από pkos76 » 20 Ιούλ 2011, 11:00
στο συστημα εχω δυο σκληρους στον εναν εχω εγκατεστημενο το ubuntu.εχω παρατηρησει τωρα τελευταια καποιες φορες ακουγεται καποιος θορυβος σαν διακοπτης απο το tower και μετα κολαει ο υπολογιστης .μπηκα σε αλλη κονσολα με το ctrl alt f1 και μου ελεγε οτι ο σκληρος δισκος εχει προβλημα σε καποιο sector.εγω πιστευω οτι σταματησε να λειτουργει.οταν κανω hard reset επανερχεται κανονικα το συστημα .αυτο σημαινει οτι σκληρος τα επαιξε?
Τελευταία επεξεργασία από
jim137 και 24 Σεπ 2011, 21:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Μεταφορά θέματος
Γνώσεις ⇛ Linux: χαμηλο(εχω κανει σεμιναρια σχετικα με το ubuntu προσπαθω να μαθω περισσοτερα) ┃ Προγραμματισμός: παλια τωρα οχι ┃ Αγγλικά: αριστα
Λειτουργικό σε desktop Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 12.04 και windows xp σε desktop pc
Προδιαγραφές ⇛ amd athlon 64 3200+ │ 1gb │ nvidia gforce 6600gt 256mb | motherboard asus bulit in soundcard │ acer v193hql 18.5 ιντσες 1280χ720 αναλυση
και
Λειτουργικό σε λαπτοπ turbox : Ubuntu 12.04 και windows 8
Προδιαγραφές ⇛ intel i3│ 4gb │ nvidia gt 630m 1gb | οθονη 17| wireless card realtek 8723e