αποριa σχετικα με το ubuntu

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

αποριa σχετικα με το ubuntu

Δημοσίευσηαπό antfas » 22 Απρ 2010, 23:52

Για σε ολους/ες..
Ειμαι καινουργιος στο forum και αν μπορειτε βοηθιστε με!


Επιδει παιζω πολλα games και Σκεφτομαι να βαλω το ubuntu Εχω την εξης απορια:

1)Τα υποστηριζει ολα κανονικα οπως στα windows?
2)εχει δοκιμασει κανεις?

ευχαριστω για τον χρονο σας
antfas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Απρ 2010, 23:43
Εκτύπωση

Re: αποριa σχετικα με το ubuntu

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 23 Απρ 2010, 00:42

Γεια σου και καλως μας ηρθες!
Για τα παιχνιδια, κανε μια αναζητηση εδω viewforum.php?f=42
εδω https://help.ubuntu.com/community/Games
και εδω http://www.playdeb.net/updates/ubuntu/9.10/
και θα δεις ποια, και τι παιχνιδια υποστηριζονται στο Ubuntu!

Απο εκει και περα, ειναι και αρκετα οπου μπορεις να τα εγκατασταστησεις με το wine και το playonlinux
Η λιστα για το wine εδω http://appdb.winehq.org/
και για το playonlinux εδω http://www.playonlinux.com/repository/?cat=1

για τον τροπο εγκαταστασης του wine δες εδω viewtopic.php?f=9&t=908
και για το playonlinux εδω viewtopic.php?f=9&t=4460

Επισης, υπαρχει και η λυση του cedega http://www.cedega.com/
αλλα δεν ειναι δωρεαν!
Για την λιστα δες εδω http://www.cedega.com/gamesdb/certified/
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: αποριa σχετικα με το ubuntu

Δημοσίευσηαπό Alexandros_ » 23 Απρ 2010, 01:09

Μπορεις να τα βαλεις και τα 2 μαζι...Linux & windows...
Οτι κανεις με τα windows μπορεις να τα κανεις και με το linux οποτε αν θες κρατα τα μονο για να παιζεις κανενα παιχνιδι και βαλε linux για ολες τις υπολοιπες δουλειες...!!!

Θα βρεις πολλους οδηγους για το πως να τα κανεις εγκατασταση και τα 2 μαζι!!!
Άβαταρ μέλους
Alexandros_
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: 11 Φεβ 2009, 21:02
Τοποθεσία: Ubuntu planet_(Ελλαδα!)
Εκτύπωση

Re: αποριa σχετικα με το ubuntu

Δημοσίευσηαπό headless » 23 Απρ 2010, 07:43

Η καλύτερη λύση είναι,αν θές να παίζεις όλα τα παιχνίδια που είναι για windows,να κάνεις εγκατάσταση και των 2 λειτουργικών παράλληλα,όπως είπε και ο φίλος Alexandros.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Γενικά