προβλημα με σκληρο

...hardware-drivers για περιφερειακά (εκτυπωτές, κάμερες, εξ. σκληροί, κλπ)
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα της εντολής στο τερματικό :
lsusb

προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό pkos76 » 20 Ιούλ 2011, 11:00

στο συστημα εχω δυο σκληρους στον εναν εχω εγκατεστημενο το ubuntu.εχω παρατηρησει τωρα τελευταια καποιες φορες ακουγεται καποιος θορυβος σαν διακοπτης απο το tower και μετα κολαει ο υπολογιστης .μπηκα σε αλλη κονσολα με το ctrl alt f1 και μου ελεγε οτι ο σκληρος δισκος εχει προβλημα σε καποιο sector.εγω πιστευω οτι σταματησε να λειτουργει.οταν κανω hard reset επανερχεται κανονικα το συστημα .αυτο σημαινει οτι σκληρος τα επαιξε?
Τελευταία επεξεργασία από jim137 και 24 Σεπ 2011, 21:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Μεταφορά θέματος
Γνώσεις ⇛ Linux: χαμηλο(εχω κανει σεμιναρια σχετικα με το ubuntu προσπαθω να μαθω περισσοτερα) ┃ Προγραμματισμός: παλια τωρα οχι ┃ Αγγλικά: αριστα
Λειτουργικό σε desktop Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 12.04 και windows xp σε desktop pc
Προδιαγραφές ⇛ amd athlon 64 3200+ │ 1gb │ nvidia gforce 6600gt 256mb | motherboard asus bulit in soundcard │ acer v193hql 18.5 ιντσες 1280χ720 αναλυση
και

Λειτουργικό σε λαπτοπ turbox : Ubuntu 12.04 και windows 8
Προδιαγραφές ⇛ intel i3│ 4gb │ nvidia gt 630m 1gb | οθονη 17| wireless card realtek 8723e
pkos76
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: 15 Μαρ 2010, 20:45
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό clepto » 20 Ιούλ 2011, 13:24

άνοιξε το disk utility και κάνε έλεγχος στο δίσκο...και μετά βάλε ένα screenshot εδώ με τα αποτελέσματα να σε βοηθήσουν τα παιδιά
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό pkos76 » 20 Ιούλ 2011, 21:02

πως μπορω να φορτωσω τα screenshots στο forum?
Γνώσεις ⇛ Linux: χαμηλο(εχω κανει σεμιναρια σχετικα με το ubuntu προσπαθω να μαθω περισσοτερα) ┃ Προγραμματισμός: παλια τωρα οχι ┃ Αγγλικά: αριστα
Λειτουργικό σε desktop Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 12.04 και windows xp σε desktop pc
Προδιαγραφές ⇛ amd athlon 64 3200+ │ 1gb │ nvidia gforce 6600gt 256mb | motherboard asus bulit in soundcard │ acer v193hql 18.5 ιντσες 1280χ720 αναλυση
και

Λειτουργικό σε λαπτοπ turbox : Ubuntu 12.04 και windows 8
Προδιαγραφές ⇛ intel i3│ 4gb │ nvidia gt 630m 1gb | οθονη 17| wireless card realtek 8723e
pkos76
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: 15 Μαρ 2010, 20:45
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 20 Ιούλ 2011, 21:05

pkos76 έγραψε:πως μπορω να φορτωσω τα screenshots στο forum?


Δες εδώ.. viewtopic.php?f=2&t=798
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό pkos76 » 20 Ιούλ 2011, 22:41



Τελευταία επεξεργασία από filippos.xf και 20 Ιούλ 2011, 22:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: έβαλα τις εικόνες σε [ThumbnailPop][/ThumbnailPop]
Γνώσεις ⇛ Linux: χαμηλο(εχω κανει σεμιναρια σχετικα με το ubuntu προσπαθω να μαθω περισσοτερα) ┃ Προγραμματισμός: παλια τωρα οχι ┃ Αγγλικά: αριστα
Λειτουργικό σε desktop Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 12.04 και windows xp σε desktop pc
Προδιαγραφές ⇛ amd athlon 64 3200+ │ 1gb │ nvidia gforce 6600gt 256mb | motherboard asus bulit in soundcard │ acer v193hql 18.5 ιντσες 1280χ720 αναλυση
και

Λειτουργικό σε λαπτοπ turbox : Ubuntu 12.04 και windows 8
Προδιαγραφές ⇛ intel i3│ 4gb │ nvidia gt 630m 1gb | οθονη 17| wireless card realtek 8723e
pkos76
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: 15 Μαρ 2010, 20:45
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό the_eye » 21 Ιούλ 2011, 01:10

Είπες ότι έχεις 2 σκληρούς. Βάλε και τον άλλο, αυτός είναι οκ.
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό pkos76 » 24 Ιούλ 2011, 16:36

the_eye έγραψε:Είπες ότι έχεις 2 σκληρούς. Βάλε και τον άλλο, αυτός είναι οκ.
αυτος ο σκληρος εχει το προβλημα γιατι αυτος εχει εγκατεστημενο το ubuntu.
Γνώσεις ⇛ Linux: χαμηλο(εχω κανει σεμιναρια σχετικα με το ubuntu προσπαθω να μαθω περισσοτερα) ┃ Προγραμματισμός: παλια τωρα οχι ┃ Αγγλικά: αριστα
Λειτουργικό σε desktop Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 12.04 και windows xp σε desktop pc
Προδιαγραφές ⇛ amd athlon 64 3200+ │ 1gb │ nvidia gforce 6600gt 256mb | motherboard asus bulit in soundcard │ acer v193hql 18.5 ιντσες 1280χ720 αναλυση
και

Λειτουργικό σε λαπτοπ turbox : Ubuntu 12.04 και windows 8
Προδιαγραφές ⇛ intel i3│ 4gb │ nvidia gt 630m 1gb | οθονη 17| wireless card realtek 8723e
pkos76
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: 15 Μαρ 2010, 20:45
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό the_eye » 25 Ιούλ 2011, 00:23

Δεν έχει σημασία που είναι εγκατεστημένο, μπορεί και ο άλλος να δημιουργεί αστάθεια στο σύστημα.
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό pkos76 » 12 Αύγ 2011, 22:56

the_eye έγραψε:Δεν έχει σημασία που είναι εγκατεστημένο, μπορεί και ο άλλος να δημιουργεί αστάθεια στο σύστημα.

αυτο ειναι το τεστ με τον δευτερο δισκο



όντως βγαζει καποιο προβλημα με την θερμοκρασια .τι μπορει να γινει με αυτο?
Τελευταία επεξεργασία από jim137 και 15 Αύγ 2011, 02:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: BBCode
Γνώσεις ⇛ Linux: χαμηλο(εχω κανει σεμιναρια σχετικα με το ubuntu προσπαθω να μαθω περισσοτερα) ┃ Προγραμματισμός: παλια τωρα οχι ┃ Αγγλικά: αριστα
Λειτουργικό σε desktop Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 12.04 και windows xp σε desktop pc
Προδιαγραφές ⇛ amd athlon 64 3200+ │ 1gb │ nvidia gforce 6600gt 256mb | motherboard asus bulit in soundcard │ acer v193hql 18.5 ιντσες 1280χ720 αναλυση
και

Λειτουργικό σε λαπτοπ turbox : Ubuntu 12.04 και windows 8
Προδιαγραφές ⇛ intel i3│ 4gb │ nvidia gt 630m 1gb | οθονη 17| wireless card realtek 8723e
pkos76
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: 15 Μαρ 2010, 20:45
Εκτύπωση

Re: προβλημα με σκληρο

Δημοσίευσηαπό the_eye » 15 Αύγ 2011, 00:56

Δες και εδώ
viewtopic.php?f=9&t=19749
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περιφερειακά