Έχω τον εκτυπωτή του θέματος και θυμάμαι να είχα βρει αυτόματα οδηγούς. Μήπως θυμάμαι λάθος; Μπορεί. Πάντως σε νέα εγκατάσταση πάω διαχείριση συστήματος -> εκτύπωση, το παράθυρο είναι κενό, κάνω προσθήκη, βλέπει πράγματι oki data corp b410, μου λέει «ένας εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος στη θύρα usb», κάνω μπροστά (εννοεί επόμενο) -> αναζήτηση -> select driver. Στην προσθήκη από database δεν έχει το συγκεκριμένο μοντέλο (έχει αρκετά άλλα) και στο select driver to download δεν το βρίσκει επίσης.
Εννοείται, όταν πάω να τυπώσω μου λέει να χρησιμοποιήσω generic printer. Επίσης η oki στην επίσημη σελίδα της έχει μόνο win/mac, οπότε προφανώς αυτή είναι και η απάντησή μου στο γιατί δεν βρίσκω. Αλλά γιατί νόμιζα ότι είχα προηγουμένως; Generic είχα; Δεν νομίζω...

