burn xbox 360 game

...hardware-drivers για περιφερειακά (εκτυπωτές, κάμερες, εξ. σκληροί, κλπ)
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα της εντολής στο τερματικό :
lsusb

burn xbox 360 game

Δημοσίευσηαπό giannistso » 09 Σεπ 2011, 22:52

μηπως γνωριζει κανεις πως να γραφω τα iso backup games του xbox 360 που εχω σε ubuntu 11.4 64bit ??? και με ποιο προγραμμα γινετε ??
ευχαριστω!
giannistso
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 09 Σεπ 2011, 22:19
Εκτύπωση

Re: burn xbox 360 game

Δημοσίευσηαπό medigeek » 10 Σεπ 2011, 05:36

Μπαίνουμε σε γκρίζα ζώνη... :)
http://biodegradablegeek.com/2009/03/bu ... x-stealth/
Ή όπως αναφέρει στο blog post, μπορείς με το wine να εγκαταστήσεις το imgburn:
http://forum.imgburn.com/index.php?s=69 ... st&p=69260

Μπορεί άλλοι να έχουν περισσότερη εμπειρία με xbox.
Edit: Μόλις διάβασα κι αυτό: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1118054#2
έγραψε:
έγραψε:Does the Xbox need to be modded to be able to play those DVD's?

Yes. They do not work on unmodified Xboxes. However I would prefer not to discuss that here, as the Ubuntuforums administrators might not approve of it. However, if you google for Xbox 360 chipping/flashing you'll find more information.
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιφερειακά