από headless » 23 Απρ 2010, 07:43
Η καλύτερη λύση είναι,αν θές να παίζεις όλα τα παιχνίδια που είναι για windows,να κάνεις εγκατάσταση και των 2 λειτουργικών παράλληλα,όπως είπε και ο φίλος Alexandros.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog