Πρόβλημα με gnomad & qlix

...hardware-drivers για περιφερειακά (εκτυπωτές, κάμερες, εξ. σκληροί, κλπ)
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα της εντολής στο τερματικό :
lsusb

Πρόβλημα με gnomad & qlix

Δημοσίευσηαπό ph03nix » 18 Σεπ 2010, 04:53

Γεια χαρά σε όλους!Σε ubuntu 9.04 χρησιμοποιούσα το gnomad 2 για να περάσω αρχειά στο mp3 μου που είναι τo creative zen mozaic!Όμως σε 9.10 μόλις πάω να περάσω αρχεία στο mp3 το gnomad τερματίζεται!Επίσης δοκίμασα και το qlix αλλά περνάει <<ότι θέλει μόνο>> ! Άλλα τραγούδια τα περνάει κι άλλα όχι! :S

Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το qlix ?

ΥΓ: έχω δοκιμάσει και με banshee και με rythmbox αλλά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω πατάω στο rythmbox "ανίχνευση αφαιρέσιμων μέσων" και δεν κάνει κάτι ενώ ο banshee δεν έχει καν τέτοια επιλογή!Μπορεί να βοηθήσει κάποιος please :?: :?:
Γνώσεις ⇛ Linux:Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Desktop :OpenBSD 5.0 -current|Acer Laptop: Ubuntu 10.10 32bit|IBM Thinkpad X60 Laptop:OpenBSD 4.9 -stable.

OpenBSD,security matters.

Άβαταρ μέλους
ph03nix
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 14 Μάιος 2009, 00:56
Τοποθεσία: Athens-Chania(σπουδες)
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με gnomad & qlix

Δημοσίευσηαπό ph03nix » 19 Σεπ 2010, 03:54

Κανείς δεν ξέρει πως να χρησιμοποιήσει κάποια από τις παραπάνω εφαρμογές? :(
Γνώσεις ⇛ Linux:Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Desktop :OpenBSD 5.0 -current|Acer Laptop: Ubuntu 10.10 32bit|IBM Thinkpad X60 Laptop:OpenBSD 4.9 -stable.

OpenBSD,security matters.

Άβαταρ μέλους
ph03nix
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 14 Μάιος 2009, 00:56
Τοποθεσία: Athens-Chania(σπουδες)
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περιφερειακά