu να τα βάλεις σε ταχύτητα "στιγμιαία" ή "πολύ γρήγορα" και θα δεις τι εννοώ...
Αν απλά θες ένα λειτουργικό linux ελαφρύ,χωρίς δυσκολία στην προσαρμογή, αλλά να έχεις και μερικές επιλογές προγραμμάτων, δες vector ή zenwalk ή wolvix με xfce (ή και icewm) και θα καταλάβεις τι θα πει ταχύτητα...
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Παλιός Υπολογιστής!

Δημοσίευσηαπό simosx » 17 Δεκ 2010, 02:47

Για το θέμα αυτό της ταχύτητας και το αν εμφανίζεται κάτι στιγμιαία υπάρχει μεγάλο παρασκήνιο.
Σε μεγάλο βαθμό είναι κάτι υποκειμενικό, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν ζητήματα χρηστικότητας/προσιτότητας που προσθέτουν εσκεμμένα καθυστερήσεις στην εμφάνιση κάποιον αντικειμένων.

Για παράδειγμα, στο gnome-panel που δείχνει το μενού, υπάρχει μια καθυστέρηση στο άνοιγμα των μενού και υπομενού.
Μπορείτε να το απενεργοποιήσετε με τις οδηγίες π.χ. στο
http://ptspts.blogspot.com/2010/11/how- ... -menu.html
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Desktops & Laptops