Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

...από το ubuntu, το linux, και το ελεύθερο λογισμικό / λογισμικό ανοιχτού κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ)

Συντονιστές: adem1, ubuderix

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 01 Μαρ 2010, 17:17

Off topic:
logari τα γραφικα μπερδεματα που εχουν δει τα ματακια μου οφειλονται ή οχι στους οδηγους ? Ειχα και φωτογραφιες για να καταλαβεις ακριβως περι τινος προκειται αλλα δυστυχως τα επαιξε το κινητο,εφαγε αναβαθμιση και τα εχασα ολα . αν μπορεις δες σε παρακαλω αυτο : [url]viewtopic.php?f=45&t=10229[/url]

linuxman μπορεις να βοηθησεις σχετικα με τις κατευθυνσεις που πρεπει να παρω για την επικοινωνια μου με τη Dell ??
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό linuxman » 02 Μαρ 2010, 02:18

dtrzG έγραψε:Off topic:
logari τα γραφικα μπερδεματα που εχουν δει τα ματακια μου οφειλονται ή οχι στους οδηγους ? Ειχα και φωτογραφιες για να καταλαβεις ακριβως περι τινος προκειται αλλα δυστυχως τα επαιξε το κινητο,εφαγε αναβαθμιση και τα εχασα ολα . αν μπορεις δες σε παρακαλω αυτο : [url]viewtopic.php?f=45&t=10229[/url]

linuxman μπορεις να βοηθησεις σχετικα με τις κατευθυνσεις που πρεπει να παρω για την επικοινωνια μου με τη Dell ??

Για το πως θα πρέπει να κάνεις άρνηση τις άδειας ?

Υ.Γ. Για κάρτα θα έλεγα να διαλέξεις ένα μοντέλο με Intel κάρτα .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό _sleeper » 03 Μαρ 2010, 20:51

πήρα σήμερα το καινούριο μου , απλό και φτηνό. ακόμα δεν το άνοιξα, μιας και θέλω να πάρω τις πιθανότητές μου με την πιθανή αποζημίωση από τα win7, έτσι για το γ*****. με έβαλε σε σκέψεις, όμως, το EULA που λέει:

έγραψε:Εγκαθιστώντας, αντιγράφοντας, λαμβάνοντας ή χρησιμοποιώντας με άλλον τρόπο οποιοδήποτε προϊόν λογισμικού που είναι προεγκατεστημένο σε αυτόν τον υπολογιστή, συμφωνείτε οτι δεσμεύεστε από τους όρους του EULA της HP. Εάν δεν εποδέχεστε αυτούς τους όρους της άδειας χρήσης, η μόνη σας αποζημίωση είναι να επιστρέψετε ολόκληρο το αχρησιμοποίητο προϊόν (υλικό και λογισμικό) εντός 14 ημερών και να σας επιστραφούν τα χρήματά σας σύμφωνα με την πολιτική περί επιστροφής χρημάτων που ισχύει στον τόπο σας. [...]


οπότε ερωτώ αν ξέρει κάποιος: software και hardware πάνε πακέτο, σύμφωνα με τα όσα λέει? ή απλά, αναφέρεται στο αν αποδέχομαι ή όχι να χρησιμοποιήσω το software σύμφωνα με το EULA? αν δε θέλω να το χρησιμοποιήσω καθόλου?

thanx..
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά

Primary: Kubuntu 16.10 [kernel 4.8.0-22-generic] | AMD Phenom II X4 960 | 8GB ram | Gigabyte GA-990FXA UD3 | GeForce 210 [nvidia 340.98] | 1x250GB Samsung 850EVO + 2x320GB + 1x500GB western digital

Laptop: Linux Mint 16.04 | Compaq CQ61-430EV | intel T4400 | 4GB ram | nvidia G103M 512MB | 1X500GB HD
Άβαταρ μέλους
_sleeper
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 08 Ιαν 2009, 22:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό Dimi_Bel » 03 Μαρ 2010, 21:46

Λοιπον παίδες, πριν απο λίγo καιρό, όταν ήρθα σε επαφή με το ubuntu στο σταθερό μου υπολογιστή, πήρα το λάπτοπ που φαίνεται στην υπογραφή μου. Διάβασα αυτό το θέμα και έτσι έστειλα στην HP Ελλάς το ακόλουθο email:

"Αξιότιμη/ε Κυρία/ε

Λέγομαι ***********, το τηλέφωνό μου είναι ***********, είμαι μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης και το απόγευμα της Παρασκευής 29-01-2010 αγόρασα ένα φορητό υπολογιστή HP PAVILION DV6-1310SV ESPRESSO VJ703EA από το κατάστημα E-SHOP της Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον φορητό υπολογιστή, έχω πρόβλημα με το λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows 7 που εμπεριέχεται σ' αυτόν, το οποίο και δεν επιθυμώ να χρησιμοποιήσω.

Την Τετάρτη 27-01-2010, σαν απάντηση σε σχετικό email που έστειλα, αλλά και προσωπική επικοινωνία με τα καταστήματα E-SHOP, για το αν υπάρχουν φορητοί υπολογιστές που δεν εμπεριέχουν λογισμικό, πληροφορήθηκα ότι υπαρχουν κάποιοι με πολύ μικρή οθόνη και λειτουργικό linux, αλλά ο συγκεκριμένος υπολογιστής που επιθυμούσα, δεν πωλείται χωρίς προ-εγκαταστημμένο λογισμικό Microsoft Windows 7.

Η παραγγελία μου έγινε τηλεφωνικά, το μεσημέρι της Πέμπτης 28-01-2010. Αμέσως μετά, μίλησα τηλεφωνικά με ένα υψηλόβαθμο στέλεχος (μετά από διαδοχικές συνομιλίες με άλλους αντιπροσώπους της ίδιας εταιρείας, που δε μπόρεσαν να με εξυπηρετήσουν λόγω ελλείψεως γνώσεως) της τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης της Microsoft Ελλάς, ο οποίος, αφού του δήλωσα ότι δεν επιθυμώ τα Microsoft Windows 7, ότι ενδιαφέρομαι να τα επιστρέψω και να επωφεληθώ με επιστροφή χρημάτων ή πίστωση για το λογισμικό που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω, μου ανέφερε ότι αυτό γίνεται, αλλά θα πρέπει να επικοινωνήσω με τον κατασκευαστή του φορητού υπολογιστή για τα περαιτέρω, επειδή ο κατασκευαστής είναι υπεύθυνος γι' αυτό το ζήτημα.

Έτσι λοιπόν, την ίδια ώρα, το μεσημέρι της Πέμπτης 28-01-2010, επικοινώνησα με το κατάστημα E-SHOP της Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, όπου μου είπαν ότι αυτοί είναι μόνο οι μεταπωλητές, παραλαμβάνουν τον υπολογιστή ως έχει, δεν ανήκει σ' αυτούς η δικαιοδοσία ή η συμφωνία για το λογισμικό, δεν είναι οι αρμόδιοι να μου δώσουν λύση στο πρόβλημά μου και μου έδωσαν το τηλεφωνο της HP στην Ελλάδα, του νόμιμου εκπροσώπου, το οποίο και κάλεσα απευθείας. Μετά από αρκετές συνομιλίες με αντιπροσώπους της τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης της HP, οι οποίοι δεν γνώριζαν τίποτα για το θέμα που τους εξέθετα, μίλησα με κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος της τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης της HP, ο οποίος μου ανέφερε πως έχει ακούσει για την περίπτωση μου, αλλά δεν έχει υπόψιν του την επίσημη πολιτική της εταιρείας. Μου ανέφερε ότι θα πρέπει να στείλω email στην HP Ελλάδας και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Εγώ από την πλευρά μου, ζήτησα πληροφορίες επικοινωνίας και για τη HP Ελλάδας αλλά και τη HP Ευρώπης, που όπως μου είπε εδρεύει στην Ολλανδία.

Στη συνέχεια, επικοινώνησα με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο 1520, όπου έπειτα από μια μικρή ταλαιπωρία με αντιπροσώπους που δεν είχαν γνώσεις για το πρόβλημα μου, μίλησα με κάποιον που ήξερε την περίπτωση και μου ανέφερε ρητά ότι, εφόσον το αναφέρει στους όρους χρήσης, ισχύει, και μπορώ να ζητήσω, αν χρειαστώ βέβαια, την βοήθειά τους.

Τελικά παρέλαβα τον υπολογιστή το απόγευμα της Παρασκευής 29-01-2010, τον οποίο και άνοιξα την επομένη, το απόγευμα. Μόλις άνοιξα τον υπολογιστή, μπήκα στο set up απ' όπου και σας παραθέτω φωτογραφία με τα στοιχεία του υπολογιστή μου, όπου φαίνεται ότι δεν έχουν ενεργοποιηθεί τα Microsoft Windows 7. Στη συνέχεια, έπειτα από μερικές ακόμη διαδοχικές και διαφορετικές ενδείξεις στην οθόνη του υπολογιστή, τις οποίες και σας επισυνάπτω, βρέθηκα στην οθόνη που μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες Νο5 και Νο6. Στις φωτογραφίες αυτές όπως μπορείτε να δείτε, είναι η άδεια χρήσης (EULA) που παραθέτει τους όρους χρήσης των Microsoft Windows 7 (τις επισυνάπτω) και αναφέρει τα εξής: “Εάν δεν αποδέχεστε αυτούς τους όρους, μην χρησιμοποιήσετε το λογισμικό. Επικοινωνείστε με τον κατασκευαστή ή τον υπεύθυνο εγκατάστασης για λεπτομέρειες σχετικά με την πολιτική επιστροφής του. Πρεπει να συμμορφώνεστε με τη συγκεκριμένη πολιτική κλπ..”. Δεν επέλεξα καμία από τις δύο επιλογές αποδοχής και σας επισυνάπτω βίντεο, στο οποίο δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά, ότι δεν αποδέχομαι το λειτουργικό Microsoft Windows 7 που εμπεριέχεται στον φορητό μου υπολογιστή. Θέλω να τονίσω το γεγονός ότι μολονότι υπάρχει επιλογή “Αποδέχομαι τους όρους χρήσης”, δεν υπάρχει πουθενά η επιλογή “ΔΕΝ αποδέχομαι τους όρους χρήσης”.

Όπως ανέφερα και παραπάνω, δεν επιθυμώ να χρησιμοποιήσω τα Microsoft Windows 7 και γι' αυτό το λόγο προχώρησα στην οριστική διαγραφή τους από τον φορητό υπολογιστή (ήταν προ-εγκατεστημένα στο σκληρό δίσκο και έπρεπε να χρησιμοποιήσω τον υπολογιστή) και στην εγκατάσταση του λειτουργικού LINUX UBUNTOU 9.10 , το οποίο και διανέμεται δωρεάν, χωρίς να απαιτείται η αγορά άδειας χρήσης του. Σας επισυνάπτω τις σχετικές φωτογραφίες εγκατάστασης του νέου μου λειτουργικού (Νο7-Νο14) .

Γνωρίζω ότι υπάρχουν στην Ελλάδα, καταναλωτές με το ίδιο με εμένα πρόβλημα, που έχουν δικαιωθεί και εταιρείες που έχουν αποδεχτεί την επιστροφή χρημάτων ή πίστωσης, για το λογισμικό που δεν χρησιμοποιήθηκε ή έχουν δώσει επιπλέον χρονική εγγύηση του υλικού (hardware) στους πελάτες τους. Στο εξωτερικό αυτό, όπως σίγουρα θα γνωρίζεται, είναι συνηθισμένο φαινόμενο και γι' αυτό το λόγο στο εξωτερικό μπορεί κανείς να αγοράσει από μια πολύ μεγάλη γκάμα (σε αντίθεση με την Ελλάδα που οι επιλογές είναι ελάχιστες έως ανύπαρκτες) υπολογιστή που δεν εμπεριέχει προ-εγκατεστημμένο λογισμικό της Microsoft.

Δεν έχω χρησιμοποιήσει το λειτουργικό Microsoft Windows 7 (μπορείτε με μια απλή ερώτηση στην εταιρεία Microsoft Ελλάδας να μάθετε αν έχω ενεργοποιήσει το κλειδί που έχω) και είμαι διατεθειμένος να πάω στα κεντρικά σας στη Θεσσαλονίκη (αν υπάρχουν βέβαια) ή να με επισκευτεί, κατόπιν συννενόησης, κάποιος τεχνικός σας, να το διαπιστώσει και να του επιστρέψω το κλειδί ενεργοποίησης των Microsoft Windows 7 που έχω, δίνοντάς μου φυσικά το σχετικό αποδεικτικό, ώστε να κινήσω την διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή πίστωσης για το λογισμικό που δε χρησιμοποίησα.

Παρακαλώ θερμά να με ενημερώσετε σχετικά με την παραπάνω διαδικασία.

Με εκτίμηση
--------------"

Μετά από υπομονή 2-3 εβδομάδων ο κ. _________, υπάλληλος της τεχνικής υποστήριξης, με κάλεσε και μου είπε όλες αυτές τις συνηθισμένες χαζομάρες που λένε, ότι δε γίνεται να πουληθούν χωριστά λογισμικό και υλικό κλπ.. και ότι η πολιτική της εταιρείας είναι να μην επιστρέφει χρήματα για τη μη χρησιμοποίηση και επιστροφή των παραθύρων. Όταν τον ρώτησα αν έχει μιλήσει με κάποιον από το νομικό τμήμα, μου απάντησε αρνητικά, οπότε του ζήτησα να έρθει σε επαφή με το νομικό τμήμα της εταιρείας και να μου δώσει μια επίσημη απάντηση. Η απάντηση δεν ήρθε και αναγκάστηκα να στείλω εκ νέου το παρακάτω email στις 28-2-2010:

"Αξιότιμη/ε Κυρία/ε

Σας στέλνω εκ νέου αυτό το μήνυμα, επειδή δεν έχω λάβει ακόμα έγγραφη απάντηση από την HP Ελλάς. Μίλησα δύο φορές τηλεφωνικά με τον κ. _______, του εξήγησα την κατάσταση και του ζήτησα να έρθει σε επαφή με το νομικό σας τμήμα και να μου στείλει επίσημη απάντηση της εταιρείας σας όσον αφορά την επιστροφή λογισμικού, όπως σας περιέγραψα στο προηγούμενο μου email, αλλά δεν έχω λάβει ακόμη κάτι σχετικό. Είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα και σε μια πιο επισταμένη αναζήτηση από μέρους μου, είναι αρκετοί οι χρήστες που έχουν δικαιωθεί από διάφορες εταιρείες και ενδιαφέρονται αρκετά φόρουμ για το ζήτημα.

Με εκτίμηση
--------------"

Σήμερα ήρθε και η επίσημη απάντηση της εταιρείας HP Ελλάς :

"Θέμα: Αίτημά σας σχετικά με επιστροφή χρημάτων για την άδεια χρήσης του λειτουργικού συστήματος Microsoft Windows 7 Premium του φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή σας, τύπου HP Pavilion dv6-1310sv.

Αξιότιμε κ ____

Σε συνέχεια του από 04.02.2010 e-mail σας προς την εταιρεία μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Hewlett-Packard δεν προσφέρει αναλογική επιστροφή χρημάτων για κανένα προ-εγκατεστημένο "μέρος" ενός προϊόντος (συμπεριλαμβανομένου του λειτουργικού συστήματος), το οποίο δεν επιθυμεί ο πελάτης-τελικός χρήστης.

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα, βασιζόμενοι στην πολιτική επιστροφής προϊόντων της Hewlett-Packard (HP Return Policy), εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, να επιστρέψουν το προϊόν ολόκληρο και εφόσον είναι αχρησιμοποίητο (προϊόν και λειτουργικό) και να λάβουν το συνολικό ποσό που δαπάνησαν για την αγορά του.

Η πολιτική επιστροφής προϊόντων της Hewlett-Packard (HP Return Policy) συμβαδίζει με την αρμόζουσα από την αγορά πολιτική. Να είστε βέβαιος ότι η Hewlett-Packard διαρκώς ελέγχει έτσι ώστε η στρατιγική πωλήσεων και η πολιτική επιστροφής προϊόντων της Hewlett-Packard (HP Return Policy) να εξασφαλίζουν τις απαιτήσεις των πελατών της όπως αυτές εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου.

Παραμένοντας στη διάθεσή σας για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινήσεις.

Με εκτίμηση
___________"


Τι με συμβουλεύεται να κάνω? Βασικά αύριο θα στείλω το σχετικό μήνυμα στην Γραμματεία του Καταναλωτή αφού συμβουλευτώ και μια φίλη μου δικηγόρο.
Linux: Χαμηλό┃ Προγραμματισμός: Όχι┃Αγγλικά: Καλά
Ubuntu 11.04 natty 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 7, Win Recovery Env..
Intel Core i5 CPU M 430 2.27GHz ‖ RAM 3760 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 12)⋮ATI Madison [Mobility Radeon HD 5000 Series] [1002:68c0]
eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01)⋮wlan0: Atheros Inc. AR9285 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
Dimi_Bel
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:47
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό _sleeper » 03 Μαρ 2010, 22:04

έγραψε:[...] συμβαδίζει με την αρμόζουσα από την αγορά πολιτική. Να είστε βέβαιος ότι η Hewlett-Packard διαρκώς ελέγχει έτσι ώστε η στρατιγική πωλήσεων και η πολιτική επιστροφής προϊόντων της Hewlett-Packard [...]


ορθογραφία δεν ξέρει ο κύριος _____________ ?

θα ήθελα πολύ να μάθω τη συνέχεια αυτής της υπόθεσης.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά

Primary: Kubuntu 16.10 [kernel 4.8.0-22-generic] | AMD Phenom II X4 960 | 8GB ram | Gigabyte GA-990FXA UD3 | GeForce 210 [nvidia 340.98] | 1x250GB Samsung 850EVO + 2x320GB + 1x500GB western digital

Laptop: Linux Mint 16.04 | Compaq CQ61-430EV | intel T4400 | 4GB ram | nvidia G103M 512MB | 1X500GB HD
Άβαταρ μέλους
_sleeper
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 08 Ιαν 2009, 22:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό logari81 » 03 Μαρ 2010, 22:14

@Dimi_Bel
Εγ'ω αυτο που καταλαβα είναι ότι μαλλον μετα την δική σου παρεμβαση η HP τροποποιησε λίγο το μηνυμα της EULA ώστε να γινει πιο αυστηρο οπως το βλεπουμε στην περιπτωση του _sleeper. Με λιγα λογια η πολιτική τους γινεται πιο επιθετικη εναντιον του δικαιώμαυτος μας να αγοραζουμε hardware χωρις αναγκαστικα να αγοραζουμε και software.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό _sleeper » 03 Μαρ 2010, 23:14

δε νομίζω οτι μέσα σε ένα μήνα θα προλάβαινε να αλλάξειτη EULA διεθνώς, έτσι για ένα mail από την ελλαδίτσα από έναν άνθρωπο που θέλει να βρει το δίκιο του. είμαι βέβαιος οτι η EULA πρέπει να άλλαξε τον απρίλιο του 2009, όπου αναφέρεται και στο αντίστοιχο φυλλάδιο. μάλλον η HP ήθελε να προλάβει καταστάσεις σαν και τις δικές μας ή ήδη θα έφαγε την παπάρα από άλλους προηγουμένως.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά

Primary: Kubuntu 16.10 [kernel 4.8.0-22-generic] | AMD Phenom II X4 960 | 8GB ram | Gigabyte GA-990FXA UD3 | GeForce 210 [nvidia 340.98] | 1x250GB Samsung 850EVO + 2x320GB + 1x500GB western digital

Laptop: Linux Mint 16.04 | Compaq CQ61-430EV | intel T4400 | 4GB ram | nvidia G103M 512MB | 1X500GB HD
Άβαταρ μέλους
_sleeper
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 08 Ιαν 2009, 22:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Φιωτάκης » 03 Μαρ 2010, 23:39

Αυτού του είδους η απάντηση είναι σαθρή σε νομική βάση κατά την άποψη μου αλλά δεν είμαι και δικηγόρος.
Η «αρμόζουσα από την αγορά πολιτική» δεν μπορεί να υπερισχύει της νομοθεσίας, (εθνικής ή ευρωπαϊκής).
Αυτό που χρειάζεται εδώ νομίζω πως είναι η δραστηριοποίηση του hellug για τη νομική διερεύνηση του ζητήματος.
Όταν υπάρχει μια νομικά τεκμηριωμένη επιστολή που θα αναφέρει νόμους συγκεκριμένους πάνω στους οποίους
στηρίζεται η απαίτηση επιστροφής χρημάτων και με υπογραφή δικηγόρου, τότε και μόνο η απάντηση της HP και της κάθε HP
θα είναι θετική και χωρίς πολλές διαδικασίες.
Σε ατομικό επίπεδο, νομίζω πως μια καταγγελία ακόμα σε κάποια ένωση καταναλωτών ή και στο 1520 τηλεφωνικά θα βοηθήσει αρκετά.
Με λίγα λόγια οι εταιρείες δεν αλλάζουν πολιτικές έτσι απλά, όταν όμως απειληθούν με νομικές διαδικασίες τότε βάζουν όχι μόνο νερό στο κρασί τους, αλλά μέχρι και γκαζόζα μπορώ να σας πω...
Πρόβλημα με τον Mozilla Firefox; Μαζί με την αναφορά του προβλήματος, δημοσιεύστε και τις πληροφορίες του about:support και του about:plugins μέσα σε code tag!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Φιωτάκης
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 11:49
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό Dimi_Bel » 05 Μαρ 2010, 21:41

Η κυρία που μου απάντησε δεν είναι δικηγόρος, είναι υπάλληλος του τεχνικού τμήματος ( για το "στρατιγική"). Δε μπόρεσα να κάνω κάτι αυτές τις μέρες με τη Γραμματεία του Καταναλωτή, αλλά δε θα το αφήσω έτσι. Αυτό που μου γράφει "για κανένα προ-εγκατεστημένο "μέρος" ενός προϊόντος (συμπεριλαμβανομένου του λειτουργικού συστήματος), το οποίο δεν επιθυμεί ο πελάτης-τελικός χρήστης" σίγουρα δεν ισχύει. Με πήρε ο υπάλληλος που είχαμε μιλήσει και με ρώτησε αν έλαβα το email και αν χρειάζομαι κάτι επιπλέον. Φυσικά του είπα ότι η απάντηση τους δεν είναι απάντηση νομικού τμήματος και δε θα το αφήσω έτσι. Θα σας ενημερώσω τις επόμενες μέρες.
Linux: Χαμηλό┃ Προγραμματισμός: Όχι┃Αγγλικά: Καλά
Ubuntu 11.04 natty 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 7, Win Recovery Env..
Intel Core i5 CPU M 430 2.27GHz ‖ RAM 3760 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 12)⋮ATI Madison [Mobility Radeon HD 5000 Series] [1002:68c0]
eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01)⋮wlan0: Atheros Inc. AR9285 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
Dimi_Bel
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:47
Εκτύπωση

Re: Πως θα αγοράσουμε φορητό υπολογιστή (laptop) δίχως Windows;

Δημοσίευσηαπό Dimi_Bel » 05 Μαρ 2010, 22:26

Το πρόσεξα κι εγώ logari81. Δεν έγραφε κάτι τέτοιο στους δικούς μου όρους. Βέβαια, όπως μου έχουν πει δικηγόροι, δεν ισχύουν ότι και να γράφουν. Τα δικαιώματα μας δε μπορούν να τα καταργήσουν, ότι και να υπογράψουμε ή να αποδεχτούμε. Το θέμα είναι ότι πρέπει να κινηθεί κάποιος νομικά και θα αλλάξουν πολλά πράγματα.
Linux: Χαμηλό┃ Προγραμματισμός: Όχι┃Αγγλικά: Καλά
Ubuntu 11.04 natty 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 7, Win Recovery Env..
Intel Core i5 CPU M 430 2.27GHz ‖ RAM 3760 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 12)⋮ATI Madison [Mobility Radeon HD 5000 Series] [1002:68c0]
eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01)⋮wlan0: Atheros Inc. AR9285 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
Dimi_Bel
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:47
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Νέα - Ειδήσεις - Ανακοινώσεις