drivers για lexmark x4975ve

...hardware-drivers για περιφερειακά (εκτυπωτές, κάμερες, εξ. σκληροί, κλπ)
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα της εντολής στο τερματικό :
lsusb

drivers για lexmark x4975ve

Δημοσίευσηαπό lak100 » 09 Δεκ 2011, 12:37

παιδια γιεα σας χρησιμοποιω Kubuntu 11.10 και θελω να βρω drivers ωστε να το εγκαταστησω ξερετε που μπορω να βρω?
lak100
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 12 Μαρ 2009, 16:47
Εκτύπωση

Re: <abbr title='Η ασθένεια των νέων χρηστών linux να ψάχνου

Δημοσίευσηαπό the_eye » 09 Δεκ 2011, 13:10

Από την σελίδα του κατασκευαστή

http://downloads.lexmark.com/downloads/ ... .sh.tar.gz

Κατέβασε το αρχείο, αποσυμπίεσε το tar.gz και εγκατέστησε το deb

Ακόμα δες και αυτό

!

Μήνυμα ενημέρωσης προς τον/την

Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Είναι σημαντική η προσάρτηση της υπογραφής με τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου hardware id (πχ [10ec:8168]), έτσι ώστε να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες όταν πρόκειται για επίλυση ενός προβλήματός σου. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον πίνακα ελέγχου αλλά και με το αυτόματο script που θα το βρεις παρακάτω.
Αυτόματο script υπογραφής
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: <abbr title='Η ασθένεια των νέων χρηστών linux να ψάχνου

Δημοσίευσηαπό lak100 » 09 Δεκ 2011, 15:17

παιδια εκανα εγκατασταση τον driver αλλα δεν με αφηνει να εκτυπωσω και μου λεει οτι δεν εχει μελανι ενω εχει στα windows που ειχα το osftware της lexmark μποροουσα να προχωρησω παρακατω εδω οχι εχει κανεις καμια ιδεα?
lak100
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 12 Μαρ 2009, 16:47
Εκτύπωση

Re: <abbr title='Η ασθένεια των νέων χρηστών linux να ψάχνου

Δημοσίευσηαπό the_eye » 09 Δεκ 2011, 15:23

Πέρα από τον driver, πρόσθεσες τον εκτυπωτή ;
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: <abbr title='Η ασθένεια των νέων χρηστών linux να ψάχνου

Δημοσίευσηαπό lak100 » 09 Δεκ 2011, 15:51

ναι κανοινκα
lak100
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 12 Μαρ 2009, 16:47
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιφερειακά