απο μια εντολη που ειχε πει ο @learner Να τρεξω
Learner έγραψε:Καλώς ήλθες στο Forum @libe99
Το ότι δεν παίζει το cheese ίσως να οφείλεται και σε σφάλμα του προγράμματος. (του cheese δηλαδή).
Άνοιξε ένα τερματικό και γράψεθα ανοίξει ένα παράθυρο , εκεί πήγαινε στο video και πάτα test στο default input , για να δεις αν ανοίξει κάποιο άλλο παράθυρο στο οποίο θα δεις την εικόνα σου. Μπορείς να αλλάξεις και το Default στην κάμερα σου (αν υπάρχει).
- Κώδικας: Επιλογή όλων
gstreamer-properties
Off topic:
Ο τίτλος του θέματος σου "Μη αναγνώριση κάμερας laptop" μπορεί να αλλάξει , μιας και η κάμερα σου έχει ήδη αναγνωριστεί . Το βλέπεις και μόνος σου από το αποτέλεσμα της lsusb. Ίσως θα ήταν καλύτερος σαν "Το Cheese δεν αναγνωρίζει την κάμερα - Ubuntu 12.04"
Εκτός και αν έχεις δοκιμάσει και άλλα προγράμματα και δεν λειτουργούν ούτε αυτά.
πλεον λεει οτι υπαρχει καμερα αλλα παλι δεν κανει τιποτα, απλως γραφει οτι κανει δοκιμη. και οποια φορα ανοιγει η καμερα στην οθονη φαινεται μαυρο και τιποτα αλλο.!!


