από vasster » 10 Ιαν 2012, 17:09
Τον ίδιο έχω σε 11.10, δεν χρειάζεται κανένα οδηγό. μόλις τον συνδέσεις δουλεύει με ταχύτατη και άριστη ποιότητα εκτύπωσης.
Σε 11.04 οι native drivers δεν είχαν καλή ποιότητα και είχα εγκαταστήσει της samsung. Δεν κάνεις εκτέλεσιμο το autorun αλλά ένα bin (αν θυμάμαι καλά) και το εκτελείς. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
Ubuntu 17.04 (Zesty Zapus) 4.10.0-19-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu)
Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 15915 MiB ‖ MSI H170M PRO-VDH (MS-7982) - MSI MS-7982
Intel Sky Lake Integrated Graphics [8086:1912] {i915_bpo}
enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15) ⋮ wlx784476b5edea: 148f:5370 Ralink Technology, Corp. RT5370 Wireless Adapter