problima me to backtrack 4

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

problima me to backtrack 4

Δημοσίευσηαπό glaros86 » 22 Απρ 2010, 16:54

gia se olous
eimai sxetika poli neos sto linux kai sygkekrimena me to backtrack 4 to opoio
exo katebasei apo to diadoktio, kai kano boot apo to usb.
thelo na kano egkatastasi to backtrack 4 alla exo kai xp..
katebesa to magic partition , to opoio kanei kanonika tin egkatastasi kai meta den mporei na trexei moy bgazei ena megalo "x"

to magic partition to thelo gia na xwriso to skliro oste na kao monimi egkatastasi to backtack 4.

an mporei kapoios tha ithela na moy proteinei tropo oste na katafero na xoriso ton skliro kai na kanw egkatastasi kanonika..

epidi grafo proti fora sto forun zitao signomi gia tixon paralipseis
glaros86
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Απρ 2010, 16:42
Εκτύπωση

Re: problima me to backtrack 4

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 22 Απρ 2010, 19:09


!

Μήνυμα συντονισμού πρός τον/την glaros86

Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Όλες οι δημοσιεύσεις πρέπει να είναι σε λιτά πεζά ελληνικά, δηλ. όχι greeklish (εκτός αν δεν λειτουργούν τα ελληνικά), όχι κεφαλαία (φαίνεται ότι φωνάζεις), όχι ξένη γλώσσα (εκτός αν υπάρχει ανάγκη), όχι χωρίς λόγο πολλά χρώματα, bold, κλπ. Για αυτούς τους λόγους, κάνε τις απαραίτητες αλλαγές στην δημοσίευση σου.


Τωρα οσο αφορα το προβλημα σου.... το backtrack γιατι θελεις να το κανεις εγκατασταση?
Γιατι δεν κανεις εγκατασταση το Ubuntu, απο τη στιγμη που εισαι και αρχαριος οπως λες! :problem:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Γενικά