Χρησιμοποιείτε το menu κάτω από το quick reply?

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Το χρησιμοποιείτε?

Το δημοψήφισμα λήγει στις 11 Απρ 2010, 11:32

Ναι
5
26%
Όχι
14
74%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Re: Χρησιμοποιείτε το menu κάτω από το quick reply?

Δημοσίευσηαπό Alexandros_ » 09 Απρ 2010, 21:22

Μεχρι τωρα δεν το εχω χρησιμοποιησει...
Ισως στο μελλον να φανει χρησιμο... :problem:
Άβαταρ μέλους
Alexandros_
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: 11 Φεβ 2009, 21:02
Τοποθεσία: Ubuntu planet_(Ελλαδα!)
Εκτύπωση

Re: Χρησιμοποιείτε το menu κάτω από το quick reply?

Δημοσίευσηαπό kon_nos » 10 Απρ 2010, 02:10

Αν από προεπιλογή θα ενημερωνόμαστε για νέες αναρτήσεις στο θέμα τότε ας βγει. Μόνο το τικάκι σε αυτή την επιλογή μου αρκεί.
Εγκατάσταση των OpenGL headers σε Ubuntu
«Tων πολλών επιδίωξη η Ηδονή, των εκλεκτών η Δόξα, των δ’ επιλέκτων η Αρετή» - Αριστοτέλης
Άβαταρ μέλους
kon_nos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 01:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Νέο Φάληρο
IRC: kon_nos
Εκτύπωση

Re: Χρησιμοποιείτε το menu κάτω από το quick reply?

Δημοσίευσηαπό Nisok » 11 Απρ 2010, 13:04

και αυτό έληξε, οπότε το menu θα απομακρυνθεί.
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικά