Γεια χαρά σε όλους!Σε ubuntu 9.04 χρησιμοποιούσα το gnomad 2 για να περάσω αρχειά στο mp3 μου που είναι τo creative zen mozaic!Όμως σε 9.10 μόλις πάω να περάσω αρχεία στο mp3 το gnomad τερματίζεται!Επίσης δοκίμασα και το qlix αλλά περνάει <<ότι θέλει μόνο>> ! Άλλα τραγούδια τα περνάει κι άλλα όχι! :S
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το qlix ?
ΥΓ: έχω δοκιμάσει και με banshee και με rythmbox αλλά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω πατάω στο rythmbox "ανίχνευση αφαιρέσιμων μέσων" και δεν κάνει κάτι ενώ ο banshee δεν έχει καν τέτοια επιλογή!Μπορεί να βοηθήσει κάποιος please