Συντονιστής: Geochr
από jemadux » 12 Μαρ 2010, 10:22
silvestros έγραψε:Μην ανησυχειτε, οι χακερς χρησιμοποιουν linux οποτε δεν θα μολυναν το δικο τους λειτουργικο
από baggos12 » 06 Απρ 2010, 01:47
Επιστροφή στο Γενικά