Ξαφνικά και χωρίς να καταλάβω πως, έχω κάποια 2,5 giga αόρατα αρχεία στο usb μου και δεν βλέπω καμία επιλογή φορμά για να τα διαγράψω.
Είναι κάτι βιντεάκια και μπορούν να παίξουν σε dvd.
Πως μπορεί να έγινε κάτι τέτοιο και πως θα τα διαγράψω ??
Bρήκα έναν οδηγό εδώ
http://www.cyberciti.biz/faq/formatting ... -in-linux/
αλλά είναι από το 2006 και φοβάμαι με τις λίγες γνώσεις που έχω να στείλω τόσο παλιές εντολές για φορμά σε δίσκο μη μου γίνει κανένα σκηνικό και χάσω την μπάλα.
------------
Tώρα κατάλαβα τι γίνεται με τα αόρατα αρχεία.
Αυτά που σβήνω, σβήνωνται μόνο στο λίνουξ αλλά όχι στην πραγματικότητα !!
Τα αόρατα αρχεία αυξάνονται και είναι αυτά που ''έσβησα στο λίνουξ''.
Άρα μπαίνει θέμα και σβησίματως τώρα.
Μόνο το φορμά θα μου δώσει λύση όπως κατάλαβα.




.